![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
Komentáře k článku: Olejový systém II Poraďte mi Datum: 20.07.2005, 11:23 Od: Tomáš Lorenc Mám škodulu 120 a mám problém s mazáním. Když nastartuju tak mě cca 5-10s svítí kontrolka mazání a pak zhasne. Neví nekdo čím to může být? Olej a čidlo už jsem měnil. poradte mi Čate chlapci rad by som potreboval poradiť ako na motor ktorý my klepe je 120l a rad by som ho dal do poradku ale neviem ako a ked sa motor zohreje pri vyšej rýchlosti yačne svietťi mayanie a to len pri volnobehu ale ked idem na plin tak nie poradte my čo mám robiť ako by sa to dalo spraviť bez Go motora lebo na GO nemám a chem to niako inač vyriešiť či to je s olejovim čerpadlom alebo ložiskami alebo olejom dal som tam namiesto 15w 10w či to može byť aj tým a na ten olej som najaydil viac ako 10 000 km na obtokový filter či to nemože byť aj tým prosím vas poradte my. RE: Prosba II. Olej do chladící kapaliny se nejčastěji dostává vadným těsněním pod hlavou válců. Někdy může také jít o prasklou hlavu válců. Dá se zjistit tlakovou zkouškou na demontované hlavě. Prosba II. Prosim Vas, mam problem. Nevite kde je pricina toho, ze se mi dostava oej do chladici kapaliny? Trapi me to. Diky vsem. RE: prosba Blok motoru ze Š 120 se dá bez úprav použít místo bloku Š 110 a blok Š 105 místo bloku Š 100. Rozdíl je pouze ve zdvihu klikového hřídele. Š 120 a 105 má zdvih 72mm, Š 110 a 100 má zdvih 68mm. Pokud chcete zachovat obsah motoru 1100ccm použijte původní komponenty z motoru 1100. Doporučuji však přebroušení klikového hřídele. Cena caa 1000 Kč včetně ložisek. Pokud však chcete provést kompletní go motoru, je lepší použít komponenty ze Š 120. Cena se zvýší pouze o klikový hřídel Š120 (dá se sehnat na vrakovišti caa 300-500Kč).V tomto případě se musí osadit sada válců a pístů pro motor Š 120(cena komplet caa 4000 Kč). Pokud máte motor Š 110R nebo 110LS je lepší sehnat sadu pro 120LS nebo Garde. Tyto motory mají písty s vypouklým dnem, ostatní mají dna rovná a použít hlavu z těchto motorů. Ty mají vyší kompresní poměr a jsou upraveny pro tyto písty. Dají se sehnat i výbrusové písty. Potom můžete použít přebroušené vložky z motoru Š 110. Cena jednoho pístu caa 300 - 600Kč. Můžu nabídnout klíkový hřídel Š 120 nebroušený za 300 Kč, nebo 110 přebroušený bez ložisek za 500 Kč. Případné další dotazy zaslete na E-mail. da sa to? Neviete niekto ci je mozne nejako napasovat plnoprietokovy filter miesto obtokoveho bez vymeny bloku? RE: prosba blok se vymenit neda, protoze ma vetsi vyvrty pro vetsi vlozky, mozna by to slo u 742.10 ale podle meho ani tady bez uprav. prosba Da sa na motore Skoda 110 R vymenit blok motora za blok zo Skody 120 LS s plnoprietokovou filtraciou a zamenit tak obtokovu filtraciu za plnoprietokovu? Ak je to mozne, tak ako postupovat? Prosba o radu Porosim o naskedujucu radu: Ja mam auto S120 a kamarat tiez, len tam ma motor z Favorita 136. Obaja by sme tam chceli dat chladice oleja, len v jeho pripade je problem. V Mototechne mu nevedeli poradit, ci sa da chladic oleja na 120 napojit bez problemov na 136 motor. Musia ich totiz objednat. Nevie nahodou niekto poradit, ako to je? Dakujem. RE: Chladič oleje pro Š Rapid Neviem ako v Cechach, ale na Slovensku sa da chladic oleja kupit normalne novy v autosuciastkach /Mototechne/ za cenu cca 700 Sk. Teda aspon na 120, ale podla mna asi pasuje i na 130 /Rapid/. RE: Chladič oleje pro Š Rapid sežeň si na vrakáči olejový chladič na eRko (Š110R), ten tam jde na 100% a ani neni tak drahý. Chladič oleje pro Š Rapid Zajímalo by mě, jestli se ještě někde dá sehnat přídavný chladič oleje pro Š Rapid i s montážní sadou a jak se montuje do motoru?
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
![]() |
![]() |
|
|