Komentáře k článku: Octavia Combi 1,9 TDI PD 77 kW RE: RE: gumy Datum: 15.01.2015, 20:51 Od: František Zdravím nevim ktery jsi ročník já 1970 era škoda 100a 120 to se jezdílo.Dnes mate auta někde jinde a pořad se remcate .To auto mam a držim hu....Zdar rozmazlenci. Elektrika ZDravím chcel by som sa opitať kde najdem spinacie rele na svetla ??? octavia2 4*4 1.9tdi 77kw potreboval bych poradit:pri seslapnuti spojky se ozyva drhavy zvuk.neni to pravidelne.auto mam cca 1mesic.muze to byt setrvak?a jak poznam opotrebenou spojku? moje zkušenost po 100tkm Mohu potvrdit slova p. Čecha až na tu díru ve výkonu vytočené jedničky. Protože jsem to nikdy nezkoušel. Kromě nafty a garančních prohlídek (skoro) nic. Brzdové kotouče se měnily za tu dobu 3x a to si o sobě nemyslím, že jsem závodník. Přední náprava (ramena) byla v tomto nájezdu už nadranc. Mlátilo to opravdu dost. Ale což, nejlepší značka auta je služební, že? RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: špatný průběh krouťáku Co se týká pana Jandy mám podobné zkušenosti a úpravy které jsem viděl nechci komentovat. K motoru 81kW, podle zkušeností, které mám í s extrémními úpravemi tohoto motoru, mohu říct, že vydrží opravdu hodně. Ještě k Long-life olejům. Já osobně je nedoporučuji. Viděl jsem několik studii a i z praktických zkušeností mohu doporučit používání olejů s klasickým průběhem výměn. U longlife olejů se projevují velmi omezené mazací schopnosti, hlavně v případě turbodmychadel, které se rády zadírají. Jinak Vás pane Čechu uznávám jako člověka, který motorům rozumí, a ví o čem mluví. Můj příspěvek berte pouze jako zkušenost z provozu a úprav motorů. RE: RE: RE: RE: RE: RE: špatný průběh krouťáku Já měl před nějakou dobou s ing. Jandou docela zajímavou korespondenci, kde se mi snažil tvrdit, že u dieselu jsou až 7barové rázy v sacím potrubí od palivové nádrže a že nečistoty v naftě obsažené protrhají papír filtru... Docela jsem se bavil, to mi věř... :-)) A také si nějak nenechal vymluvit, že long life oleje nejsou jen o Castrolu, který ve své II. generaci udělal děsnou ostudu a zajistil mnoho zadřených motorů. když mu došly argumenty, tak přestal odpovídat... :-) Chip od něho nemám a nikdy jsem neměl, takže těžko říct, na druhé straně zobrazované křivky na jeho stránkách odpovídají skutečnosti. Jistě, dá se udělat chip, že z 81 kW máš najednou 135 kW, ale otázkou je, co na to bude motor říkat... A co na to bude říkat spojka a převodovka, že jo... RE: RE: RE: RE: RE: špatný průběh krouťáku Co se týká vydrže tak 81 je jedním z nejlepších motorů pro chip co se vydrže a možnosti týká. Což se o 77 říci moc neda. Navic po zkušenostech bych zrovna firmu cimbu moc nedoporučoval RE: RE: RE: RE: špatný průběh krouťáku Jistě, načipovat se dá docela na slušný výkon, otázkou je, jak dlouho pak motor vydrží. Vycházím z hodnot f. Cimbu a také z vlastní zkušenosti s oběma motory. Změna výkonu chhipem pro běžný provoz by měla být jen do té míry, co motor snese bez snížení životnosti. Skutečně nejsem zvědavý na to, aby se mi někde na druhém konci republiky motor vysypal a já tam zůstal s materiálem a nářadím za třeba 150 000 Kč někde viset. Jinak po městě se pod 1500 rpm normálně jezdí, nevidím důvod motor zbytečně točit, když mám jet po rovině padesátkou. RE: RE: RE: špatný průběh krouťáku Navíc psát, že má nachipovaná 77kW vyšší výkon než nachipovaná 81kW mi nepřipadá jako korektní. Hodně záleží kdo chipy dělá. Konkrétně 81kW jde moc hezky upravit když se to umí. RE: RE: špatný průběh krouťáku Tak to je jasné že pod 1500 s tím nic moc udělat nejde. Ovšem tohle točit pod 1500??? RE: špatný průběh krouťáku Pod 1500 rpm nic softem upravit nejde. Nahoře mne to tak nebolí, ale zátah v nízkých otáčkách mi chybí... špatný průběh krouťáku Ten průběh výkonu jde ale krásně upravit pomocí úpravy softu. Pak to bezproblémů táhne téměř až ke 4000ot RE: gumy Auto jsem koupil s 250tis km najeto, takže co si budem povidat da se hovořit o ojetem autě. takže popis po nějakých 3 týdnech: interiér ošahaný volant, oloupané pogumované kliky a poškrabané okrasné lišty - zde jde spíš o to jak se kdo k autu chová ale ty kliky opravdu odchází a zde by se škodovka měla zamylslet. Jinak lupání v palubovce jak při výmolech, tak při potlačením kolenem do nesmyslně tlustého středového panelu. Co zatím drží je čalounění sedadel a loketní opěrky, ani v bočním tapecu není důlek po lokti což hodnotím kladně. exteriér - na to že auto je r.v. 2005 jsem po bližším zkoumání našel v místech kde dosedají dveře do karosérie rezavé místa či fleky, a odřenou barvu - prej pozink - auto nebylo bourané kontrolováno v autosalonu a ted čekám na vyjádření reklamace. Jinak standartní oděrky dle používání. motor - něco mám najeto na nejvýkonější octávii II a motor 77kw k ní má daleko, ne že by jel špatně ale turbo je cítit od 1800 ot. az po 2500 ot. poté sice auto jede ale není to žádná raketa. Problém nastává když člověk chce předjet a jede na čtevku a přišlápne, auto se velice líně rozjede ale je to o hubu - jestě promyslím chip ale bojím se při takovém nájezdu aby to nebyl konec motoru. Turbo mám mové tak to by to melo vydrzet, a setrvák je po těchto km na výmenu, takže v lednu dáme nový i se spojkou. spotřeba jak v článku nahoře, když jedu jak trubka, dostanu se pod 5l, když tomu davam, tak si to veme 7l. víš sem se nedostal ale ještě sem nejel žádnou dálnici při 160 dál než pár km. Každopádně šestka by auto hodně stišila na dálnici samo. Výhled dopředu celkem fajn, až na křižovatky a přední sloupek, dozadu hrůza a děs - parkovací senzory by bodly. Co se čalounění sedaček týče, při pohledu na zadní podsedák který u limuzíny nejde odklopit, se člověk diví že se škodovka za ty love nestydí toto prodávat. Co se týče čalounění zavazadlovýho prostoru jakbysmet. Plasty vržou a cokoli člověk rozdelává zůstává mu v ruce takže taky žádná slává. Celkově, auto jede slušně a pro klidnějšího řidiče je to pohoda. Spotřeba v normě a zatím jede i stímto nájezdem. Kokupit toto auto nové tak su dost nervní že za ty prachy sem dostal tak trochu šmejd ale je to věc názoru. Když zavřu oči a přidám trocha zkušeností ze staré dobré š120 a přidám ruku k dílu tak z toho snad bude odbrá kára :) To se holt stává To se někdy stává.. RE: RE: chípání Zajímavé, ta kamarádova 2007 je naprosto bez problémů.. :-) RE: chípání S těmi rozjezdy nejsem sám, komu to dělá, zatím co vím, tak problém měli všichni, s kterými jsem se o tom bavil. Platí to pro tento motor, ať je v kterémkoli typu koncernového auta z výjímkou SEATu, nikoho se SEATem neznám. chípání Více jsem pojezdil dvěma autama s tímto motorem. První je koupená někdy podzim 2006/jaro 2007 v ČR (nedovedu te lépe zjistit), druhá byla ve Franci koupená 6/2007. První má najeto cca 90tkm, druhá 120tkm. Obě mají ESP. Kódy motoru neznám ani u jedné, ale obě jsou 1,9 77kW. S první se opradu rozjíždí nepříjeně a člověk se musí hlídat, chcípne většinou po tom co zaregistrujete snahu chcípnout a přidáte plyn... Druhá jede jako normální auto, ať děláte co děláte vždy se rozjede a nechcípne.. Tipoval bych to asi na nějakou chybu v SW některé z řídících jednotek - buď motoru nebo ESP... gumy Na Subaru Forester jsem vyfasoval Yokohamy Geolander (tusim H/T?). Byt to neni velky zazrak gumarenske techniky, mam na nich 54000 km. Fakt je, ze s nahonem 4x4 se ty pneumatiky ojizdeji o poznani rovnomerneji. spojka Po najetí 90000km u Octavie kombi se mi ozývá ze spojky tzv."meluzína".Nevím zda se vyjadřují přesně,ale snad mi někdo poradí,jak tuto závadu odstranit.Děkuji.D.K. gumy jazdím na michelin primacy, po obdobných skúsenostiach ako máte Vy, sú to jediné gumy na ktorých dám nad 50000km,zimné aj letné. zimné su m alpin 2, teraz su uz nové alpin 3.z letných nebrat m energy staré- to snád ani neboli michelky. nové energy saver uz vydržia viac. ale ak niekto jazdí menej ako 30000 zima,30000 leto, tak radsej ine, lebo ich nezjazdite, len stvrdnú a potom viac šmýkajú na vode.
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|