Komentáře k článku: Škodovky v Bulharsku RE: kecas Datum: 6.09.2006, 13:33 Od: Kybergreg Jo, například Labuda... :-))) kecas kecas najhorsie v europe jazdia cesi. vid D1. RE: kolik stojí Podle § 7 zákona č. 119/1992 Sb. a vyhlášky č. 496/2005 Sb. se účtuje u Š 120 služební cesta stejně jako u kteréhokoli jiného osobního auta, tedy 3,80 Kč x počet km plus náhrada spotřebovaného benzínu. Spotřeba benzínu se účtuje průměrem údajů o spotřebě uvedených TP a cena benzínz buď dle účtenky z benzínové pumpy, jestliže jste v den služební cesty tankoval a účtenku přiložíte k vyúčtování služební cesty anebo částkou 29,50 Kč za litr (vyhlášková cena enzinu Normal). kolik stojí nevíte náhodou kolik se tet učtuje firmě ujetý 1 km škodou 120 RE: RE: RE: OT - zakrytí masky Tak jsem nakonec raději za 260 peněz koupil nový termostat a protože vylezlo dneska sluníčko, tak jsem ho rovnou vyměnil. Ten starý byl samozřejmě rozpadlý, příště už prdím na originál. Na tom co jsem tam dal jsem marně pátral po zemi původu, ale uchycení má každopádně inteligentnější než to německé - termostat je do plastu zalit a ne nasazen do dvou oček. RE: RE: OT - zakrytí masky termostat : http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=2173 RE: RE: RE: RE: OT - zakrytí masky Já vím jak vypadá termostat na MPI, vždyť jsem ho už dvakrát kupoval a měnil. :-) Ale teď se mi s tím vážně sr*t nechce, zvlášť když začíná být kosa, o času nemluvě. Nějak zadekluju předek a budu doufat, že kvalitní olej a mírné zacházení tomu podchlazenému chudáčkovi moc neublíží. A na jaře se uvidí - nápad s drátkem je docela zajímavý. Určitě to nebude mít menší trvanlivost než nový komplet (cca půl roku, a když se tak kouknu třeba na Pandoru nejsem jediný, komu se motor nehřeje). RE: RE: RE: OT - zakrytí masky Pokud mas MPI tak je v takovem celoumelohmotnem pouzdre. Pokud ti ulitla pacicka ktera uzavira dirku ve ktere je ten plisek drzici vlastni termostat (nejcastejsi problem), tak se muzes pokusit jeste o tohle - vyvrtat po stranach dirky a protahnout medeny dratek ktery nahradi upadly plast. V ramci vetsiho holeni zakazniku prestala Skoda dodavat samostatny plastovy dil (puvodne) i plast s termostatem (pozdeji) a dodava jiz pouze kompletni sestavu vcetne druhe pulky. Jooo, stetky pro soudruhy z ROH jsou drahy a nekdo to zaplatit musi... Druhak zajdi na vrakac... RE: RE: RE: RE: OT - zakrytí masky Jiří Čech: Když stojím na místě, nebo popojíždím v koloně, vystoupá ručka teploměru někam k rysce 110 a pak najednou prudce spadne na devadesát. Předpokládám, že to sepnul větrák. A s tím termostatem se to má tak, že mi už dvakrát praskla packa držící ho ve skříni, samotný termostat je zřejmě v pořádku. Čím to netuším. RE: RE: RE: OT - zakrytí masky a co zkusit termostat z vrakace???nebyl by mozna lepsi??? RE: RE: RE: OT - zakrytí masky Jak se projevuje sepnutí větráku na chladiči? Je totiž zajímavé, že už odešel třetí termostat... RE: RE: OT - zakrytí masky Přístup před chladič není skoro žádný, horší než u Fava - zevnitř to dost dobře nejde a ve štěrbině v masce je mřížka; proto se ptám na trik, nevím jak to elegantně vyřešit. Chová se to stejně jako vždycky, když mi odešel termostat, resp. praskla plastová packa co ho drží na místě (třikrát, a to jsem kupoval dražší origo Made in Germany) - vlažný vzduch fouká skoro hned a teplota kolísá podle toho, jak moc mám otevřené topení, ale kromě týrání v koloně nebo na místě se na těch +- 90 nedostane. Budík zřejmě funguje, když vystoupá teplota je vidět, když sepne větrák na chladiči. RE: OT - zakrytí masky Ale je divny, ze pises ze to hned topi, pri otevrenym termostatu by to asi na 10 km netopilo ? Jeste zkontroluj funkci budiku, (napr. odpojit kablik od cidla a ukostrit, zmerit odpor cidla za studena a za tepla...) RE: OT - zakrytí masky Nevim jestli je u stary tvare lehkej pristup pred chladic. U fava jsem pri velkejch mrazech strcil otvorem v predni masce plastovou vystraznou tabulku A4 pred chladic. (Asi by se vesla i vetsi, ale zas to neuvarit). OT - zakrytí masky Omlouvám se za další OT, ale nemáte někdo nějaký jednoduchý tip, jak na zimu zakrýt chladič u Felicie se starou tváří? Asi (určitě) mi zase odešel termostat, už třetí po sobě, ale tentokrát už se s tím sr*t nebudu, nemám na to ani čas, ani náladu. Jezdím jen cca deset kiláků do práce a večer zpátky a je sice hezký, že to hned topí, ale ručička teploměru se za celou dobu ani nehne, a to motorovi asi nesvědčí. Při delších trasách se nedostanu přes sedmdesát (s puštěným topením), s výjimkou popojíždění v koloně. :-/ RE: vozík Kdysi se prodaval fabricky vyrobeny podvozek voziku na ktery se doma dobastlila korba. Pokud si pamatuju, tak to pak zapsali kdyz se jim prinesl papir/protokol o vaze a sedelo to se specifikaci. Jestli to melo jeste nejake dalsi podminky a zda to jeste plati, nevim. Otazka je dnesni ekonomicka vyhodnost takoveho reseni. Pokud to clovek bude delat slusne tak asi moc neusetri... Zkus www.google.cz, tam se da najit vsechno. RE: RE: RE: proč je zadek u š120 níž než předek? Nemáš prohnutou příčku převodovky? RE: RE: RE: proč je zadek u š120 níž než předek? Tomáš - pera si prober s http://hpsporting.cz/, mne poradili dobre, vyrobky kvalitni RE: vozík stavba voziku - spravna otazka zni, jak potom samo-domo vozik zapises na dopravnim inspektoratu. Pokud je Ti tato stranka veci jasna, koukni na nejaky a okopiruj ... vozík Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte o nějaké literatuře podle které by se dal postavit přívěsný vozík na auto, nebo případně jestli s tím máte nějaké zkušenosti. Nemám totiž 13000 na nový a jetý ve slušném stavu nemůžu sehnat. Děkuji za případné odpovědi RE: RE: nárazníky Tomisi, jestli jsi vyučený autoklempíř, tak bys možná mohl poznat rozdíl mezi blatníkem a nárazníkem (na který se tezatel ptal), ne? ;-P RE: RE: proč je zadek u š120 níž než předek? Silentbloky na motoru jsem měnil před týdnem-pomohlo to asi o 3mm:(. Zadní kola ani nejsou do A - alespoň ne viditelně...Takže podle vás všech za nízký zadek můžou péra? Jsou z výroby měkká nebo že by špatný matroš? Já bych klidně koupil i nový (zase tolik nestojí) kdyby to pomohlo...Jinak ještě jedna věc - o víkendu jsem měnil takovej ten gumovej zákryt vzduchovýho kanálu, co je pod zadními sedadly, protože mně už o plech v tý gumě cinkalo táhlo řazení. Už to necinká ale to táhlo je pořád hrozně nízko takže to za chvíli bude asi zase takový. Chtělo by to, aby byl konec převodovky tak aspoň o 1 cm výš. Čímpak je způsobený tohle? Děkuju za všechny předchozí odpovědi RE: RE: RE: RE: proč je zadek u š120 níž než předek? 2 Tomis: Sportovni pera na Skodovku davaji jenom ty, co pisou tunning misto tuning. :-) Ostatne, myslim ze je jasny, ze ten puvodni dotaz nebyl o tuningu ale o vjezdu do garaze. :-)Jinak ale myslim, ze tuning je o konkretnim zameru a o dobrem vysledku a ne o tom, jestli tam je spoiler z Porsche nebo ze Zastavy nebo na zakazku vyrobenej nekde ve Svycarsku. Tenhle clovek mel zamer: neskrtat motorem pri vjezdu do garaze. Jestli mu ke splneni cile pomuzou pruziny 20 let stary, at si je tam klidne da, kdyz jsou vhodny. Mimochodem... jeste tu nikdo nezminil, ze jsou i taci, kteri pruziny podkladaji takovou specialni podlozkou pod pruzinu - taky moznost (i kdyz ja osobne jsem ji zavrhnul). RE: RE: RE: proč je zadek u š120 níž než předek? Tak nevim jestli shanet 20 let stary pera je tunning :\ Co treba sportovni pera + tlumice panove? Svetlou vysku si nastavite jak chcete, a navic je to na to delany!!! A pokud mate svoji skoduli fakt radi tak rovnou vzduchovy podvozek :) RE: nárazníky Nechci te trapit, ale pochromovat si blatnik by znamenalo vydelavat minimalne 100k mesicne :) jestli jsou leskly, jsou pozinkovany :) Pozink = mensi korozivost. A k vasemu tematu ohledne HAVARIE. Jsem vyuceny autoklempir, par aut sem udelal. Stozar,lano + couvacka je dobrej zpusob, ale jen pro cloveka, kterej vi za co chytit a jak moc skubnout. Navic i kdybys to sebelip zvladl, porad se nevyhnes postaveni auta do servisu na geometrii. Proste bez ni to nejde. Kazdej vuz ma deformacni zony a jak se to prezene musi se s tim chte nechte na stolici nebo ke sloupu. Vetsi tukanec rovna se zmena tvaru karoserie. Proste jako s motorem, i u kastle vse souvisi se vsim.... RE: RE: proč je zadek u š120 níž než předek? Kdyz uz jsme u toho co je spravny a co ne: namontovat na predek 165/70 a na zadek 165/80(82) je ten nejhorsi zpusob snizeni predku, JC by to mozna mohl doplnit jeste nejakou poznamkou o geometrii, ktera je stavena na shodny obvod vsech kol (Skodovka kupodivu neni traktor), nehlede na to, ze k tomu nemusi byt tolerantni ani policiste, takze doporucuju nedelat. Mimochodem jeste k LPG: kdyz mate LPG, vetsinou nepomuze jenom snizit predek, stejne je to moc nizko. RE: RE: proč je zadek u š120 níž než předek? Jsou dlouhé, proto je tam i jiný horní domeček, ty péra na kývačce nemají co dělat. RE: proč je zadek u š120 níž než předek? Zkus ještě vyměnit silentbloky na motoru, zvedne se převodovka a kola se trochu narovnají. A skutečně pomůže sehnat péra z užovky do 8/1979, jsou delší. RE: proč je zadek u š120 níž než předek? Osvedcily se mi pruziny z Rapida, nahodou jsem je sehnal na vrakaci, ale dost blbje se tam dostavaji, jsou fakt strasne dlouhy. Jiny doporuceni je sehnat predni i zadni pera ze S105/120 pred r.1980, ale musi byt ve slusnym stavu (nejlip z neceho co malo jezdilo). U prednich pruzin jsem jednou dokonce snizoval tak, ze jsem tam dal pera ze S100...kdyz jsou slusny tlumice, tak se ani moc casto nepotkaji dorazy. :-) Hlavne na technicky kvuli perum nema nikdo problem, kdyz nejsou urezany. RE: proč je zadek u š120 níž než předek? ja rozsiroval zadek na emko a pouzil jsem novy pruziny a zatim je zadek pekne zvedlej, zadny Acka. jo taky mam vepredu 165/70 a vzadu 165/80. proč je zadek u š120 níž než předek? Dobrý den, zajímala by mě jedna věc, která na š120 (hlavně typ M) zaujme asi každého-zadek níž než předek. Konkrétně v mém případě asi o 3,5cm (mám lpg). Předpokládám že to není z výroby i když se mi zdá, že užovky tím tak netrpí i když jsou starší. Tady na webu se podobná věc už diskutovala, ale uřezávat přední pružiny se mi fakt nechce. Spíš by mě zajímalo, co je toho pravou příčinou, případně jak to opravit či odstranit. Poslední dobou totiž při zajíždění do garáže s plnou nádrží už drhnu spodkem motoru o zem. Zatím jsem to vyřešil prknem pod kola, ale chtěl bych spíš odstranit příčinu. Vyřešil tenhle problém někdo nebo jen všichni zkracujete péra vepředu? Dík za reakce RE: Karburátor Kratochvíl, Březová 18, Praha 8 - Kobylisy, te. 286 587 762...Někdy je možná rychlejší minutu hledat než psát dotaz-jestli teda neumíš všema deseti:).Měj se Karburátor Omlouvám se za OT, ale nevíte někdo telefon na toho pána z Prahy-Proseku (jmenuje se tuším Kratochvíl) jak ladí karburátory (nejen) na Škodovky? Vím, že to tu už před časem proběhlo, ale nemůžu to tu nikde najít a můj LeKR je už hodně nemocnej... Díky Petr nárazníky Nazdar chlapi mam jeden problem, pustil jsem se do obnovy nárazníků na své 120-ce a zarazila mě jedna věc a to z čeho jsou nárazníky udělaný. Chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jak se dělaly kovový nárazníky nárazníky na úzký škodovky? Byly dělaný tak že byly jen pochromovaný co? A jestli je to tak, tak za kolik kdyz je sám připravým(obrousit ....),kolik by stálo nový pochromování? diky RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotaz na havárku Neznam. 15k je docela dooost malo. Kapota stoji asi 5 tisic, vyztuha narazniku 2tis, maska 1500.-, naraznik 2.5 tisice, mezistena nevim ale pocitam kolem 2 tis. taky, plnice, lak a lakovani pocitej 1000.- na dil... K tomu nejake tmely, tesnici hmoty, plastizoly atp., srouby a podobnou bizuterii... K tomu prace... Ja to vidim tak nekde od 25 tis. za solidni praci v male dilne bez papiru aby to nehnilo a nebylo to zvenku na prvni pohled poznat (pokud to bude bez nejakeho vetsiho rovnani...) A at poradne udela rozstrik do blatniku, rozlestit a vubec.. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotaz na havárku Sehnal jsem rozumnej servis na doporuceni s nejakym starsim klempirem. Maji i stolici. Jejich cena je 15K a pokud bude nosnik jeste jinak vyboulenej a pujde to na stolici, tak 25K. Je to v Praze na Jarove servis Slava Augustyn (jestli ho nekdo znate tak referujte). Predpokladam ze v Chomutove/Moste bych mohl jeste stlacit cenu dolu. Ale zase potrebuju dobry pomer cena/vykon a bojim se, ze kdyz je budu tlacit moc dolu, tak to sfusujou. Melouch zkusim, hrabat do toho nehodlam i kdyz otec uz kolem pobiha s MIGem a chce zacit varit. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotaz na havárku Podle fotek je to bouchly docela dost. Ten nosnik je dost vyhnuty. Problem je v tom, ze ho nenarovnas, ten se musi opravdu uriznout. A uz vubec ho nevytahnes o sloup! To to driv urves nez srovnas! Mlatit do nej z boku palici take nedoporucuju. Dej to do servisu. Podle fotek to auto vypada docela zachovale, tak to nezmrs nejakou fuserinou a nech to i poradne nalakovat. Zkus se s nima v servise nejak dohodnout, treba maji sikovne kamarady nebo prirucni dilnu doma v garazi, kde se plati v dlanovce bez papiru (za vlady pracujiciho lidu tomu rikal melouch). RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotaz na havárku S rozperou urcite souhlasim, vareni se nebojim, neni to exponovane misto. Cilem je opravit nosnik (i varenim) a predni mezistenu dat novou (asi nepujde opravit), zbytek vrekac a klidne i jine barvy. Ale varit tu mezistenu na nosniky si netroufnu. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotaz na havárku Ja sem pred casem nechaval menit u S120 kus predku (ale material sem si dodal) a prace na stolici + prevareni stalo 6000,- a to bylo auto s prednim svetlem uprostred kufru. K ty Felde - koukal sem na ty obrazky, vypada to celkem v pohode, asi ale jenom vypada. Vzhledem k uchyceni napravy bych se v tomhle pripade moc nebal toho, ze to pojede nakrivo, maximalne bych doplnil tu vzperu mezi tlumice, ta tomu pomuze kazdopadne, aby to dal nepracovalo a potazmo nehnilo. Kazda oprava bude zasah. Kdyz to budou prevarovat, tak to bude hnit vic, nez kdyby se to jenom narovnalo a prestrikalo. Kdyby to bylo moje auto, jdu na sloup bez rozmysleni, ale moje neni. :-) Mimochodem.. jeste k otazce heveru - driv se na to pouzivaly takovy specialni dlouhy hevery, ale dneska se to asi sotva sezene, kdysi sem ho mel pujcenej. At je to jak chce - hever, sloup, stolice nebo svarecka - je to hlavne o zkusenosti a opatrnosti. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotaz na havárku Vyfotil jsem to na www.volny.cz/jamamoto. Nechal jsem to odhadnout ve skodovackem servisu (BENCar, palej na zacatku vysokou cenu a pak to vetsinou je tak za 70%). Nova maska, kapota, svetla, mezistena, konec nosniku upicnout a navarit: cena 40K- nerealne. Zitra vyrazim do Chomutova a uvidime. Diky moc za info, prave objizdim doporucene opravny. Ohledne mladych strelcu jednoznacne souhlasim. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotaz na havárku Zkus Autodruzstvo na Spojovaci. Zdaji se rozumni. Jarovu se vyhni - drahy a jsou to tmelomodelari. Sami mlady kluci - neuveritelny cunata a neumi to. Jatecni se vyhni - cunata. Podbabska - podle referenci predrazuji (uctuji nevykonane prace, nektere 2x atp., na kvalitu referenci nemam) Male neznackove dilny - to musis znat, tady muzes najit opravdove super fachmany i neuveritelna prasata. Obrovske riziko. Rozhledni se po dilne, nikomu pod 35-40 never. Podivej se na to co prave delaji... Kecy nemaji cenu, prace mluvi sama.... Mladym strelcum se zejmena vyhni, dneska mlady nic neumeji a prasi to. Shanej starsi kousky klempiru a lakyrniku. Nespechej na to - nech jim na to 14 dnu, laky a tmely musi vyzrat, to uspisit nejde!, jinak je to zprasene. Chod si to pravidelne zkontrolovat, aby se na to nevyflakli a nezmrsili to pak za dva dny... Fakturu si nech pak (odevsad) zkontrolovat (pred zaplacenim)od nejakeho technika od pojistovny, rekne Ti kde Te chteji obrat (maji tam sazebniky z MB). Ten nosnik neni uchycen do masky ale je privaren do mezisteny (na ni je pridelan zezadu chladic, zepredu maska a zeshora zamek kapoty). Tahle mezistena bude zcela jiste fest zohybana. Musi se poradne vyrovnat jinak. Cele je to ale udelano tak, aby se mezistena a podelne nosniky deformovaly, aby pohltily co nejvice energie pri narazu. To, ze jsou viditelne ohnute pouze vepredu vubec neznamena ze nejsou roztazene od sebe/k sobe, ze nejsou treba do luku... To se presne (pokud je to malo) pozna opravdu az na stolici kdyz se nameri vzdalenosti mezi mericimi body. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotaz na havárku takovel malej dotaz - co je mysleno vyrazem NOSNIKY MASKY???? to sem teda jeste neslysel - to maji byt jako podelné nosniky postranach v motorovem prostoru?? RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotaz na havárku kdyz budes v chomutove, zkus autodilnu u pekarny.Strejda tam dava skudku(a favorita) uz hafo let a je spokojenej. Pozor na klempire v Otvicich u Chomutova!! potom jeste spolehlivej servis je v Moste(kdyz uz budes v CV, je to kousek) v kasarnach. RE: RE: RE: RE: RE: RE: dotaz na havárku Mno ja jsem realista a shromažďuju seznam opraven který objedu (Chomutov, Praha). Prozatim BENCAR-Praha (Škoda, cena bude šílená), klempířina HOLUB- Praha (nějací mladí střelci v garáži, uvidíme). Jestli máte nějaké typy na opravny, sem s nima, BUDU VELMI VDĚČNÝ. Opakuju, že z toho nemám harmoniku a k deformaci nosníků masky došlo vizuálně jen v místě uchycení masky. Auto přede mnou mělo vizuálně pouze promáčklý zadní nárazník. RE: RE: RE: RE: RE: dotaz na havárku Vikyho napad neni zas tak blbej :) kamos vytahoval takhle malucha, kteryho mu zezadu zkomprimoval eskort a je s tim spokojenej, uz je to 4 roky a maluch jezdi a nedela potize :) ovsem ten ma motor na spravny strane:) RE: RE: RE: RE: dotaz na havárku Od nehody jsem se vracel tak 100km a cestou jsem nepostrehl zadne zmeny (jako ze to nekam tahne, ze to blbe zataci, pri brzdeni tahne na jednu starnu a pod). To asi poznam az se mi zacnou sjizdet gumy. Zvolil jsem variantu servis :-/, jediny zkusenost mam s vytahovanim dveri zarazenych do sloupku u S100-tudiz zadny. Jestli mate nejake vhodne servisy, tak sem s nima, uz jsem se zacal ptat po vsech certech. Diky RE: RE: RE: dotaz na havárku Honza ma pravdu - pokud to ma byt hezky opravene a hlavne pokud chces zachovat puvodni geometrii napravy a nechces aby ti to tahlo k jedny strane uz navzdycky, tak je pofradna klempirina nezbytna. Omrkni vic servisu, zjisti ceny a zeptej se lidi, jak byli tam ci tam spokojeni - jednou uz to je proste nabourany a opravit se to musi - a pokud to nekdo opravi spatne, bude to k smichu a ty budes akorat na..anej RE: RE: dotaz na havárku 2 Honza: Omlouvam ti a taky vsem, koho pohorsil muj navod. Vse zalezi jenom na tom, jestli Jan povazuje Felicii za auto ktery ma cenu jeste spravovat. Jinak v Koline je takovy znackovy servis Skoda, ze bych si tam nedal ani vymenit vodu v ostrikovacich, to si to auto radsi zku*vim sam. No.. ale nikdo nemuze rict, ze jsem v tech radach nezduraznil nevhodnost tohoto reseni pro skutecnou opravu. :-) RE: dotaz na havárku Ty predchozi "rady" ohledne rovnani radsi neposlouchej nebo to znicis. Mas v podstate tri moznosti: 1) Dat auto do servisu 2) Udelat to sam poradne 3) Udelat to sam prasecky - viz "rady" Moznost 1) je asi jasna. Cena bude zalezet na znackovem/neznackovem servisu, jestli je to v metalize nebo ne, kolik je to ohle a jak a kde, zda se bude rovnat nebo se bude muset menit mezistena atd. Takhle cena to nejde urcit, uvidi se az po odstrojeni. Zajed nekam a zeptej se, muzes se stavit pro korekci u techniku v nejake pojistovne. Moznost 2) Nepoustej se do toho. Podle dotazu nemas zkusenosti s klempirinou, lakovanim. Aby to slusne vypadalo a dala se pak otevrit a zavrit kapota, seridit svetla a nehnilo to do pul roku tak to chce vybaveni a zkusenosti. Podle toho, ze se ohnuly nosniky a uchyceni motoru, tak to musi na stolici a srovnat do predepsanych rozmeru. Jinak to bude jezdit jako had a bude z toho ctyrstope vozidlo. Maximalne to muzes doma odstrojit abys usetril za demontaz. Ale to bude stejne naprosto minimalni polozka ve zbytku... Moznost 3) - Pokud to chces jeste vice zmrsit, tak prosim... Poznamky : A) Kapotu a masku nesrovnas, sezen novou. B) Blatniky jdou srovnat jen tehdy pokud jsou jen nepatrne ohle na volnych koncich- vytahne se plech a uz to nikdy nesrovnas. Na tmel ve vrstve vetsi nez mikroskopicke zapomen- opada sam nebo pri prvnim tuknuti. Klempirina neni modelovani z tmelu, byt Ti to tuzeri budou tvrdit... C) Pokud to jen trochu jde, tak se vyhni vareni - musi se to pak perfektne natrit jinak to velice rychle hnije. RE: RE: dotaz na havárku Blatniky OK, jen mirne vyhnute do stran bez zlomu. Tvuj navod vypada dost odvazne, nebylo by lepsi to tahat heverem? Zitra si necham rict cenu ve skodovackem servisu. Cekam tak 30K, coz samozrejme nemam. RE: dotaz na havárku Jo.. to couvnuti samozrejme nejde najednou, musi se to vytahovat postupne v ruznych mistech. A hlavne OPATRNE, jinak muzes neco z ty kastle vytrhnout, nebo to ohnout na druhou stranu a to uz nikdo neda dohromady. Jo.. a po tyhle uprave bych doporucil dat vyztuhu mezi tlumice - pokud tam nepujde namontovat, asi se to rovnani moc nepovedlo. :-) RE: dotaz na havárku Jestli na tom moc nezalezi, tak se da dobre uvazat za pevnej sloup a couvnout. Je potreba si dat pozor na: misto uchyceni na aute, vyska na stozaru a poloha lana vuci autu, spravny smer couvani, neprehnat to. Dobry je si nejdriv sundat a srovnat kapotu (nebo dat nejakou neohnutou) a pak to rovnat podle ni, aby licovala. Mimochodem.. a co blatniky? Jsou ok? U S105 mi trvala "oprava" 2.5 hodiny i s vymenou svetel a predni masky a rovnanim jednoho blatniku. Kdyz se to jen takhle odflakne, nevypada to moc hezky, ale pokud se to trochu veme barvou, tak to neni moc poznat (treba kdyz jedete 160 kolem kratkozrakyho chodce, tak si toho nevsimne).... :-) dotaz na havárku Měl bych dotaz offtopic. Nabořil jsem felicii-čumákem do auta přede mnou. Odjel jsem v pohodě, ale zdá se že auto je spláclé zepředu tak o 3 cm, kapota je zlomená v půli a zvednuta tak o 5 cm. Trubky, motor, chladič, vše se zdá ok, řadí ok. Nosníky co drží přední masku jsou ale v místě úchytu přední masky deformované-vyboulené. Teď mám dotaz jestli to jde opravit a jestli si typnete za kolik. Odhaduju že je třeba měnit přední masku (světla ok), kapota blatníky půjdou srovnat(nevím) a bude třeba nějak vytáhnout ty nosníky. A jestli to vůbec má cenu opravovat (pohnutí z motorem atp.). Díky za info. Upozornění Omlovám se, že píši mimo téma, ale kdo jste mi od 8. 10. poslal na mail nějaký dotaz a já neodpověděl, pošlete znovu, při reinstalaci XP se poslední zprávy někam ztratily. RE: Doplnění Volha pickup se vyskytuje taky v Praze v okoli namesti Jiriho z Podebrad.Je cela zluta,a na korbe na obrovskej bojler na LPG.Vypada docela brutalne (o: Pokusim se ji vyfotit. RE: Moje zkušenost Domnivam se, ze na pobrezi je to s autama i se zivotem trochu jiny nez ve vnitrozemi, Plovdiv je Skodovek plnej, plazovy vlacky tam nemaji. :-) Taky bych rekl, ze treba zrovna ty zminovany dalnice maji proti "normalnimu" zbytku Bulharska trochu vyssi uroven vozidel. Napriklad tam jezdi min konskych povozu. Doplnění Jo a tu volhu pickup sem tam potkal taky. Moje zkušenost Byl sem letos v Bulharsku v Nessebaru.Letecky,takže moje zažitky jsou z pohledu chodce.Chodníky převážne sloužej k parkování,přechody jsou pro bulhary jen varování,že na silnici může někdo vlést.Přejít silnici je kaskadérský zážitek. Škodovek sem potkal mininum-dva favority (totálně schnilý),jednu stovku,dva superby.Je zajímavé,že tam sou jen vraky nebo luxusní káry,nic mezi tím. Další kapitolou jsou značky,ktery se ignorujou.Jednosměrka znamená,že proti může někdo jet,zákaz parkování a parkoviště maj stejný význam,stopka znamená,že po tý druhý silnici může něco jet.Dorazil mě šofér mikrobusu,který za jízdy sledoval film na přenosným DVD.Další zajímavostí bylo potkat na dálnici takovej ten plážovej vláček s asi 10-ti vagonama,uhánějíci asi 15-ti kilometrovou ryclostí.
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|