ŠKODA techweb > Komentáře k článku: AAA vs. Reflex
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: AAA vs. Reflex

Dostal jsem půjčku ve výši 1000000 EUR od pana Peter Krajčovič
Datum: 6.11.2018, 12:47
Od: Stanislav Kovac
WWW: http://spkinvestment.com/

Stále potrebujete financní pomoc a nevíte, kde ji získáte, kontaktujte pana Peter Krajcovic na senatorrpwalter@hotmail.com, http://spkinvestment.com/ za úver, protože od nej obdržel podnikatelský úver ve výši 1.000.000 €. Je zaruceno.


RE: RE: Krasa!
Datum: 21.06.2018, 13:19
Od: charles lawhorn
WWW: http://www.sjp.co.my/

Najděte rychlou a pohodlnou žádost o půjčku, abyste zaplatili účty, spustili nový podnikání nebo refinancovat své projekty za nejlevnější úrokovou sazbu ve výši 2%. The minimální úvěrový limit je 5 000 eur až 5 000 000 eur jak získat svůj úvěr, prosím navštivte stjamesservice669@gmail.com


RE: Krasa!
Datum: 25.02.2018, 21:51
Od: Jerry
WWW: Www.loan.com

Ahoj přátelé Jsem šťastný, že jsem dostal úvěr od Ken John, jsou to nejlepší, co jsem kdy viděl, protože se snažím získat půjčku, můžete je poslat e-mailem, pokud potřebujete půjčku prostřednictvím: kenjohn12361@yahoo.com


RE: Krasa!
Datum: 25.02.2018, 21:48
Od: Jerry
WWW: Www.loan.com

Ahoj přátelé Jsem šťastný, že jsem dostal úvěr od Ken John, jsou to nejlepší, co jsem kdy viděl, protože se snažím získat půjčku, můžete je poslat e-mailem, pokud potřebujete půjčku prostřednictvím: kenjohn12361@yahoo.com


Potřebujete naléhavé peníze? Můžeme pomoci!
Datum: 22.01.2018, 9:14
Od: Valdines Amaral da Silva

Potřebujete půjčku? Dodáváme renomované úvěry jednotlivcům, společnostem a investorům. Poskytujeme půjčky na nákup automobilů, úvěry na automobily, osobní půjčky, vánoční půjčky, podnikatelské úvěry, úvěry na vzdělávání, konsolidaci dluhů, ETC při 2% úrokových sazbách. Finance a poradenství. Žádné ověření příjmů. Nepotřebujete kreditní skóre. Velmi příznivé úrokové sazby. Kontaktovat Heinrich Jesse E-mailová adresa: valdinesamaraldasilva@gmail.com


RE: Dostal jsem od senátora Krajčoviča půjčku ve výši 3 000 000 Kč.
Datum: 23.12.2017, 14:58
Od: radek varmuza

Dobry den masel jsem vas inzerat ze poskytnete pujcku je to prosim mozne mi pomoci ale bez poplatku me by stacilo 50 000 tisic dekuji pan varmuza


Dostal jsem od senátora Krajčoviča půjčku ve výši 3 000 000 Kč.
Datum: 15.12.2017, 10:18
Od: Daniela Peter

Dobrí prátelé. Potrebujete ješte pujcku? Jmenuji se Daniela a chci, abyste vedeli, že Senátor Peter Krajcovic je skutecný veritel a jeho e-mail: senatorrpwalter@hotmail.com, protože mi dal pujcku ve výši 3,000,000 Kc. Daniela Peter danielapet@centrum.sk


RE: RE: Zakony atd.
Datum: 16.10.2017, 17:47
Od: Jakub Finance

Ahoj, Zde je nabídka úvěru pro vás? Jsme legitimní a garantujeme družstevní záložny a poskytují půjčky jednotlivcům, vládě institucí, církví a obchodních organizací a lidí všeho druhu. Aplikujte dnes na jakýkoli druh úvěru, jako osobní, nezabezpečený, konsolidační, křesťanské, obchodní, studentské a hypoteční úvěry atd., Které odpovídají vašemu rozpočtu za úrokovou sazbu 2%. Pro více informací kontaktujte: jakubfinance.cz@gmail.com


Naléhavě potřebujete peníze? Můžeme vám pomoci!
Datum: 14.09.2017, 14:26
Od: Pastor OSAS Ben.

Naléhavě potřebujete peníze? Můžeme vám pomoci! Jste v současné situaci v potížích nebo vás hrozí v potížích? Tímto způsobem vám dáváme možnost vyvíjet nový vývoj. Jako bohatá osoba cítím povinnost pomáhat lidem, kteří se snaží, aby jim poskytli šanci. Každý si zaslouží druhou šanci a od té doby, co vláda selže, bude muset pocházet od ostatních. Žádná částka není pro nás příliš šílená a splatnost, kterou určíme vzájemnou dohodou. Žádné překvapení, žádné další náklady, ale jen dohodnuté částky a nic jiného. Už nečekejte a komentujte tento příspěvek. Uveďte částku, kterou chcete požádat, a my vás budeme kontaktovat se všemi možnostmi. kontaktujte nás dnes na pastorosasben@outlook.com Naléhavě potřebujete peníze? Můžeme vám pomoci!


RE: RE: Zakony atd.
Datum: 24.06.2011, 13:51
Od: martin

Souhlasím - velký bazary sami auta nestáčí, protože to by se provalilo. Ale někde nedokáží poznat, že auto muž někdo stočil před nimi, když se to stočí o pár desítek tisíc, tak to nepozná ani ten nejlepší mechanik na světě :-(


RE: Zakony atd.
Datum: 7.06.2011, 13:42
Od: Jitka

Kamarád dělal výkupčího v AAA asi 6 let a vždycky se takovým diskusím jenom smál protože áčka podle něj nic takového vůbec nemají zapotřebí a dokonce to mají iniciativní zaměstnanci přísně zakázáno. Protože proč byl vyplnˇovaly servisní knížky stejnou tužkou nebo proč by stáčely tachometry, když dostatečně (a fakt hodně!!!) vydělají na rozdílu nákupní a výkupní ceny? Tímhli by si jenom zkazili pověst protože by se to neutajilo přes zaměstnace co odcházejí - a to prostě nemá tenhle obrovskej bazar vůbec ale vůbec zapotřebí... :-)


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: profíci
Datum: 14.04.2011, 11:16
Od: Auto ESA
WWW: http://www.autoesa.cz

Dobrý den, mrzí nás, že máte o naší společnosti tak neoprávněně špatné mínění. Budeme rádi, když se na vlastní kůži přesvědčíte o skutečném stavu věcí, proto nám dovolte vás do Auto ESA pozvat. Loni v létě přibyla k naší tradiční ploše ve Štěrboholích nová specializovaná prodejna vozů Škoda na Černém Mostě, kde na jednom místě každý den čeká na své nové majitele téměř 400 škodovek všech modelů, provedení a motorizací. Vyznavači mladoboleslavské značky tam najdou kompletní průřez modelovou řadou od nejlevnějších Felicií po luxusní Superby. To vše v kvalitě a s garancemi, na které si naši zákazníci za více než 17 let existence Auto ESA zvykli, ať už jde o doživotní garanci původu, Cebia report ke každému vozu, garanční servis na rok zdarma nebo možnost výměny vozu do 7 dnů bez udání důvodu. Bude nám ctí vás s úrovní našich služeb osobně seznámit. Jistě pak změníte názor a třeba si pro vaši příští škodovku půjdete do naší provozovny Škodovky Auto ESA. S úctou Tomáš Svoboda, obchodní ředitel Auto ESA


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: profíci
Datum: 7.04.2011, 16:19
Od: Pepa

Já mám právě takhle dobrou zkušenost s firmou AAA auto taky, protože když jsem zjistil že se mi do Fabie od nich nevejdou dozadu tři sedačky, vzali to auto třetí den zpátky a místo něj sem si vybral Oktavii, kde je vzadu víc místa na šířku. A dali mi potvrzení že moje auto nemá přetočený tachometr . a to myslim taky jinde nedávaj!


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: profíci
Datum: 24.03.2011, 11:38
Od: alena Dobová

třeba já jsme si v Áčkách loni koupila osm let starou Fabii, všechno sedělo, servisní knížka, dali mi potvrzení o stavu tachometru, dopředu upozormili, že budu brzy měnit přední destičky, prostě jsem asi měla štěstí, ale mimo těch destiček to aut jezdí úplně spolehlivě bez jakýchkoliv dalších oprav :-)


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: profíci
Datum: 9.03.2011, 12:08
Od: Pepa Ivan

Já teda myslím, že po škodovkách teď pasou všechny bazary, třeba tady máš 1500 škodovek http://www.aaaauto.cz/skoda/#hptab=type a ani nemusíš jezdit mezi ty všiváky do Esa. Podle mě totiž mají AAA poslední tři roky mnohem lepší auta než Esa, ale klidně si to objezdi osobně, oba tyhle největší bazary v ČR jsou do sebe jen kousek....


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: profíci
Datum: 25.10.2010, 13:19
Od: Jiří

Nepropaguj tady Auto ESA, jsi určitě od Foltýna z PR agentury, co ESA používají na tyhle "nezávislý" příspěvky na internetu. O kvalitě škodovek v tomto bazaru vím svoje. Museli mi vrátit peníze, protože jsem jim dokázal stočený kilometry u Octavie. www.skodovky.cz nebrat!!!


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: profíci
Datum: 24.10.2010, 18:30
Od: Josef Novotný

Každej přece ví, že www.skodovky.cz je jenom jiný jméno pro Auto ESA. Jaká tam asi může být kvalita, když to provozuje tenhle profláknutej bazar, o tom si můžete každý udělat představu. Stočený auta na denním pořádku, vím o lidech, kteří to testovali přes Cebii a narazili na opravdu hodně stočených aut.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: profíci
Datum: 15.10.2010, 11:56
Od: Andrej Roman

Objevil jsem solidní bazar škodovek v Praze na Černým Mostě. Kupoval jsem tam přítelkyni Fabii a příjemně mě překvapili. Mají tam docela slušný auta, evidentně si vybírají, takže takový ty slepený popelnice tam vůbec nejsou. Ceny ne sice nízký, ale přijatelný. Hlavně ale přístup k zákazníkovi je o dost jinej než v takovým typickým českým autobazaru. Zájemcům o dobrou jetou škodovku určitě doporučuju.


RE: RE: RE: RE: RE: profíci
Datum: 9.09.2010, 16:18
Od: dobrota

Já kupoval auto v AAA a přestože taky slibujou jakýsi certifikát, tak mi ho nedali, ani když jsem ho výslovně chtěl. Ani jsem se nedivil, protože to auto mělo najeto od pohledu aspoň dvojnásobek toho, co se udávalo. Samozřejmě jsem jim to tam nechal, ale určitě se najde nějakej ňouma, kterej si to koupí...


RE: RE: RE: RE: profíci
Datum: 27.08.2010, 18:23
Od: sadour

Taky jsem kupoval auto v Auto ESA a taky jsem k nemu dostal doklad jako Laura. Nevím, jestli se tomu dá úplně věřit, ale vzhledem k tomu, že se v autech trochu vyznám, tak bych řekl, že moje auto má skutečně najeto tolik kilometrů, kolik uváděli.


RE: RE: RE: profíci
Datum: 8.06.2010, 15:13
Od: Laura

To je docela běžný, že se stáčejí kilometry. Taky jsem se s tím setkala, když jsem kupovala auto. Nakonec jsem ho koupila u Auto ESA, kde mi k němu dali takový doklad od Cebie, že nemá stočený kilometry. Reklamovat to asi nejde, ale když člověk zajde do dobrýho bazaru, tak se mu to nestane.


RE: RE: profíci
Datum: 25.11.2009, 18:17
Od: Josef Šeda

Dobrý den Mám takový dotaz nebo víceméně problém. Přikoupi osobního vozu jsme zjistily že stav kilometru neodpovídá reálné zkutečnosti a to o více než dvojnásobek co je uveden ve smlouvě.Jak tuto situaci řešit a na co jako poškozený máme nárok. Děkuji předem Šeda J.


RE: Odborník na pomoc
Datum: 24.06.2009, 15:51
Od: Jirina launova

Dobrý den,chtěla bych Vám napsat náš případ vyhlédli jsme si v annonci auto 2000 v 1.9 v naftě slušný stav málo najeto naletěli jsme podvodníkovi,který auto prodává i nadále ikdyž jsme se domluvily na koupi dali jsme mu zalohu 2000,-,že udělá novou technickou a emise.Od té doby nebere telefony bylo to před týdnem. Povídal,že má málo najeto,že ho měl starší pán.Jelikož auto scháníme dál,tak snad nenalítnem dalšímu podvodníku v dnešní době jich je moc.Zkoušíme to přes bráchu,ale máte pravdu v tom,že od známých se nemá kupovat.S pozdravem Launová.


RE: Odborník na pomoc
Datum: 24.06.2009, 15:51
Od: Jirina launova

Dobrý den,chtěla bych Vám napsat náš případ vyhlédli jsme si v annonci auto 2000 v 1.9 v naftě slušný stav málo najeto naletěli jsme podvodníkovi,který auto prodává i nadále ikdyž jsme se domluvily na koupi dali jsme mu zalohu 2000,-,že udělá novou technickou a emise.Od té doby nebere telefony bylo to před týdnem. Povídal,že má málo najeto,že ho měl starší pán.Jelikož auto scháníme dál,tak snad nenalítnem dalšímu podvodníku v dnešní době jich je moc.Zkoušíme to přes bráchu,ale máte pravdu v tom,že od známých se nemá kupovat.S pozdravem Launová.


RE: RE: POZOR
Datum: 21.03.2009, 11:48
Od: michal

Pane Hlupáčku, znám 2 lidi co byli managementu firmy tak mám dost dobré informace - je lepší na tu nejšpinavější práci mít jinou firmu! Rači jsem prohledal web a tady je dukaz http://ipoint.financninoviny.cz/cekani-na-ipo-karty-poodhalil-aaa-auto.html A takové hloupé hovada holt pracují ve té skvělé firmě jmenem AAA Auto.


AAA (Absurdita, arogance, asketismus)
Datum: 10.06.2008, 20:52
Od: Ondřej Š.

Vážený pane Preussi, (viz. výzva/komentář níže) četl jsem některé, níže uvedené, příspěvky týkající se zkušeností zákazníků se společností AAA Auto. Asi všichni mluvíme o stejné společnosti, protože i já se (přes varování známých) chytil do pasti nazvané "obchodní" praktiky společnosti AAA Auto. I já jsem doufal, že se pověst která se šíří, právě mě nebude týkat a budu mít štěstí při koupi svého prvního auta, které jsem měl vysněné. Možná jsem tenkrát, když jsem - po dobu tříhodinového čekání na vyřízení formalit (mimochodem slogan na Vašich stránkách: "Čeká vás rychlý a výhodný nákup vašeho nového vozu v atraktivním prostředí některé z našich poboček. Možná vás překvapí, jak snadné a příjemné to může být." je opravdu lichý a z hlediska terminologie ho lze specifikovat jako klamavou reklamu..)- viděl odcházet velmi rozhořčené zákazníky z kanceláří, možná jsem tehdy měl radši poděkovat a rychle odejít. Mohl jsem si ušetřit pozdější půlrok problémů, oprav, nákladů a ve finále ubohých "obchodních" praktik zaměstnanců AAA Auto. Bohužel si asi nedokážete představit, jak může být půlrok bohatý na zážitky s 1 automobilem a nemá smysl zde asi celý příběh popisovat. Slovy jednoho soudního znalce (který mi vysvětloval, proč ani evidentně skrytou vadu nemá smysl reklamovat u AAA, že je to zbytečné, protože - cituji): "ti darebáci to mají moc dobře podchycené a ani Onasis by neměl se svými právníky šanci". Každopádně je to dlouhý příběh, na který, bohužel, doplácím ještě dnes. Jediné co můžu udělat je tento dlouhý příběh vyprávět svým známým a varovat je před podobnými giganty a jejich "podnikáním", kvůli kterému potom ztrácí důvěru i ostatní - opravdu solidní prodejci automobilů. A protože mě tato zkušenost (spíše memento) velmi poznamenala a pracuji v oblasti masmédií (a mám s nimi vcelku dobré vztahy), velmi rád se s nimi podělím - a jejich prostřednictvím také s jejich čtenáři - formou PR o mých zkušenostech, které jistě nejsou mezi Vašimi zákazníky ojedinělé. Hezký den. OŠ (Aby nevyznělo výše uvedené "spílání" jako prázdné a neopodstatněné ačkoliv mu nebudete pravděpodobně rozumět: - Opravdu máte tak skvělé mechaniky, že výměnu turba (cena 30.000 Kč) u Oktávky lze "zalepit" výměnou vzduchových filtrů, těsnění a dalších součástek, ačkoliv 2 autorizované servisy potvrdily špatné turbo měsíc po nákupu auta? (3 návštěvy s "teď už to bude určitě v pořádku"; 3 x 60 km cesta, 3 celé dny strávené v AAA) - Opravdu jsou součástky za 15.800 Kč za půlroční používání "běžnými investicemi do provozu vozidla"? - slovy Vašeho prodejce v Ostravě (nepočítám turbo za dalších 15.000 Kč přes známé) - Opravdu lze v telefonu říci, že odkupová cena (při nadiktování všech údajů atd.) je mezi 225 tis. a 230 tis. Kč, že o čtyřkolky je zájem a posléze (o týden později) na pobočce nabídnout cenu o polovinu nižší? A nejsem jediný případ - ze zkušeností jedné kolegyně.. Copak to není sprosté donutit člověka přijet x kilometrů a potom spoléhat na to, že mávne rukou a řekne: "no když už jsem tady.."??? - Opravdu lze v telefonu "špatně slyšet" a zaměnit 114 tis. km najetých za 14 tis. km? (když se telefony údajně nahrávají a operátor je schopen dohledat veškeré údaje o vás a o autě jen na základě telefonního čísla?) - situace při telefonickém stanovení ceny, resp. absurdní poslední argumentaci prodejce na místě, když jsem se zhrozil (po několika předchozích ubohých argumentech) že cena auta klesla za půl roku (a za 10 tis. najetých km) prakticky o 120 tis. kč.. Nehledě na to, že jsem absolvoval zbytečnou cestu do AAA. - Opravdu je nutné, aby mi po všech těchto zážitcích a krátce po mém, hodně nespokojeném, závěrečném odchodu z AAA volal člověk z Prahy s dotazem, jak jsem byl spokojený při výkupu auta? (opravdu si nemůžou Vaši lidé alespoň sdělit, že "tomuto pánovi radši nevolat"?) - těch "Opravdu si myslíte.." by bylo ještě spousta, ale obávám se, že by stejně nepadla na úrodnou půdu. A nejhorší vizitka pro společnost, která může být a kterou mi poradili lidé z mého okolí je: sundat plastový podklad pod SPZ s logem AAA Auto při focení auta aby bylo možné zkusit jej prodat alespoň na internetu. Nashledanou, nebo spíše raději ne. Hezký den. OŠ


RE: RE: RE: POZOR
Datum: 8.01.2008, 15:53
Od: zed

Pravděpodobně nemáš páru o tom jak se legálně daňově optimalizuje co?


RE: profíci
Datum: 30.10.2007, 12:53
Od: Zdeněk Preuss, Vedoucí oddělení péče o zákazníky,
WWW: http://www.aaaauto.cz

Dobrý den! Tímto bych chtěl vyzvat zákazníky, kteří mají dojem, že se k nim naše společnost nezachovala dostatečně profesionálně, aby mě kdykoliv kontaktovali na e-mailu zdenek.preuss@aaaauto.cz, případně zavolali na naší linku 284 022 002. Váš podnět bude zaznamenán do elektronické databáze a budu se mu osobně věnovat. Věřím, že spolu zcela jistě vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Zdeněk Preuss Vedoucí oddělení péče o zákazníky AAA AUTO a.s.


profíci
Datum: 16.10.2007, 23:33
Od: xxxxxxxxxxx

Nejlepší příklad jak se vydělává na české blbosti.Prodat auto někomu kdo si neumí rychle dát dohromady 1 a 1.Byl jsem tam jednou jedinkrát a konkrétně v Brně,jen čistě ze zvědavosti.A najednou jsem seděl v kanclu,a přechytralí rádoby manažeři si mě předávali a pomalu nutili ke koupi.Odolal jsem a nekoupil.Jsme rád,protože lidí,kteří naletěli profesionálům je u nás moc.A na lidské blbosti se dneska bohužel dost vydělává.Když Vám dám příklad zpočítají Fábku s tím,že položíte na dřevo 50% a zbytek na splátky po 6000,- nakonec vyjde na nějakých 350tis.Tak to je celkem dobrej zisk.Obrat blbce,na to jsou ti jejich kravaťaci vytrénování fakt dobře.Autům nerozumí ani půlka z nich,ale říkají si profesionálové.


RE: SDRUŽENÍ \"SOVA\" - TRIK OD AAA AUTO
Datum: 23.04.2007, 23:18
Od: franc

blabolis, prohlizel sem to krizwem krazem a je tam teda dost clanku ktere aaa kritizuji, a preztoze kritiky a navody jak se branit mensim bazarum drtive prevysuji mi prijde divne ze by si tam acka samy davali clanky proti sobe... nebou sou tak chytry ze chtej vypadat tak blbi aby nebylo poznat ze sou tak chytri a ne tak blbi ze chcou vypadat chytri... ale to mi prijde premrstene :D


SDRUŽENÍ "SOVA" - TRIK OD AAA AUTO
Datum: 22.03.2007, 10:53
Od: SDRUŽENÍ "SOVA" - TRIK OD AAA AUTO
WWW: http://aaa-auto.nazory.cz

SDRUŽENÍ "SOVA" (www.sdruzeni-sova.cz ) které "radí" lidem jak nenaletět při nákupu auta není nic jiného než klamavá reklama naší nechvalně známe společnosti AAA-Auto, která se dnes mj. schovává za jména dalších firem jako jsou AUTO- Discont atd... !!!!!!!! Viz. článek z MF Dnes: Sdružení na ochranu vlastníků automobilů (SOVA) varuje například před sliby bazarů v podobě záruk na ojeté automobily. "Až na místě se ale kupující dozví, že záruku dostane pouze v případě, pokud si nechá auto prohlédnout v jednom konkrétním servisu a nalezené závady odstranit. Varujeme motoristy před podobnými triky a nákupy od prodejců, kteří vozy nevlastní, ale jejich prodej pouze zprostředkovávají," podotkl Petr Miškovský ze sdružení. TO JE JASNÁ KAMPAŇ PRO AAA AUTO!!! Odkaz je tady: http://ekonomika.idnes.cz/ojetiny-z-dovozu-valcuji-nova-auta-dty-/ekonomika.asp?c=A060622_205505_ekonomika_zra


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je naprosto logické, ž
Datum: 20.03.2007, 17:14
Od: crv.honda

mas s tim nejakou zkusenost s vin na aute ze neni orig?


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je naprosto logické, že stav j
Datum: 12.03.2007, 13:43
Od: klon

tak stim musim souhlasit protoze tohle prvenství jim pravem patrí


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je naprosto logické, že st
Datum: 8.03.2007, 16:41
Od: alda

tak to si počej až tě zastaví policajti, podívaj se ti na VIN... to teprve bude čočka .


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je naprosto logické, že stav j
Datum: 5.03.2007, 13:15
Od: tomsix

to je docela pravda teda! ja sem tam taky byl a dali mi financni cocku teda!


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je naprosto logické, že stav jejic
Datum: 28.02.2007, 16:06
Od: hukot

no... nemaj, byl sem tam pred styrma dnama a videl sem tam teda lidi z nakyho extra auto, nevim teda o cem to mluvite,extra auto je podle informaci nejhorsi bazar u nas, tak radsi sklapnete zobaky panove!


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je naprosto logické, že stav jejich vo
Datum: 22.02.2007, 10:49
Od: hukot

ja sem teda schvalne sel podivat do auto diskont, a nemam pocit ze by to byl nakej kritickej bazar...neverim moc ze by mel neco spolecneho s ackama, ale je mi to pomerne jedno.s ackama sem nikdy problem nemel...


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je naprosto logické, že stav jejich vozů j
Datum: 20.02.2007, 19:37
Od: clopa

jo nic slusiveho teta nerikali! docela bych se stydel bejt jima!


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je naprosto logické, že stav jejich vozů je ta
Datum: 18.02.2007, 10:24
Od: !dulezity!

11. unora davali na nove v obcanskym joudovi (judu :) ) dost hustou reportaz o tom jak extra auto brutalne odiraj svy zakazniky... ani kolo bych si vo ne nevoprel!


RE: RE: RE: RE: RE: Je naprosto logické, že stav jejich vozů je takový
Datum: 15.02.2007, 11:07
Od: ?

jo to je docela logicky, hlavne tendle post sem na netu videl uz parkrat a prijde mi ze to neni nic uprimneho... neli zaplaceneho... v 24 sem cet ze tadle spina uz bude trestna takze snad tydle sracky uz zmizi...


RE: RE: RE: RE: Je naprosto logické, že stav jejich vozů je takový jak
Datum: 10.02.2007, 17:27
Od: hmm

celkem souhlasim... nevidim dukazy tak soudim...


RE: RE: RE: Je naprosto logické, že stav jejich vozů je takový jaký je
Datum: 7.02.2007, 16:24
Od: Wozy

nevim co si myslet podle me sou to vsechno zvasty ubohejch lidi kteri uz nevedi jak si prilakat dalsi zakazniky, osocovat ty lepci umi kazdy, kdybyste radeji energii venovali kvalite sluzeb!


RE: RE: Je naprosto logické, že stav jejich vozů je takový jaký je, kd
Datum: 7.02.2007, 9:13
Od: Anti AAA
WWW: http://aaa-auto.phorum.cz

Milý pane, čísla kterými se tady oháníte jspu čísla většinou neštastných lidí, kteří podlehli masáži při nákupu auta ve vašem bazaru a kteří autům a) většinou nerozumí, takže se jim líbí jen že je naleštěné a tím to pro ně končí - b) z 90% nemají hotovost a vy je "uvaříte" do jednoho z vašich zlodějských leasingů... Jinak - SDRUŽENÍ "SOVA" (www.sdruzeni-sova.cz ) které "radí" lidem jak nenaletět při nákupu auta není nic jiného než klamavá reklama naší nechvalně známe společnosti AAA-Auto, která se dnes mj. schovává za jména dalších firem jako jsou AUTO- Discont atd... !!!!!!!!


RE: Je naprosto logické, že stav jejich vozů je takový jaký je, když m
Datum: 6.02.2007, 18:04
Od: uma

Tento člověk je opravdu ukazkovy příklad spinavych praktik beckovych prodejcu...mam pocit že když někdo je již několik let na špici českého prodeje automobilů tak to asi bude mít důvod, ale klidne si věřte takovejmdle podvratákům... nevím proč to máte zapotřebí, stačí snad ukázak kvalitny autoprodeje ne?!


Je naprosto logické, že stav jejich vozů je takový jaký je, když mám d
Datum: 5.02.2007, 19:41
Od: NEDOPORUČUJI všem zájemcům o koupi vozu u této fir
WWW: http://aaa-auto.phorum.cz/

Mám autodílnu a opravami se zabývám již velmi dlouho, několikrát jsem měl tu možnost opravovat čerstvě zakoupené vozidlo koupené u AAA. Pokud můžu, opravdu zásadně NEDOPORUČUJI všem zájemcům o koupi vozu u této firmy nic nekupovat. Je to jen zoufalství, vozy jsou ve špatném technickém stavu, často po výměnách agregátů, po nehodách které jsou nepřiznané a podobně. Mají moc dobře ošetřené smlouvy, takže zapomeňte na nějaké reklamace nebo slevy při uplatňování reklamací. Je naprosto logické, že stav jejich vozů je takový jaký je, když mám dobré auto tak ho bez problémů prodám na inzerát nebo v normálním bazaru za slušné peníze, a nemusím ho prodávat v AAA s obrovskou ztrátou. Když bych měl nějaký šrot tak bych jel právě do AAA abych se vozu co nejrychleji zbavil a při problémech mě pak nikdo nebude nahánět. Tak prosím přemýšlejte a nekupujte u AAA.


RE: RE: RE: Tak nevim
Datum: 5.02.2007, 18:21
Od: afroman

no ja taky... EuroCar je v tomdle dost nespolehlivej... nepodarilo se mi tam este najit jakekoliv poradne auto... vozy jsou uplne zasvineny, a hlavne tam stahujou tachace!


RE: RE: RE: RE: Tak nevim
Datum: 2.02.2007, 22:07
Od: zlombo

trochu mene vulgarity by neuskodilo, auto ktere vam nevyhovuje proste nekoupite ne? je to snad slozitejsi??


RE: RE: RE: Tak nevim
Datum: 1.02.2007, 20:52
Od: CopY

jo náhoda jako prasééé :D taky sem tam býl, a cumel sem jak vykulenej! to v jakym stavu ty káry sou je fuckt hroznýýý! už nikdy... co je este neke tady v brně, kde se da poradně auto normálně kowpit?!


RE: RE: Tak nevim
Datum: 31.01.2007, 16:56
Od: Rob+1+

taky sem si chtel koupit v brěnským EuroCaru auto ale když sem viděl ty zasviněný auta a v jakym sou stavu navíc za premrštěnou cenu tak se mi udělaly mžitky před očima a zařadil sem zpátečku. doporučuju vám to samí


RE: Tak nevim
Datum: 30.01.2007, 17:40
Od: Gups5

To jsem moc nepochopil...nevim moc proc by to ty lidi vubec meli zapotrebi... stejne myslim ze balik se na tom da vydelat i tak, ale zkusenosti mam jenom s EuroCarem v brne, a to je teda otresny, ale kupujte kde chcete...nejlepci je stejne auto vyhrat, nebo koupit novy...


Tak nevim
Datum: 29.01.2007, 19:39
Od: Petr Týl

Koukám, že tu máte namalé zkušenosti ze sítí prodejen áček, ale áčka nejsou jediný velko autoobchod v ČR. Jsou i jiní co nás dokáží okrást a když se o nich nebude mluvit, může se taky logicky stát, že převezmou áčkám zákazníky (nás) a budeme třeba pěkně látat nad vejdělkem!!


RE: RE: Zkušenost s AAA Auto Pardubice - jak prodělat 120.000,- Kč!!!!
Datum: 29.01.2007, 19:39
Od: Boura-Rider

a co byste jako cekali? tak to halt dneska chodi... dete si pucit do banky milion stejne zaplatite dva... nevycuranej dneska nema nic... ale zrovna acka teda asou v tomdle este minimalisti... kdyz sem schanel nakej bourak v eurocar v brne, hledal sem jakyho renaulta na poladeni zevnejsku a auto za 350 000 sem stejne spocital na 540 000 a naky drobny... dneska si clovek nevybere...dneska clovek musi bejt halt politik aby si neco mohl poridit...


RE: Zkušenost s AAA Auto Pardubice - jak prodělat 120.000,- Kč!!!!?
Datum: 30.12.2006, 20:56
Od: greateone

stejná zkušenost: líbila se mi u nich 3 roky stará Fabia kombi za 210000kč. první nabídka lesingu na pepírku: 70000kč+48*6500. rychle jsem to spočítal,celkem 382000kč. řekl jsem, že za to bych měl novou Fabku. druhá nabídka: 70000+48*5500, celkem 334000kč. řekl jsem, že je to furt hodně. třetí nabídka: 70000+48*4500, celkem 286000kč. rozdíl oproti první nabídce 96000kč. to už jsem musel zdrhnout, pač bylo deset večer a jinak by mně tam ještě drželi. a to jsem tam původně jel jen prodat Favorita... ale když jsem pak chtěl koupit nové auto, tak jsem si do AAA několikrát zašel nějaká auta zkusit, abych se s vytipovaným modelem trochu seznámil a projel se. takže jim děkuju, už mám Astru od jednoho milého důchodce :-)


RE: RE: POZOR
Datum: 25.12.2006, 14:53
Od: AAA vs. Reflex
WWW: http://aaa-auto.nazory.cz

Takže tvrdíš, že: AUTO DISCONT, GENERAL AUTOMOBIL a další je jich okolo 10 nejsou "skrytá" AAA??? Stejné jednání jen jiný název... Myslíte si že solidní firma musí zakládat jiné s jiným názvem??? Zamyslete se nad tím...


RE: POZOR
Datum: 21.12.2006, 17:30
Od: sanntic
WWW: http://ddd

Ty pakarno jsem zamestnancem AAA presne vykup vozu ty firmy co tu pises nejsou nase, ale jde o bazary kterym se vola kdyz u nas neprojdou kontrlou vozy (vin karoserie, typ motoru atd...). U dovezenych aut je to celkem bezna vec. Chudaci majitele, kteri auto koupi a po letech ho prijedou prodat zjisti, ze je tam jiny typ atd... Auto pak nelze u nas vykoupit, jelikoz preb. veskery pravni zavazky(podezreni na kradez, totalni hav....), aby nemeli potize tak jim pomuzeme od takoveho vozu vole tim, ze zavolame do techto firem a oni ho od lidi odkoupi.


Zkušenost s AAA Auto Pardubice - jak prodělat 120.000,- Kč!!!!?
Datum: 29.11.2006, 3:56
Od: xxxxxxx
WWW: http://pardubice.bloguje.cz/49107-zkusenost-s-aaa-auto-pardubice-jak-prodelat-120000-kc.php

Zkušenost s AAA Auto Pardubice - jak prodělat 120.000,- Kč!!!!? Zkušenost s AAA Auto Pardubice - jak prodělat 120.000,- Kč!!!!? Detailní a obsáhlý popis praktik v nově otevřené pobočce významné mezinárodní sítě autobazarů. Pokud máte podobný či úplně jiný zážitek s autobazary AAA, budu velice rád, když ho napíšete do komentářů. Rádi se s Vámi podělíme o náš zážitek z potencionálního nákupu auta v AAA auto Pardubice. Stále posloucháme z rádia, z inzerátů a z další reklamy, jakou má společnost AAA Auto super novou prodejnu ojetých vozidel v Pardubicích v ulici J. Potůčka a že zde nabízí nejlevnější vozy v nejlepší kvalitě. Od některých známých jsme měli informace, že dělají z lidí úplné "blbce". Tak nám to nedalo a došli jsme si do této prodejny vyzkoušet koupit nějaké auto. Po našem příchodu na plochu autobazaru, kde všude visí reklamy, že nabízejí nejlepší vozy, nejlepší ceny, bezúročné úvěry, leasing s 0% akontací atd., si nás asi 20 minut nikdo ani nevšiml (všichni prodejci pobíhali po ploše ale nikdo nás neoslovil). Z ampliónů se ozýval příjemný mužský hlas, který nám oznamoval jaké samé super nabídky v AAA auto mají a že jsme udělali dobře, že jsme zde. Vybrali jsme si na ploše vůz ŠkodaFabia Classic Plus combi v metalíze a nějakou výbavou v prodejní ceně 279.000,- Kč (u běžného prodejce přes 300.000,- Kč) a Seat Ibiza 1,2 ve stříbrné metalické barvě, který byl na první pohled úplně nový, měl zajímavou výbavu a velmi zajímavou cenu 249.900,- Kč. Nakonec jsme se vážně zajímali pouze o vozidlo Seat Ibiza. Na vozidle nebyla jako na jednom z mála žádná SPZ, pouze informace, že se SPZ vyřizuje. Rok výroby byl uveden 2004. Při pohledu na tachometr bylo poznat, že se jedná o úplně nové vozidlo (mělo najeto pouhých 67 km). Cena byla velmi příznivá, protože běžná prodejní cena tohoto nového vozu v současné době je okolo 270 – 300.000,- Kč. Tak jsme šli do vnitřního prostoru prodejny a chtěli se na vybrané vozidlo informovat, protože nás zajímalo jak může AAA nabízet nové vozy (AAA totiž nabízelo v tomto bazaru nejenom nové Seaty, ale i Škodovky a Citroeny C2). Byly jsme překvapeni, že uvnitř je vše zasklené, zákazníci jsou odděleni od prodejního personálu skleněnou stěnou, ve které je tam pouze malé okénko. Projevili jsme tedy u recepční zájem o konkrétní vybrané vozidlo. Recepční nám přes vysílačku zavolala volného prodejce, který se nás ujal a co chceme. Bylo mu sděleno, že uvažujeme o nákupu konkrétního vozidla Seat Ibiza v ceně 249.900,- Kč, a přemýšlíme jestli na leasing nebo za hotové. Chtěl abychom se jeli s vozem projet, což jsme odmítli s odůvodněním, že vozidlo známe, že ho chceme a potřebujeme jenom vědět podmínky leasingu, abychom si mohli svobodně zvolit způsob financování námi vybraného vozu. Prodejce byl trochu překvapen, ale že nás tedy předá pracovnici zpracovávající leasingové smlouvy a nabídky a která pracovala v odděleném prostoru od čekajících klientů. Prodejce chtěl znát naše jméno a telefonní číslo a nějaký osobní doklad. Jméno jsme mu sdělili , ale doklad a telefonní číslo ne, protože je k ničemu v této nezávazné fázi jednání nepotřebuje a nechtěli jsme mu je dát. Trval na tom, že ho potřebuje. My zase, že ho nepotřebuje. Po výměně názorů odnesl cedulku od vozidla další pracovnici a že si máme počkat, že se nás ujme. Čekali jsme dalších cca 25 minut, protože uvedená pracovnice předávala dalšímu klientovi prodané vozidlo. Poté si nás pozvala do prosklené "kukaně", kde nám začala na monitoru vypočítávat leasing. Bylo jí sděleno, že se chceme auto na leasing, na firmu, na 36 měsíců a s akontací 30%. Poté nám sdělila, že by při akontaci 76.000,- Kč byla měsíční splátka na tři roky 9.352,- Kč měsíčně, vč. havarijního pojištění (produkt od GE Capital Leasing), tzn. že bychom zaplatili za 3 roky u auta, které stojí 249.000,- Kč celkem neuvěřitelných 412.672,- Kč (tzn. o 163.672,- Kč). Nabídku nám nechtěla vytisknout, protože prý to prý nedělají, ale že pokud budeme chtít napíše nám splátku na malý papírek. Při našem dotazu, že bychom chtěli auto koupit částečně za hotové a vzít si od nich inzerovanou bezúročnou půjčku 100.000,- Kč, tak nám sdělila, že bezúročné půjčky se pokytují pouze v případě, že zákazník kupuje auto na leasing a hotovost mu půjčují na část akontace, ale dělá se to velmi vyjímečně a řádově v malých částkách a ještě to musí schvalovat přímo majitel. Za tuto půjčku se prý ručí směnkou. Takže jsme žádnou půjčku, tak jako asi nikdo nedostali (a pak že neexistuje klamavá reklama). Zároveň nám oznámila, že u vozidla je na cenovce v dolním rohu uveden jekýsi kód, který znamená, že uvedená cena 249.900,- Kč platí pouze v případě, že je vozidlo prodáno na leasing. Kdyby nebylo prodáno na leasing, tak je cena výrazně vyšší. Na náš dotaz proč tomu tak je, nedokázala odpovědět. Poté nám paní začala ukazovat velký technický průkaz, který byl zcela čistý, tzn. vozidlo nebylo na nikoho přihlášeno. Na náš dotaz, zda by byla naše firma uvedena jako první majitel nového vozidla, nám odpověděla, že samozřejmě ano. Na náš dotaz ohledně záruky výrobce na vozidlo nám sdělila, že protože se jedná o nové vozidlo, je zde záruka 2 roky. Na náš dotaz od které doby, říkala že ode dne prodeje v AAA Auto naší firmě. Na náš dotaz jak mohou dávat záruku na vozidlo, které neprodal oficiální dealer nás informovala, že záruku dává firma Import Volkswagen Group, s.r.o. která jim vozidlo dodala (ukazovala razítko firmy Import Volkswagen Group v technickém průkazu s datumem vystavení 8.3.2004), ale na servis musíme k autorizovanému servisu. Na náš dotaz, že se záruka řídí razítkem prodeje v servisní knížce, již nevydržela a šla pro "manažera", aby se nás ujal. Ten se nám slušně představil a začal nám vysvětlovat, že se jedná o vozidlo, které AAA Auto koupilo přímo od Import Volkswagen Group, s.r.o., že s nimi má AAA smlouvu a kupuje od nich nová auta. Samozřejmě, že záruka platí ode dne prodeje v AAA Auto, ale servisní knížku neví zda dostaneme. Prý takto budou prodávat nová auta od všech automobilek a budou je prodávat. Na náš dotaz zda si ho můžeme koupit za hotové za cenu, která je uvedena na prodejní ploše nám oznámil, že ne, protože tato cena je snížena pouze za podmínky, že bude vozidlo koupeno na leasing. Při nákupu za hotové, je prý cena vyšší o 15.000,- Kč.Při dotazu, že je toto v rozporu z obchodním zákoníkem a proč je cena na vozidel uvedena 249.900,- a nyní nám cenu navýšili o 15.000,- Kč nám bylo odpovězeno, že společnot AAA preferuje prodej vozidel na leasing (jako zákazníka nás to ale vůbec nezajímá!!!). Na náš dotaz, zda si můžeme u nich koupit auto přes leasingovou společnost CAC nebo ČSOB Leasing, byly jsme informováni, že tyto leasingové společnosti nenabízejí výhodné podmínky a proto není možné si přes tyto společnosti u nich auto koupit. Trvali jsme na financování vozu jinou než nabízenou leasingovou společností a po dlouhém přesvědčování manažer AAA souhlasil, ale s prodejní cenou 265.000,- Kč. Manažer AAA se nám dále snažil vysvětlit, že ráno mluvil s leasingovou společností a že mají pro dnešek speciální leasingovou akci, a že když si auto koupíme nyní dnes, tak se za nás přimluví a dohodne nám snížení leasingové splátky (je ale zajímavé, že toto tvrdili všem našim známým, kteří se tam byly zeptat na vozidlo před námi v několika předchozích dnech – výhodnou akci tedy mají každý den !!!). Prý by nám dokázal mimořádně snížit leasingovou splátku na 8.300,- Kč měsíčně při akontaci 76.000,- Kč, ale že to musí ještě ověřit tzn. i v této super leasingové akci bychom celkem zaplatili za 3 roky z 249.900,- Kč neuvěřitelných 374.800,- Kč. Nabídku leasingu nám opět odmítl dát, že je prý nedávají, že splátku víme a nic víc nepotřebujeme. Musíme mu prý ale teď hned dát nyní hotově vratnou zálohu ve výši 2.000,- Kč. Informovali jsme ho, že peníze u sebe nemáme, že si to rozmyslíme, a chtěli odejít, ale stále nám vysvětlovat, jak je to výhodné a že si auto musíme dnes hned koupit, dalším jeho argumentem byla plná nádrž benzínu pokud se rozhodneme nyní (v hodnotě cca. 1.000,- Kč.). Nakonec jsme museli odejít takřka násilím. Cílem bylo nás nepustit si někde něco ověřovat dokud auto u nich nekoupíme. Nedalo nám to, a opsali jsme si VIN karoserie vozidla a u známého na Import Volkswagen Group si nechali zjistit co to je za auto (to samé jsme udělali u vozidla ŠkodaFabia combi). U vozu Seat Ibiza jsme byly překvapeni, že se prý jedná o vozidlo, které bylo dle systému Importéra prodáno u prodejce Autocar Břeclav 13.8.2002 a od 13.8.2002 běží dvouletá záruka, která tedy končí 13.8.2004. Dealer Autocar Břeclav již neexistuje, protože zpronevěřil nějaká vozidla a byla mu importérem vypovězena obchodní smlouva. Vozidlo bylo ale dle systému prodáno zákazníkovi Autoprodej – Dukla – Miloš Plocek Pardubice, což je bývalý prodejce vozů Seat v Pardubicích, který ho zřejmě měl takřka 2 roky na skladě a poté ho prodal do AAA. Je ale zajímavé, že technický průkaz byl vystaven od Importéra až 8.3.2004. Faktem zůstává, že kdybychom vozidlo koupili a chtěli někde u autorizovaného dealera uplatnit záruční opravu, byly by jsme vyhozeni (žádná záruka totiž platit na toto vozidlo nemůže). AAA Auto se tedy snaží prodávat jako nová vozidla, deklaruje, že je na ně záruka, ale přitom prodává staré skladové vozy, které mají velmi podivný původ (navíc uvádí, že má vozidlo rok výroby 2004 a ve skutečnosti se jednná o vůz s rokem výroby 2002). Vystavované nové vozidlo ŠkodaFabia combi (kterých ostatně AAA nabízejí na internetu cca 15 ks) zase bylo koupeno od oficiálního obchodníka s vozy Škoda společnosti HAVEX Auto, s.r.o., který nyní tedy dodává nové vozy Škoda společnosti AAA Auto za velmi nízkých cen. Celá filozofie AAA Auta je nalákat obyčejné neinformované zákazníky do svého bazaru na levné ceny vozidel, ale vozy jim poté prodat s několikanásobně předraženým leasingem, na který díky trvale a velmi cíleně vyvíjenému psychologickému nátlaku běžný kupující skočí (bohužel si nedokáží rychle spočítat kolik zaplatí dohromady celkem). Pro příklad za auto v ceně 249.000,- chtěli původně na 36 měsíců při akontaci 76.000,- Kč částku 9.352,- Kč měsíčně (tzn. 412.672,- Kč), poté nám jí při náznaku odchodu z jednací místnosti snížil vzhledem k údajné probíhající super akci na tento den na 8.300,- Kč měsíčně (374.800,- Kč), ale když jsme si nechali udělat na stejnou cenu nabídku od leasingové společnosti CAC, tak při stejných vstupních parametrech ( cena vozu 249.900, – Kč, akontace 30%, pojištění se stejnou spoluúčastí, stejná zůstatková hodnota, doby splácení 36 měsíců), byla měsíční splátka vč. všech pojistek 6.032,- Kč ( rozdíl proti původně navrhované verzi u AAA plných 3.320,- Kč měsíčně a celkem tedy za 36 měsíců činí rozdíl plných 119.520,- Kč), tzn. že celkem bychom u CAC Leasingu zaplatili celkem pouze cca 293.000,- Kč místo 412.672,- Kč u AAA (ten rozdíl je docela velký). Otázka tedy zní kde skončí oněch takřka 120.000,- Kč ??? Že by společnotst GE Capital leasing, a.s. neměla srovnatelný leasing s konkurenčními leasingovými společsnostmi ?, nebo je to obchodní strategie společnosti AAA auto a oněch 120.000,- Kč je právě zisk společnosti AAA na uvedeném vozidle za sprosté zmanipulování a okradení obyčejného občana, který si na měsíční splátky musí vydělat poctivou prací???? Kde je obyčejná lidská slušnost???? Jak je tedy vidět, celý obchod AAA je postaven na tom, nevydělat na autě, ale okrást zákazníka na neskutečně drahém leasingu (rozdíl oproti standardní nabídce leasingu byl za tři roky 120.000,- Kč !!!!!!!! a při super zvýhodněné leasingové akci jenom 81.800,- Kč (Chudák AAA málem prodělali) !!!!!!!!!!! AAA Auto tedy dosahují ve spolupráci s leasingovými společnostmi dost značné zisky tím, že docela efektně okrádají neiinformované zákazníky. Docela absurdní bylo, když nám manažer k tomuto jejich leasingu, aby nás přesvědčil, ještě nabídl páku na volant (v nákupní ceně v řádu stokorun). Součástí prodejního procesu byl velký psychologický tlak na zákazníky, že musí vozidlo koupit teď hned v tento den, jinak ho již za lepších podmínek nekoupí (tím jsou např. že chtějí hned platit zálohy jinak Vás nepustí ven). Jeden kolega jim chudák nechal své telefonní číslo a byl od AAA Auto telefonicky bombardován ať si přijde pro nějaké auto tak dlouho, dokud je neposlal sprostě někam. Je také smutné, že se na takovémto okrádání zákazníků podílí GE Capital Leasing a dělá si tak špatné jméno a vedení GE Capital v České republice tomu přihlíží a zřejmě na tomto nepoctivém obchodě i participuje !!!!!!! Bohužel je národ čechů je zřejmě národem hlupáků, kteří budou pořád tak naivní, že tam budou vozy kupovat a budou za to tvrdě platit (formou předraženého leasingu), neadekvátních prodejních cen u "načančaných" vraků a nevýhodných výkupů vlastních vozů. Nechají se nalákat na reklamní slogany "Bezúročná půjčka do 100.000,- Kč" (která ale platí pouze na doplatek akontace u jejich drahého leasingu), kterou ale nedostanete pokud si nekoupíte několikanásobně předražený leasing a zaplatíte ty úroky stejně, ale jinak a to v řádech desítek procent ročně a nebo na reklamní slogan "Leasing od 0%", což hodně lidiček zláká, že si myslí, že je s nulovým navýšením (což by bylo výhodné), ale jedná se o nulovou akontaci, tzn. že leasingová společnost půjčuje defacto 100% ceny vozidla a tím také celkově zaplacená suma leasingu bude ještě dražší, neboť financovaná hodnota vozu bude vyšší (nárok na 0% akontaci, ale mají pouze klienti s velkou bonitou, kteří si ale do AAA auta kupovat nechodí, takže na to stejně nikdo nedosáhne). Až začnou AAA prodávat nové vozy, klesne úroveň prodeje nových aut na takto trapnou úroveň. Otázkou je zda budou nacházet stále dostatečné množství zmanipulovaných neinformovaných hlupáků, kteří budou marketing AAA takto dokonale konzumovat a budou s úsměvem pracovníky a managery AAA sprostě okrádáni!!!!!!!!


Důvěřujete "profesionálům"!
Datum: 29.11.2006, 3:06
Od: Honza Marek
WWW: http://www.aaa-auto.nazory.cz

Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ... poslyšte neuvěřitelný příběh, který se stal ... V srpnu jsem si vyhlédl v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi Pajero Sport v ceně 679 tisíc Kč. Informační leták sliboval "kvalitní a prověřený vůz za nejlepší cenu" a hošík s kravatou mne ujišťoval, že na vozidlo mám "půlroční záruku na skryté vady". Složil jsem NEVRATNOU zálohu 14 tisíc korun a už jsem se v tom vezl... Následně, při koupi zamluveného vozu o týden později,jsem využil možnosti "nejvýhodnějšího leasingu" u společnosti CCB-Leasing a složil akontaci 50 procent. "Důvěřujte profesionálům!", nabádal mne z reklamy Karel Loprais, šestinásobný vítěz Rallye Paříž - Dakar. "Důvěřujte nejlepším!", radila sympatická Kateřina Hrachovcová. A já blbec jim uvěřil! Poprvé a doufám i naposled jsem uvěřil profesionálům! Povznesl jsem se nad to, že Všeobecné smluvní podmínky byly napsány titěrným písmem. Povznesl jsem se i nad to, že mi při podpisu leasingové smlouvy vnutili kartu asistenčních služeb ABA v ceně 2450 Kč, ačkoliv součástí havarijního pojištění vozu u firmy Zurich je asistenční služba ELVIA. Dále mi ten hodný pán v kravatě předložil účtenku na 1950Kč za lustraci vozidla tuším firmou Cebia, ačkoliv prodejce "garantuje původ vozu". Ruka ruku myje,pomyslel jsem si. Nebudu dělat dusno kvůli pár tisícovkám. A záhy jsem se dozvěděl, že ačkoliv "měsíční splátky zahrnují plné povinné ručení" (stále cituji reklamní leták), já si ho budu muset zaplatit sám, protože blebleble.Uvědom si čtenáři, že v té době již byla složena NEVRATNÁ záloha (O kterou bych přišel, pokud správně rozumím slovu nevratný). Mitsubishi bylo krásné, byla to láska na první pohled. Ti hoši ho leštili tak, že vypadalo skoro jako ze zlata. Chtěl jsem s ním jet až tam, kde se hory dotýkají slunce ... žádné jiné auto by to nezvládlo. Nezradím TĚ!, řekl jsem si, vyklopil na stůl třistapadesát tisícovek, hrst drobných ... a podepsal. Abych měl jistotu, že jsem nekoupil špatně, nechal jsem vůz prohlédnout v autorizovaném servisu, kde mne upozornili na to, že vůz byl havarovaný, má vadnou geometrii řízení, jeví závadu převodovky, drobné závady v osvětlení vozidla, sjeté pneumatiky. S každým zařazením rychlosti, kdy se z převodovky ozvalo GRRR (někdy se neozvalo :-) se mne začalo zmocňovat svaté rozhořčení a řekl jsem si DOST! Vzhledem k tomu, že jsem kupoval "kvalitní a prověřený vůz s půlroční zárukou" a na výše uvedené nedostatky, zejména podezřelý stav převodovky a předchozí havárii vozidla mne nikdo neupozornil odvezl jsem automobil do AAA na reklamaci s tím, že kvalitní a prověřený vůz si představuji jinak a trvám na zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz. Pánové v reklamačním oddělení, aniž by se vůbec na automobil podívali, zase trvali, na tom, že jsem koupil starší automobil, že jeho stav je tomu odpovídající a není důvod smlouvu rušit. Asertivní technika přeskakující gramofonové desky. Ne, Ne, Ne... Co se dá dělat, za blbost se platí, důvěřuj ale prověřuj ... Teprve později jsem objevil v Protokolu o zkušební jízdě a předání automobilu - Příloha č.1 ke kupní smlouvě, malililinkatými písmenky napsaný poslední vychytralý odstavec, ve kterém se praví, že můj automobil patří do skupiny C, což je stav "horší než dobrý ... a doporučuje se důkladná technická kontrola a oprava všech agregátů, zejména motoru, převodovky" ... "kupující akceptuje veškerá rizika a chápe, že AUTOMOBILE GROUP, a.s. nemůže být a není odpovědná za další opotřebení automobilu a vady automobilu zjištěné kupujícím až po jeho převzetí od prodávajícího". A to prosím u auťáku za bezmála třičtvrtě miliónu s najetou sedmdesátkou tisíc kilometrů. Jsou to opravdu profíci! Trošku to hrká ale jedeme dál ... Během několika málo dnů, s přihlédnutím k dalším nepříznivým okolnostem mého života jsem přehodnotil svůj původní záměr kvůli kterému jsem Mitsubishi kupoval a usoudil, že mít automobil pochybné kvality je pro mne zbytečným luxusem a rozhodl jsem se na svou žádost zrušit leasingovou smlouvu s vědomím, že na tom prodělám, ale čím dříve smlouvu ukončím, tím prodělám méně. Reklamní letáček AAA sliboval možnost "leasingovou smlouvu kdykoliv vypovědět". Předpokládal jsem, že leasingová společnost auto vrátí do AAA a vzhledem k tomu, že jsem jej užíval cca 14 dnů, bude jeho cena prakticky stejná s cenou kupní nehledě k tomu, že jsem stihl do automobilu investovat 30 tisíc korun za prohlídku v autoservisu, seřízení, výměnu oleje a nové pneumatiky. Vůz jsem předával v lepším stavu než jsem jej před čtrnácti dny převzal. Leasingová společnost CCB-Leasing překonala mé nejbujnější představy (od začátku do konce mne oslovovali "Vážený kliente" a "Vážený pane"), vůz ode mne převzala 27.8.2001, prý jej nechala ocenit soudním znalcem (na 500tisíc korun), nabídla více autobazarům a nejvyšší cenu nabídlo právě AAA, totiž 550 tisíc korun. Záležitost se vlekla dva měsíce navzdory mému několikerému upomínání. Při závěrečném vyúčtování 4.10.2001 mi CCB zaslalo složenkou 16864 Kč. Pokud tomu správně rozumím, leasingová společnost mi naúčtovala všechny zbývající leasingové splátky - "dlužné splátky 510451Kč" a ještě k tomu "penále 23481Kč" za 23 denní prodlení těchto splátek (které jsem měl podle leasingové smlouvy splácet následujících 18 měsíců - podle splátkového kalendáře). Při zjištění, že mi naúčtovali také bezmála 60 tisíc korun havarijního pojištění na následujících 18 měsíců provozu automobilu, který dnes patří někomu jinému, si jako "Vážený klient" přestávám připadat. Suma Sumárum: Za "zapůjčení" automobilu Mitsubishi Pajero na čtrnáct dní od AAA AUTO PRAHA za pomoci CCB-leasing jsem dal přes 320 tisíc korun! (nepočítám-li mou investici do automobilu 30 tisíc Kč) Tak tomu říkám byznys! Nevěříte svým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny rozplývají. Od samého začátku jsem se snažil tuto záležitost nazvat celkem velkoryse -nedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem jsem nebyl spokojený (smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu (asi jsem podepsal něco co jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat). Poslal jsem smířlivé dopisy oběma firmám, že tohle snad nemohou myslet vážně. Nic, myslí to vážně ... Tak co, ještě důvěřujete "profesionálům"? H.M.


RE: RE: RE: Krasa!
Datum: 27.11.2006, 13:01
Od: DALŠÍ NÁZORY NA AAA ZDE:
WWW: www.aaa-auto.nazory.cz

DALŠÍ NÁZORY NA AAA ZDE: www.aaa-auto.nazory.cz


RE: RE: Krasa!
Datum: 26.07.2006, 13:03
Od: ferda mravenec
WWW: http://dadas

Hele ty typane ta kdyz zijeme v BANANOVY REPUBLICE tak se presethuj treba na ZIMBABVE!!!!!!!! :-)


RE: AAA nejhorší bazar v ČR
Datum: 7.07.2006, 13:26
Od: Tomáš Budínský

Četl jsem Tvůj příspěvek a i nestranej člověk, který to četl, tak si musí říct, jestli nejsi tak trochu debil. Forman s orezlými dveřmi ?? Hmmm, k zamyšlení..... Přeplatek 30000 kč před 6!!! lety...hmmmm. Trochu ses asi někde zasekl kámo, možná lepší, když si budeš kupovat nový auta. Tam bys měl být se vším spokojenej...i když...


AAA nejhorší bazar v ČR
Datum: 14.05.2006, 19:30
Od: Bart

S AAA mám také ty nejhorší zkušenosti,před 6 lety jsem nutně potřeboval auto tak jsem zajel do AAA a velice toho do dnes lituju.Měl jsem Formana na lízačku stál 75000 a přeplatil o 30000 a při prodeji měl už schnilé zadní dveře a na upozornění mi bylo stroze odpověděno že to není kosmetická vada a neslevili!!!Autoradio které propagovali že dostanu zdarma jsem vůbec nedostal že prý je už ve voze vybavené-klamavá reklama.Takže NIKDY NENAKUPOVAT V AAA.Letos jsem si koupil ojetinu v jiné bazaru a BYL JSEM MOC SPOKOJEN PROTOŽE DODRŽELI to co bylo v reklamě!!!!!!!!!!!!!!


RE: RE: RE: AAA - nikdy víc
Datum: 4.05.2006, 1:54
Od: Simek.bohuslav

Nebuď naivní.Ty si myslíš ,že zazobanej frajer jako Jágr bude jezdit v ojetině?Probuď se.Ty lidi jim dělají reklamu za prachy a ne ojetou šumku.


POZOR
Datum: 29.04.2006, 10:45
Od: Michal

Zdarec,pozor na AAA AUTO mají dalších deset firem... Co jsem se dozvěděl tak: AUTO DISCONT, GENERAL AUTOMOBIL a další je jich okolo 10 pracuju na ních dám vědět... Stejné jednání jen jiný název... Myslíte si že solidní firma musí zakládat jiné s jiným názvem a tajně ať o tom neví nikdo... Zamyslete se nad tím...


RE: Sečteno a podrženo
Datum: 20.04.2006, 20:49
Od: Kord

myslim ze zadnemu prodejci prece nejde o lidi ale jen jak prodat,AAA nebo jiny bazar,myslim ze je to uplne stejne,jen jde o to ze AAA je opravdu nejvetsi,tudiz i nejvetsi procento spatnych zkusenosti,kdyz to porovname umerne velikosti spolecnosti vuci velikosti jinych bazaru,tak je to uplne stejne,byl jsem se dnes podivat ve trech bazarech,a naposledy v AAA C.BUD.si nemuzu stezovat na nejake frajirky,ono taky C:B neni Praha a jeji Pepici,ze.Co se tyce bazaru aut tak jsou to snad vsichni mafiani,predhazujici a prohazujici si auta navzajem,znam spoustu lidi co naletely v malych bazarech,ale ty meni po chvili hned jineho majitele,nebo se stehuji jinam,takze AAA nebo jiny bazar,nevidim v tom rozdil,jen opravdu ten za v AAA maji nasmlouvano vice leasingovych spolecnosti a tudiz i stiny by meli padat na ne,ja mam spatnou zkusenost s GE Capital a jednatel pan Peknica z Tabora,autobazar Sez.Usti u obchodaku taky nic moc,skryte zavady,med kolem huby atd.GE Capital zapomina taky nejake ty docela zasadni veci zakaznikovy rict dopredu a po zazadani sveho prava se spoustu veci dozvite az naposledy.vzdy je tam neco co jako nejde,apod,pokud si date odklad splatek nebo nemuzete platit z duvodu nemoci na coz mate podle smlouvy pravo,najednou nemate tu spravnou nemoc nebo jste si zazadali pozde apod.Takze pozor GE CAPITAL nebo AAA nebo jakkykoliv jiny bazar,ono je to jedno,zpatky na kone.


RE: RE: RE: AAA - nikdy víc
Datum: 12.04.2006, 17:34
Od: Petr Koucký

Jagr je hokejista a ne automechanik , a pochybuju že si Jarda kupuje ty skurveně předražený ojetiny v AAA.Já bych si tam nekoupil ani cigára.


RE: RE: RE: AAA - nikdy víc
Datum: 5.04.2006, 21:44
Od: Ludas

V*le! Jagr tam nenakupuje! Jagrovi auto bud pujci, nebo daji s poradnou reklamou na dverich.


Smeji se vam do ksichtu.
Datum: 5.04.2006, 21:29
Od: Ludas

:-) Kdysi jsem tam byl pomoct kamaradovi vybrat mercedes. Ten kravatak, co by k tomu autu mel neco rict, tak porad jenom vykladal: "Hmm, auto s hvezdou, to uz je neco!" Kreten! Kdyby tam byl normalni chlap v monterkach a ne v kravate, ktery by rekl: "Ogari, toz tu mate tuhle vadu, tady rypanec... Nic! Proste magor, ktery chce, aby auto delalo dojem a pryc s tim. To bych jeste pochopil. Ale ten intenzivni pocit, ze na mne takovy blb hledi jak na blbecka... To me s*re jak tezky hrich! A jeste se vam smeje do ksichtu! Radsi pryc z tama!


RE: RE: AAA - nikdy víc
Datum: 23.03.2006, 15:03
Od: Miroslav Sip

Ale když tam ojetiny nakupuje i Jarda Jágr, tak to asi budou solidní, ne ?


RE: AAA - nikdy víc
Datum: 16.02.2006, 10:40
Od: vavris

Tam sou zlodeji jak svina aspon v praze kdyz auto tak hlavne ne odAAA


Nesolidnost AAA
Datum: 20.07.2005, 15:06
Od: Markher

V minulém týdnu jsem jsi rezervoval vůz v AAA AUTO PRAHA. Žádal jsem v on-line rezervaci o převoz z pobočky v Praze, kde se nacházel vůz na jinou pobočku (moravskou). Do půl hodiny volala slečna, že auto dovezou ale nejdále na brněnskou pobočku, což znamená po dálnici a mně do této pobočky dovezou. Ještě před odjezdem z bydliště jsem byl telefonicky ujištěn, že vozidlo je 50 km před cílem (pobočkou) na dálnici. Když jsem přijel do pobočky (po hodinovém zpoždění) auto tam nejen že nebylo !?, ale po frašce, kdy se tzv. "hledalo" mi pak bylo sděleno, že bylo dovezeno a prodáno v jiné pobočce. Hned mi ale bylo nabídnuto jiné auto stejné značky( o dva roky starší a o 40 tis. km víc). Po této zkušenosti nikdy více AAA. Požadované a daleko lepší auto za stejnou cenu jsem nakonec našel u jiného prodejce, kde byla perfektní úroveň jednání .


Blava
Datum: 20.06.2005, 0:10
Od: dzejo

Tak uz ich mame aj v Blave, prax je samozrejme rovnaka a potvrdzuje sa, ze nezalezi na narodnosti, kopec bbov sa najde vsade dost.


když ptáčka lákají............
Datum: 30.03.2005, 20:13
Od: ondra.gluszek

Ahoj! Tahle firma se mi hnusý!!! Dal jse si inzerát do novin, že koupím Formana (bylo 21.30) a druhý den ráno někdo pořád volal(UTAJEN-asi se stydí za číslo) jelikož jsem byl po noční tak jsem spal a tel. nezvedal. Kolem poledne jsem telefon zvedl a kdo tam nebyl AAA!!!! Jednání bylo příjemné a velice přesvědčivé!!!! Prej že mají auto přesně pro mě krásného formana, zdravého,levného,že když nekoupím prohloupím a když koupím budu velice spokojený atd atd. Byl jsem nějaký nachlazený, něco na mne ,,lezlo" a tak jsem pořád odmítal. Pak mi řekl že mi dají slevu i když už tahle akce prej neplatí ale že má ještě pár posledních kupónů tak že mi ho hned vypíše. To jsem ještě odolával. Pak mi dokonce řekl že by mu bylo líto kdyby mi to auto co vypadá opravdu velice dobře někdo vyfoukl tak že ať si ho rezervuju. Tak jsem mu odpověděl, jestli chce ať si to rezervuje na sebe když je tak ochotný a záleží mu na tom!!On že na tom nic není že to je nezávázná rezervace- nevěřil jsem. Pak začal zase vykládat o tom autě a řekl mi že pro mně přijedou (bezplatně) a když si nevyberu tak mně doveyou i zpět domů( jedna cesta 80 km) to už mi bylo dost divné tak mu pravím ať cinkne za hodinu že se rozmyslím a odpověděl že ano a že se domluvíme v kolik kde mají čekat. To už mně dostali tak jsem se rozhodl tam zajet.Když po hodině volal jsem mu řekl že už jsem na cestě a on že jak budu platit?? povídám hotově on: O.K. Zachvíli telefon prej nějaký finanční .......... že jak budu platit? tak jsem mu vše zdělil oni že už se moc těší.... . Dojel jsem na místo celkem dobrá a příjemná atmosféra a tak hledám nějakého prodejce ale jako bych byl vzduch. Pak jsem nějakého lapil a ptal jsem se na ta jména po kterých jsem se měl ptát a on jen řekl moment.Po 10 min. přišel a ptal se co že to potřebuju, já mu řekl že hledám "toho" a "toho" on se tak divně podíval a ptal se dál jestli chci koupit nebo prodat. Já mu řekl že mi volali že tu pro mně mají formana, tak někam odletěl a pak jak se jmenuju atd. a že jooooo že je na vedlejším parkovišti a mám tam jít že je tam kolega. Bylo to parkoviště s užitkovými vozy(Ostrava) zaskládané dodávkama od cesty tam nešlo zkrs auta vidět. Viděl jsem z dálky auto vypadající jako popisovaný forman ale nikde nikdo a už se stmývalo tak mi to připadalo že mě někdo klepne. Když jsem byl blíž jsem zjistil že to na co jsem se díval není forman ,ale favorit a tak jsem hledala a nenašel. PO 10min. někdo přišel i když nevypadal jako prodejce byl to prodejce. Tak mu říkám ať mi ukáže toho formana tak hledal stejně jako já!! a nenašel!!!!!!! Tak někam volal a prej že tam je!!! Tak že ten komu volal přijde osobně a odběhl. Když přišel nějaký druhý prodejce mi z drzostí řekne vy prej máte zájem o tohodle favorita!!?? Nabízeli FORMANA!!! Tak mě to rozzuřilo a on jen mlčel. Prej prodejci nejsou odborníci a profesionálové a dost se to střídá. Tak ať si vezmu buď toho favorita a nebo vyberu si jiné auto! Tak jsem to obhlížel a drahé drahé!!! A to není všechna moje zkušenost!!!!! Tak jsem si sehnal auto na inzerát a domluvil si schůku a předběžnou cenu. Den před schůzkou mi prodávající volal že je v AAA a nabízí mu o 4 tisíce víc než já prej jestli dorovnám cenu tak mi to nechá. Já jsem mu jen řekl že mu nepřidám ať jim to tam nechá!!!!!! Za 2 hodiny mi volal že jsou to darebáci že ho chtěli natáhnout!!!!! že platí naše domluva!!! Tak tak je to s nima z mojima zkušenostma. mějte se


Skoro jsem naletěl
Datum: 29.04.2004, 10:04
Od: Basket

Před několika lety jsem v Annonci prodával Favorita v dobrém stavu za 30 tis. Volali mi z AAA a přesvědčovali mě, že ho koupí. Když jsem přijel, nabídli mi jen 15 tis! A na dotaz, proč udal jedinou závadu - hučí ložisko kola, jinak dobrý. Ložisko jsem nechal za 500 Kč vyměnit a Favotita za 30 tis prodal. Samozřejmě ne v AAA. AAA K L A M E na všech frontách!


AAA - nikdy víc
Datum: 6.05.2003, 13:46
Od: Martin

Do AAA auto nikdy víc. Nebo aspon ne do Brna. Velice ochotni lidé tam jsou. Měl jsem zájem o favorita a on měl holé pláště.Vzorek 0,5 mm.Nechtěl pochopit že může starší auto mít lepší pneu.


Jak jsem testoval já ?
Datum: 31.10.2002, 11:28
Od: Radim

Dámy a pánové, autobazar AAA zde žije, protože má pro to ideální podmínky. Veškerou jeho existenci udržuje při životě to, že vedení AAA přesně ví, co chce. Má jasné strategie cílené na psychologický efekt při prodeji čehokoliv, tedy vraku i zánovního automobilu. Víte, dnes je taková doba, a v této republice takové podhoubí, které tomuto dávají jasně zelenou. Další faktor, který nahrává k úspěchu takové strategie prodeje, je velké procento úspěšnosti. Co si budeme povídat, dnes a denně se přesvědčujeme, že jsme schopní naletět kde jakému hlupákovi, co vymyslel "fígl". Je tu spoustu lidí, co nejsou zvyklí něčemu nebo někomu nevěřit. Minulý režim lidi naučil, že podvody a oblbování lidí není přípustné, a když, tak se vždy potrestá a odčiní. Připadá mi, že to pšísloví "důvěřuj, ale prověřuj", se dnes používá už jen z půlky, a to té první ! To dnes už dávno není !!! Právě proto zde je super úrodná půda pro "australany". Zde mají zaručený úspěch, protože spousta blbců jim naletí. Víte, byl jsem se v AAA podívat několikrát. Sháněl jsem Felicii, rok 97 a výše, málo jetou a s metalízou. Prodejce přiskočil po 15 minutách mého obcházení u Felinek a hned začal uplatňovat své znalosti ze školení prodeje. Došlo i na téma AAA a negativní reklama, nespokojenost a podvody. I tam se ukázal jako dobře vyškolený prodejce. Už mě tlačil k prodeji, ale já si s ním hezky hrál jako kočka s myší. Pak jsem mu pošeptal, aby si radši našel jinou práci, kde uplatní své znalosti psychologie prodeje a odešel jsem. Pokud tam někdy budete, zdržte se déle jak 2 hodinky a obcházejte a pozorujte dění. Pokud to uděláte, zaručuju Vám, že pokud máte všch 5P pohromadě, mávnete rukou a odjedete. Doporučuji se zdržovat v prostorech okolo buněk prodejců, techniků, nahoře u mycích linek (jak jsou vraky). Já to udělal a bylo jasno. Lidičky, apeluji, naučte se prověřovat, ne jen důvěřovat. Ušetříte si tím spoustu starostí a takové firmy jako AAA buď změní jednání a strategii, nebo odejdou do jiné země na ůrodnější půdu.


RE: Fšade stejná pakáž
Datum: 21.02.2002, 11:32
Od: Honza

Pribuzna meho znameho si v AAA koupila auto. Kdyz vyjizdela z brany, rozbila zpetne zrcatko o sloupek a jake bylo jeji prekvapeni kdyz vypadlo OTP a klicky! Ze by to byly ty podivne okolnosti?


Sečteno a podrženo
Datum: 14.02.2002, 16:19
Od: Libor

Dovolím si napsat malé zhrnutí. Auta se dají koupit VŠUDE, nejenom v AAA, ALE maji tam docela slušnou skladbu, ten kdo viděl kamiony z výkupních center mi dá zapravdu. Jistě mají "obchodní strategie" jiné než další bazary, ale vy znáte bazaristu kterýmu jde o lidi ? Já ne, každý chce vydělat. Pokud kupujete auta do cca 150.000 tak nesmíte očekávat zázraky. Když nad 150.000 tak jste cvoci jestli jdete do auta z dovozu a bez prověřeného původu (3x změněný majitel za 4 měsíce...). Je pravda že auta od autorizovaných prodejců jsou na tom lépe, MNOHEM lépe (prodejcům jde o jméno), ale taky žijou z prodeje .. Znám hodně lidí co koupily auta v AAA a nedojeli domů (chybějící olej v převodovce, ..) Ale taky znám pár lidí co si auta z AAA nemůžou vynachválit. AAA má totiž jednu výhodu oproti jiným - platí hned. Na závěr bych rád napsal že nejsem jejich "cokoliv". Libor


RE: RE: RE: RE: AAA
Datum: 11.02.2002, 10:34
Od: SiMi

Pri tomhle pojeti se uz naskyta otazka, kdo tu pro koho je, je-li tu manazer kvuli celebrite nebo celebrita kvuli manazerovy.


RE: RE: RE: AAA
Datum: 11.02.2002, 6:04
Od: Pavel

to je asi pravda,ale když mu to takhle manažar zařídí tak pak se nelze dívat na toho dotyčného co před tou kamerou stojí jako na někoho kdo s tím souhlasí a není mu to proti srsti.Ikdyž si myslím,že o problémech s těmi vychytralci z AAA ti manažeři ani neví.


RE: RE: AAA
Datum: 9.02.2002, 14:49
Od: Huf Kossakow
WWW: http://www.mujweb.cz/www/hufnagl

Pavel má pravdu až na to, že manager nesmí být debil a vepchnout svou celebritu do stupidní reklamy, která by mohla poškodit jeho pověst. Ve finále to může způsobit ztrátu prestiže daného jedince a následně také pokles zájmu o učinkování v dalších reklamách. Hm... Ale asi to bylo fakt dost dobře placené...


RE: AAA
Datum: 1.02.2002, 9:02
Od: Pavel

Já si myslím,že s tou reklamou jsi na půl v omylu.Nechci se zastávat AAA to určitě ne! Jsou to hajzlové a platí na ně ta mediální kampaň kterou si právem zaslouží. Ovšem v tomhle státě mají podvodníci zelenou.Ale k té reklamě.Tomáš Enge nebo Karel Loprais Nedělají reklamu AAA proto,že jsou přesvědčeni o tom že AAA jsou velmi slušní a poctiví podnikatelé. Dělají to pro peníze,které jim umožní dělat to co umí.Schválně si poslechni někdy rozhovor těchto lidí, Když se jednou v jednom pořadu zeptal moderátor Tomáše Engeho jestli může odmítnout dělat reklamu Která mu je proti srsri,tak odpověděl,že ne.Je to věc jeho manažera a on se musí věnovat tomu za co je placen. A to je ježdění.Není to tak dávno,když byl ohrožen start Karla Lopraise na rallye Paříž –Dakar vlivem nedostatku sponzorů.Jiná věc je,že taková značka jako Tatra má problémy a vrcholné činitele našeho státu to nezajímá jako vůbec veškerá činnost co se týká strojírenské výroby.Ale to je jiná věc.Co se týká V.Čecha tam už je to asi jen o těch penězích.S tím bych asi souhlasil.Proto je třeba se na to dívat odděleně.


Asi to bude pravda...
Datum: 31.01.2002, 16:13
Od: Michal
WWW: http://sweb.cz/bmw-e21/

Včera jsem se byl mrknout v AAA, ne že bych tam chtěl nějaký auto koupit, to určitě ne, spíš se podívat co a za kolik se prodává...Že většina pracovníků o autech neví skoro nic, jsem věděl, ale když předemnou roztlačovali auto s katalizátorem...(Chudák majitel až půjde na emise) A nakonec ho do té řady stejně zatlačili...motor vydržel běžet asi 5 s. Pak jsem viděl jak startovali jiné auto....10 minutek točili startérem a ono nic... No jo, auta kategorie C... Také jsem slyšel příhodu... Jedna majitelka Felicie se ji rozhodla prodat v AAA. Dala auto na jejich prohlídku. Říkali, že auto koupí, ale o 30 tisíc levněji - důvodem tekoucí olej. Naštěstí ona věděla, že olej neteče, tak auto odmítla prodat. Důvod toho, že olej tekl byl jednoduchý...povolený šroub ...a sám se nepovolil... Je možné, že existují spokojení zákazníci AAA, možná to jsou ti, kteří koupili auto nad 500 000 CZK... Možná mají v AG pro "Spokojený zákazník" jinou definici, než já. (Třeba Spokojený zákazník=podpisující nevýhodnou smlouvo a zaplativší. Pak může odjed či odejít...a hlavně nevracet se)


Cool joke :o)
Datum: 30.01.2002, 9:12
Od: pavel

Pridal bych jeden vtipek. Dost se sem hodi: http://www.volny.cz/inetinet/AAA.jpg


Ponaučení
Datum: 29.01.2002, 19:11
Od: bean

JAK TO TAK ČTU TAK VIDÍTE KOLIK Z VÁS V TOM BAZARU BYLO A KOLIK TAM I NĚCO KOUPILO --- FUNGUJE TO! A JÁ SEM NA TOM NEBYL MÁLEM JINAK. NEJDŘÍV SEM SI KOUPIL PŘED CCA 4ROKAMA 120 V AUTO ESA A NABIL SI HUBU POPRVE-NAŠTĚSTÍ TO BYLO JEN V ŘÁDU TISÍCŮ. NO A NEDÁVNO SEM JI PRODAL - ZAČALA ME SRÁT - A KOUKAL SEM PO NOVIM AUTĚ - BYL JSEM NĚKOLIKRAT I V AAA, ALE SPIS JEN TAK NA KUKAČKU. KOUKAL SEM PO HYUNDAI SONATĚ-MOŽNÁ ZROVNA PO TÉ CO JE O NÍ PSÁNO V REFLEXU-dost hrůznej pocit. ALE NAKONEC - PROTOZE NEJSEM BLBEJ(ZATIM MI NOVY AUTO JEZDI BEZ PROBLEMU) SEM HO KOUPIL OD SOUKROMNIKA, PROTOZE SI MYSLIM, ZE PAK MÁ CLOVĚK ASPON TROCHU ŠANCI NEKOMU JIT ROZBIT HUBU. A LIDI CO SI DOU NECO KOUPIT A ANI SI NEPŘEČTOU CO PODEPISUJOU I KDYZ TO JE SPIŠ KNÍŽKA NEZ SMLOUVA TAK SOU TO MAGOŘI ANEBO NEVĚDI CO S PENĚZMA. A JESTLI SI NEPROHLIDNOU JESTLI TAM JE REZERVA, HEVER ATAK TAK JE TO JEN JEJICH PROBLEM.


RE: RE: Fšade stejná pakáž
Datum: 29.01.2002, 15:35
Od: katka

Plně souhlasím. Nikdy bych si nekoupila auto z bazaru, člověk nikdy neví co se s ním předtím dělo. I tohle je jeden z důvodů, proč jezdím škodovkou 130L, jejímž prvním majitelem od roku 86 byl můj táta. Přesně vím, že měla bouraný akorát dveře, do kastle to nezasáhlo, a taky přesně vím, co je tam v prdeli a kdy se co měnilo. No, jenže někomu holt nic jinýho nezbejvá, než se na ten bazar spolehnout. Takovejch lidí pak lituju.


RE: Fšade stejná pakáž
Datum: 28.01.2002, 21:48
Od: SiMi

Tak jsem si to precetl. Papirovani je proste, jak jsem jiz psal, pri koupi ojetiny na prvnim miste. A nejaky cachry s cenama = ruce pryc. Technicak videt predem + kontrola cisel a veci tam zapsanych = zaklad. A pokud mozno ne pres prostrednika. Kdyz potrebuji auto rychle, zkusil by ojetinu od autorizovaneho dealera - ti si extra lumparny nemohou moc dovolit.


Fšade stejná pakáž
Datum: 28.01.2002, 20:45
Od: jarous
WWW: http://favorit.nazory.cz

Jsou to hajzlové, taky jsem se napálil (v bazaru Nešpor Olomouc)- můžete si přečíst na mým webu. Jde o to,jak upozornit co nejvíc lidí na to, co se v autobazarech děje. A je divný, že slavná TV NOVA ani ČT zatím nic nepodnikla, k čemu pak ti televizní parchanti jsou. Jinak můj kamoš mě už dřív upozorňoval na to, že auta z áček se kradou velmi brzo od zakoupení za podivných okolností


RE: podvody,podvody
Datum: 28.01.2002, 17:31
Od: Ranger

Hovno, že si to každej vyndavá, vykradaj to sami. Chvilku sem tam hákoval(opravovali sme jim vrata na myčku,zaměstnanec AG sem nebyl), takže sem to viděl na vlastní oči a vše co vyndali tak vyházeli do kontajnerů. Včetně heverů,lan,sad žárovek a dokonce sem byl svědkem toho jak tam jeden odborník vyhodil adaptér k pojistnejm šroubům(to auto mělo litá kola a chudák kdo je pak chtěl sundat)


RE: Krasa!
Datum: 28.01.2002, 16:54
Od: Horáček

Pane Vici, mohl byste, prosím, být trochu konkrétnější. Jak dobře jsou podle Vás placeni úředníci, kteří řeší běžné problémy běžných lidí, nemyslím ministerské náměstky? A kolik peněz Vás Tito úředníci stáli na jak píšete pozornostech? Jistě se bude jednat o zajímavá čísla.


AAA versus Tomáš Enge
Datum: 28.01.2002, 16:39
Od: mario

Mám stejný názor na "áčka" jako většina zde, proto když jsem viděl účinkovat v jejich reklamě Tomáše Engeho byl jsem velice zklamán. Pak jsem jsem na tu reklamu díval pozorně a všiml jsem si s jakým "nadšením" zde Tomáš vystupuje. Připadá mi, že ho drželi před kamerou samopalem. Tím samopalem jsou samozřejmě peníze, myslím tím sponzorské peníze za které Tomáš jezdí. To se za jistých okolností dá pochopit, protože bez peněz se F3000 jezdit nedá. Vyvstává zde ovšem otázka jiná, koho ještě drží chlapci od AAA v šachu, protože co bychom si namlouvali, kdo má peníze má moc a vliv (být novinářem tak do toho vosího hnízda AAA rejpnu víc - viz. komentáře od bývalých zaměstnanců AAA)


RE: AAA
Datum: 28.01.2002, 11:07
Od: alena

tu tyč jsi tam měl právě proto, aby se ti auto nerozpadlo už při výjezdu z bazaru. Navíc si myslím, že kolem AAA bylo už dřív dost poprask i v televizi, takže- komu není rady...když jsem před 3 lety sháněla auto, byla jsem tam taky- děs auta v relaci 50-60 tis- shnilé bourané a špatně slepené , informace nulové, jenže dokud budou trotlové kupovat, tak se budou přivandrovalci z Austrálie a pod. smát české blbosti


RE: podvody,podvody
Datum: 27.01.2002, 22:50
Od: SiMi

Jsou to lumpove, ale kdyz se do smlouvy snazej dostat enormni mnozstvi zavad, ktery z auta delaj vrak, tak bych ji nikdy nepodepsal!! Jako smerodatnou vypoved o stavu beru to, co je ve smlouve a ne to, jak se auto tvari nebo co o nem kdo tvrdi. Dokud tam lidi proste budou podepisovat nevyhodny a ze strany aaa alibisticky smlouvy, tak to bude furt stejny a aaa jen pokvetou. Smlouva je zaklad, kdo pri jejim podpisovani zavira oci, reze pod sebou vetev....


RE: AAA
Datum: 27.01.2002, 20:36
Od: Lubik

Na hrubky vam ... :-)), nejsem žádnej atomovej vědec. Ta rozpěrna tyč se tam montuje pro zvýšení tuhosti karoserie a sama Škodovka je prodává jako tunning. Podle mě je dodatečná oprava nesprávně vypočítané tuhosti karoserie dost divnej tunning :-) a chtít za to ještě od lidí peníze je drzost. Neunavovali se tuto chybu odstranit ani u felicií. PS: kde že maj bejt ty fotky.


AAA
Datum: 26.01.2002, 21:15
Od: dave
WWW: http://www.mujweb.cz/www/teem

Ahoj AAA jsou fakt svině,loni jsem si u nich koupil Favorita(kterej měl bejt jako lehce v tunningu),v motoru byla taková rozperná tyč,která vlastně ani nevim k čemu je,každopádně se začala ohybat a asi tak po 1000 km se tak ohla že se už nevešla pod haupnu,tak sem jí vyndal,a první jízdu mi upadla přední náprava,fotky jsou snad na těchto stránkách....solidní kup za 75 000 Kč.....www.mujweb.cz/www/teem


RE: Odborník na pomoc
Datum: 25.01.2002, 23:55
Od: .

Co ty hrubky CHLAPE..?????!!!!!


podvody,podvody
Datum: 25.01.2002, 23:31
Od: Lukáš Pištěk

Loni jsem si koupil v AAA AUTO PRAHA vůz ŠKODA OCTAVIA 1.9TDi,po zkušební jízdě jsem souhlasil se zakoupením.místo 2 .hodin na vyřízení formalit(jak uvádějí v reklamách)sem zde čekal asi 4hodiny.poté co mě nechali "vycukat"mi dali podepsat třímilimetrovými písmeny že kupuju tříletý vrak u kterého je nutná výměna převodovky,motoru,chladiče atd.k vozu mi nedali ani povinný ručení,páku na volan skrátka nic.po otevření kufru sem zjistil že chybí hever,rezerva,nářadí lano atd.prý si každý majitel vše před prodejem vyndá.to měl být nejspíš vtip(né moc vtipný.po vyjetí z bazaru asi 15metrů za bránou z ničehož nic prasklo zadní sklo.jeli sme tedy na reklamaci a tam nám řekli že sme přeci koupily vrak a vysmáli se mi do očí.je to dobytek prolhanej.L.P Tábor


AAA je shit!!!
Datum: 25.01.2002, 22:30
Od: Pišin

Divím se, jak sou lidi doslova blbí a věřej nejlživější reklamě na auta. Taky se divím K. Lopraisovi, který musí autům rozumět že se jim prodal do reklamy (kolik za to asi dostal?). AAA prostě vydělává na tom, že lidi navnadí kecama (samozřejmě nepravdivejma) a doslova je donutí podepsat naprosto nevýhodnou smlouvu. Případné reklamace jednoduše neuznávají. Hodně jim taky pomahá taktika při výkupu auta. Do telefonu naslibují to co by prodávající chtěl a řeknou mu ať tedy auto přiveze. Po příjezdu se mu doslova vysmějí a řeknou cenu daleko nižší. Jenže lidi když slyší o penezích na ruku tak sou jak utržení ze řetezu. Podle toho co jsem slyšel a viděl tak já bych si tam nekoupil ani koloběžku. Taky si myslím, že kdyby měli lidi víc peněz tak by nemuseli chodit do bazarů jako je AAA a mohli by si koupit nové auto. To ale mohou ovlivnit poslanci, jenže ti si přidávaj jen sobě a na obyčejní lidi se doslova vyserou.


přileju olej do ohně
Datum: 24.01.2002, 18:11
Od: Jindřich

Zdar, chci přispět svou zkušeností, nebo spíše kamošovou, který koupil pažouta 405 kombika TDi za 80 papírů od jednoho borce z práce, kterej ho koupil z AAA a obratem mu ho prodal. Asi měsíc s ním jezdil, pořád si ho vychvaloval jaký je to úsporný auto a podobně. Po tom měsíci mu občas voda vyletěla dosssttt vysoko, ale vždycky dolil a jezdil dál až jednou hotovo. Kamoš říkal je to starší auto (teď nevím přesně rok výroby ale něco okolo 87-91) takže opravu zaplatí. Tak se to rozdělalo a bylo fouknuté těsnění pod hlavou...hlava se nechala srovnat, koupilo se větší těsnění, protože u těch aut se prý hlava nemá vůbec snižovat, ale jak ji pak zarovnat ?? no dalo se to dokupy a během 14 dní to samé :(( Takže jediná varianta jaká nastává je ta, že je křivý blok, ale nikdo se neodvažuje přemýšlet kolik by stála oprava. Teď to bude dávat tomu borcovi ať to dá dokupy. Tak sem sám zvědav jak to všechno dopadne. Já sám osobně mám dobré zkušenosti s těma malýma bazarama. V Brně jsem kupoval svou stodvácu za 7500,- samozřejmě eMko na to jak cena byla nizká tak závad moc nepřibylo a nebo jsem si je udělal sám, třeba když jsem kupoval pětikvalt a želbohu byl horší jak ten čtyřkvalt a když jsem ho šel borcovi vrátit tak se mě vysmál do ksichtu.... A nazávěr do AAA bych si já ani nikdo ze známejch auto koupil nešel, po té zkušenosti s pažoutem :o((


AAA nigdy
Datum: 24.01.2002, 16:19
Od: Wendy

Příběh ze života: Vydělal sem si trošku víc peněz. Tak sem se rozhod, že si na lízing koupim nějaký to vojetý autíčko. Sebral sem otce (ne ze země, ale z gauče) a šli sme do áček. Tatík je celkem vodborník přes auta, já akorát vim, že TO má volant a ňáký tři šlapky pod nim:-))) Tak sme dorazili do největšího, nejúžasnějšího a nejprofesionálnějšího bazaru nalevo vod Jupiteru. Jů, favoriti za 39000! A najeto jen 55000! No, měli ste vidět, jakou rychlostí mě tatík vodtamtud hnal:-))) Zajeli sme do prodejny Auto Jarov, kde maj i autobazar. Vybral sem si uno za 47000. Pěkný, vopravdu. Prodejce přišel a začal: Bejt váma, do tohodle auta bych nešel, je dovežený z Německa a v Česku byste byli asi pátý majitelé. Krom toho bylo několikrát bouraný. A ukázal nám pěknýho favorita, rok 1992, za 57000. To se mi zdálo trošku dost (voproti áčkům), ale tatík řek, že by stál za projetí. Zkrátim to: po zkušební jízdě sme neváhali ani minutu a byl můj. Všechno bez problémů, měl najeto 89000 kilometrů, přede mnou ho měli dva starší páni (po sobě:-))). Super jednání, nic nezatajili, protokol vo vadách byl dost nadsazenej (asi, aby stařík z nich moc nedostal). Ten rozdíl proti australanům byl skoro hmatatelnej.


RE: AAA
Datum: 24.01.2002, 11:34
Od: Bývalý zaměstnanec AAA

Já jenom nechápu, jak se může najít tolik lidí, který tam ještě něco koupěj. Mimochdem prodaj tak 1500 až 2500 aut za měsíc. A auta co sou na place vůbec nijak nekontrolujou, alespon ne po technicky strance(jenom kdyz se nejaky vysere tak ze nejede, tak ho vodtáhnou na dílnu a co tam s nim dělaj mě radši ani nezajímá). Kdyz auto vykoupi jde na mycku, pak vyluxovat a nablejskat a hurá na plac. Jediný co se kontroluje je olej,chl.kapalina(ta jen v zimě) a naplň ostřikovačů. Olej a chl.kapalinu bych rozebral podrobněji: Kdyz chybi olej tak se doplni, at tam bylo co tam bylo, nejlevnějším sudovým MOGULEM, chl.kapalina kdyz nema potrebnou hustotu doleje se FRIDEXEM STABIL at tam je zelená nebo červená(ani jedna neni s Fridexem Stabil mísitelná) a vsecky tyhle picoviny delaj tzv. Pomocní technici(což sou z 50% defa a z dalších 50% lidi co jinou práci nesehnali a koukaj jak co nejrychlejc vypadnout, v obou případech kvalita práce tomu odpovídá) a na autech se maka vyhradne tim co se v nich najde. Vyndavaj se hevery,lekarny, sady žárovek,koberečky,potahy(ty se nechávaj jen když sou rozervaný sedadla). No, nic na to vyprávět tu svoje zkušenosti z doby mého 3 a pul měsíčního pracovího poměru v A.G. by vystačilo na samostatný a pěkně objemný Web(pro AAA by příliš pozitivně nevyzněl a zprovoznit ho tak bych se bál asi o držku). Jenom tková glosa na závěr, ten super vyškolený prodejce, když si ho zavoláte, tak to auto kolikrát vidí prvně a ví o něm tolik co vy. Ty sou školený akorát tak jak dělat z lidí blbce. Na čemž staví filosofie celé firmy.


Moj nazor
Datum: 24.01.2002, 11:20
Od: Tomas Tomis

Moj nazor je taky, ze ked raz niekdo kupuje auto, ktore stalo nove 600 000 a po 5 rokoch je v bazare za 90 000, nebude na nom vsetko v poriadku. Uz tu bolo spomenute, ze najlepsie je kupit lacno ojazdene auto s ocividnymi zavadami a radsej investovat do oprav a mat istotu a vedomie co je na aute dobre a co sa este moze posrat. Moja skusenost: Odisla mi 120L a potreboval som rychlo nejaku Skodovku do 30 000 Sk. Pozrel som inzeraty a volal nejakemu trtkovi co predaval Skodu Garde. Do telefonu vychvalil snad vsetko. Kedze som rel. laik a kupoval som auto prvy krat dopadlo to tak ako to dopadlo. Po mojej dokladnej prehliadke sa mi auto zdalo dobre. Za mesiac som vytriezvel. Nahovno baterka, zapecene kruzky, zhnile prahy a blatniky zamaskovane resistinom, opotrebovane brzdy, zaoxidovane kontakty a pod. Kedze by som to auto uz nepredal za tu cenu, rozhodol som sa ze investujem do motora aj kasne + novy lak, do brzd, naprav, interieru jednoducho do vsetkoho. Odhadujem tak 40 000 Sk. Potom budem mat sice Skodovku, ale v super technickom aj estetickom stave. Co sa tyka autobazarov je mi luto ludi, ktori autam nerozumeju a v dobrej viere ze ich neojebu, idu do AAA, lebo to videli na Nove a nasetrene peniaze vrazia do vraku, ktory im preda bezchrbty kokotko v kravate. Je pravda,ze clovek musi byt v nasich republikach ostrazity vsade, ale kurva kedy pride ta doba, ze sa bude dat firmam verit? Kolko odskodneho by vymlatili od AAA zakaznici, keby sa toto stalo v USA?


AAA
Datum: 24.01.2002, 8:50
Od: Radek

Že v Áčkách jsou největší podvodníci se traduje už pěkně dlouho. Podle mě si za to můžou lidi sami. Každý naletí té jejich reklamě! Druhá věc je, že pro prachy je každej schopnej udělat cokoliv. Tak například to, že Tomáš Enge, Karel Loprais, Vladimír Čech a jim podobní jim dělají obrovskou reklamu!! A to je dnes věc, která letí! Chtěl bych vidět jejich smlouvy s AAA a navíc TV Nova, která se občas v nějakém publicistickém pořadu zmíní o lumpárnách, je sama medializuje!! Tak když si za svým názorem tak stojí, nechal bych je dva měsíce jezdit s autem z AAA, aby viděli co jsou zač!! Ale pravda je, že i zde se občas(spíš vyjímečně) nechá koupit celkem slušné auto! Můj kamarád si zde koupil Formana 94´, po třech měsících musel nechat vyměnit tlumiče, ramena apod. , ale s tím by měl člověk počítat! Na druhou stranu, auto za 90 tisíc ho vyšlo díky výhodnému leasingu asi na 180tisíc!!!


Odborník na pomoc
Datum: 24.01.2002, 4:20
Od: Lubik

Nepovažuji se za nějakého extra odborníka přez auta, ale nejsem úplně levej a někteří mí známí, kteří by si ani nevyměnily kolo, si tu a tam pozvali, jako odborného poradce při koupi auta v bazaru. Dnes již bych to neudělal. Případ první: Koupě vozu Š125, auto bylo vychváleno až do nebe a cena tomu odpovídala, po kratičké prohlídce bylo jasné, že auto v žádném případě neodpovídá tvrzení a jeho cena by musela být tak o třetinu menší. Po upozornění na závady nám bylo řečeno, že mají ještě spoustu jiných zájemců a že když nechcem tak můžem jít. A tak jsme šli. Cestou jsme se stavily ještě v jednom bazaru, stála tam velmi podobná popelnice, ale tentokrát cena odpovídala stavu. Vyjmenoval jsem kamarádovi viditelné a slišitelné závady a upozornil ho na pravděpodobné budoucí u těchto modelů časté závady. Řekl že se rozmyslí a jeli jsme domů, Nedalo nám to a stavily jsme se ještě v jednom bazaru. Žádnou 125 tam neměli ale pán byl výřečný a doporučil nám v že támhle Franta vod sósedů prodává spravenou škůdku. Byla to papírově Š105 rok 78. Motor tomu odpovídal, kastle byla mnohem novější a navíc čerstvě vyvařená, ještě smrděla základovka. Papíry ke karoserii taky měli. Nabídli nám ji za velmi velmi slušnou cenu, s tím že nám ji klidně i nalakujou. Kamarád ji odmítl, že chce 125-ku. Týden na to jsem ho potkal v té dražší popelnici. Dnes s ní má spousty problémů a nevím proč, ale se mnou se o autu nebaví. Případ druhý: Koupě Peugeotu 205. Navštívili jsme malý bazar v Brně. Kamarád ho měl již výhlednutý a peníze nachystané. Karoserie vypadala z venku pěkně, ale držela pohromadě jen plastovými spojlery a různými doplňky, které velmi umělecky zakrývaly vyrezlé otvory. Při krátké projížďce bylo při zatáčení z náprav slyšet značný hluk. Motor byl celý od oleje. V technickém průkazu nebyla ani zmínka o hliníkových discích o rozměru pneumatik ani nemluvím. Vůz jsem kamarádovi rozmluvil. Ihned nám nabídli že tam mají ještě jeden novější jen asi o pětinu dražší. Nestačil jsem se divit, karoserie velmi pěkná, vnitřek zachovalý, motor ůplně čistý ... až moc čistý ... i šrouby čisté ... V technickém průkazu seděl jen objem, číslo motoru i typový kód motoru byly naprosto jiné. Pán se strašně divil jak je to možné a po chvíli přemýšlení přivedl kolegu a ten navrhl, že nám číslo přerazí aby souhlasilo. Doporučil jsem auto nebrat, ale že rozhodnout se musí sám, že může mít problémy s policajtama. Rozhodl se že to riskne, cena byla byla vzhledem k technickému stavu velmi dobrá. Auto i s přeraženým číslem motoru dodnes jezdí bez větších investic do oprav. Případ od kamaráda: Kdysi dávno dotáhli do republiky opel omega kombi. Auto chvíli jezdilo a pak ho prodali. Nedávno se mu totálně rozpadlo jeho přibližovado a protože čeká rodinu musel sehnat pojízdný vůz. Navštívil autobazar a co nevidí, známá omega. Byla nepojízdná s velkou slevou. Po bližším ohledání odborníkem bylo zjištěno že jde o drobnou závadu řídící jednotky. To ovšem v bazaru netušily a auto prodali jako nepojízdné. Za pár šupů sehnaný náhradní díl namontovali ještě na place bazaru a před vyvaleným zrakem majitele s autem odjeli. Za ušetřené peníze dostalo auto pár svárů a nový lak. Někdo tu psal o prodeji aut mezi známími. Nikdy to nedělejte. Na ojetým autě se může cokoliv podělat a vy u toho budete ten hajzl co mu prodal, nebo naopak. Já jsem kdysi koupil auto od švagra a nějakej čas jsme spolu nemluvily. Ani u prodeje vozů na inzerát, si nemůžete být jistí. Nejrůznější podvodníci, překupníci, či zloději vás rádi oberou o poslední korunu. A pozor už si i najímají důchodce, jako bílý koně. Důvěry hodný, usměvavý stařík vám prodá kradenou, bouranou popelnici, že prý z důchodu nemá na benzín a jenom to tu tak stojí. Závěrem vyplívá, že je lepší koupit auto co nejlevnější u kterýho jsou závady zcela zjevný a investovat potom do opravy, než koupit drahý se zamaskovanejma závadama a investovat dvakrát.


AAA a ostatni bazary
Datum: 23.01.2002, 15:09
Od: Maik

Minuly leto mi klekla S105 a tak jsem koukal do ESA, AAA do annonce atak..v pulce prazdnin jsem koupil u AAA VWcko. Servisniho znalce jsem s sebou nemel-nepovazuju sebe ani tatu za uplnyho laika(Skudku jsem si opravoval sam). Mozna jsem moh s tim znalcem stlacit cenu o par tisic-nevim,neresim-auto jsem si prohlid sam,a zdalo se mi v takovym stavu, za kolik bylo K 60tis jsem doted dal asi 13tisic za nahr. dily a opravy - myslim,ze je to adekvatni vzhledem ke stari auta(navic jsem na opravy byl zvyklej ze skodovky), prvni investice byla samozrejme Alarm+Immo (nevim co je pravdy na tom, ze auta ze Triacek tak do mesice zmizej,ale nebudu to riskovat :) Myslim,ze na skrytej vrak se muze narazit kdekoliv a taky treba ne-doufam,ze ja jsem ten druhej pripad :)) Nerikam, ze AAA neprodaj cokoliv, ale myslim, ze tak je to vsude-a je na kazdym znas, kde si auto koupi... Nejrozumejsi je asi koupit auto od znamyho-ten Vam (pokud to neni smejd jako AAA) rekne, jaky to ma chyby a co uz na nem opravoval :) Vsem preju auta bez nehod, zavad, oprav a hlavne at nekomu nenaletej pri koupi ojetiny.. Maik


Dle mého názoru, je to všude stejné
Datum: 23.01.2002, 13:27
Od: ondra_m

Můj názor, je ten že je to ve všech bazarech stejné, možná u těch menších je to ještě horší, protože tam se jim ty 3 i více tisíc vyplatí. (Myslím tím, že provedou opravu na Oko :-)) Já sám jsem si tam koupil své první auto Š105S, měl jsem štěstí to auto bylo fakt v pohodě, jediný co jsem byl nucen měnit byla lékarnička :-) Později jsem si koupil v AutoEsa své první BMW, mno móoooc šílenej vrak, ale zase jsem se na něm hrozně moc naučil a když jsem vybíral další auto tak jsem zjistil, že 90% prodávaných aut v cenové hladině do 100 000 má podstatnější závadu a to jak v bazarech tak na inzerátech a všichni tvrdili, že je jsou ty auta super a tak :-) Co se týče AAA tak ono tam spousty lidí nakupuje auta jak rohlíky, přijdou k autu které se jim esteticky líbí, nechají se svést, a když auto jede vpřed a zatáčí tak zaplatí a jedou domů a pak se diví.....


bazary
Datum: 22.01.2002, 22:38
Od: Jirka

Je to všude stejný. Já jsem si koupil v bazaru (ostrava-martinov) favorita. Mírná koroze, najeto 190 000, po technicke, takze cena odpovidala. Po dvou letech jdu na emise a ejhle, v techničáku je velice malým písmem v kolonce přídavná zařízení zapsáno "funkční řízený katalyzátor". Přitom palivo SUPER 96, výkon udávaný pro karburátorový motor (nikoliv stříkačku, která je pro řízený katalyzátor nezbytná a má jiný výkon). Mimochodem je tam karbec a o nějaké stříkačce nejsou ani památky, protože v tom autě nikdy nebyla. No u soudu bych asi uspěl, ale po těch investicich, co jsem za ty dva roky do toho naskládal se mi oplati raději zaplatit "příplatek" za emise a jsem ten "spokojeny" zákazník. Takhle uz funguju 7 let, ted uz je hodne zrezly, tak to rozprodam na nahradni dily, nebo že bych zkusil AAA :-) Jak říkám, nestačí si pozvat experta, který si poslechne motor a zbytek prověří jízdou, ale hlavně DUKLADNA KONTROLA PAPIRU a podle toho take vybaveni vozidla.


Zakony atd.
Datum: 22.01.2002, 18:39
Od: Pavel

Jiz nekolikrat jsem cetl (slysel) nazor jestli je to co delaji (nejen) AAA legalni a zakonne - BOHUZEL MUSIM RICI, ZE PRAVDEPODOBNE ZAKONNE JE! OVSEM UZ SE TO NEDA RICI O MORALNI STARNCE VECI, TAM JE TO PROSTE PODVOD A HNUS!!! Osobne neznam nikoho s velmi spatnymi zkusenostmi s AAA ale po tom co jsem s Chipmenem vyslech pribeh ktery on v zaveru clanku popisuje tak docela verim tomu co bylo napsano v Reflexu, nehlede na to ze o problemech s AAA slycham jiz delsi dobu (nekolik let). Ostatne znam i jeden dalsi pribeh relativne spokojeneho zakaznika AAA dost podobny tomu vysse zminenemu (az me to prekvapilo)- stejny je vuz, doba, AAA i to ze ten clovek je spis pres elektro nez pres auta. Auto bylo zakoupeno v hotovosti, bez problemu dostal i to radio (v cene, a tomu odpovidala i jeho kvalita), nikdo mu ovsem nerekl, ze auto nema STK ale ani nezamlcel, nalepka tam byla ale propadla. Na rozdil od pribehu v clanku (1. STK neprosla a oprava v sevisu prisla na cca 15000,- kc 2. STK uz OK, je to tak Chipmene?) bez pripravy zajel na STK a po prohlidce a zaplaceni JEN poplatku odjel s platnou STK. Vuz zatim najel nekolik desitek tisic km a celkem bez problemu. Jen byla zajimava poznamka jednoho technika ve Skoda servisu ktery jen ze servisni knizky (nebo majitele :-)) poznal ze auto je z AAA, asi to byl stejny inkoust na vsech razitkach a stejny podpis jen datumy prohlidek se lisily...


RE: proc se prodavaji auta?
Datum: 22.01.2002, 13:09
Od: michal

Znamej pred tejdnem prodal do acek Citroena AX rok asi 91, 5 dverak, najeto asi 190tis. Mel peknou kastli, udelany brzdy, ale to bylo jediny co na nem melo nakou cenu. Dostal za nej 20 000 kc na ruku. Cena odpovidala stavu, sem zvedav za kolik se objevi, tipnul bych tak 40 000kc a toho co si ho koupi fakt lituju.


proc se prodavaji auta?
Datum: 22.01.2002, 12:25
Od: Stanley

Zkuste se zamyslet nad nasledujici otazkou: PROC NEKDO PRODAVA AUTO? Odpovedi muze byt mnoho, ale asi hlavne: 1. auto ma nejakou skrytou zavadu /tu nemusi poznat ani prodejce/ - asi nejvetsi podil prodavanejch aut /dle me/ 2. majitel chce lepsi, novejsi auto /bez komentare, takove lidi chapu, ale takovejch prodavanejch aut je asi malo/ - lidi se vetsinou zacnou aut zbavovat, az kdyz ma auticko nejakou tu chybku - viz 1. 3. prodavane auto je predmetem kseftovani - nekdo neco privezl, jiny neco ukradnul, pak to dali dohromady a prodali to /taky asi velka cast aut/ 4. majitel nema penize /bez komentare - to se stava.../ 5. majitel je starik, kteremu vcera sebrali ridicske opravneni... /treba S100 nebo FIAT 125p :-)/ urcite jsou i dalsi duvody, ale tyhle me napadly jako prvni. takze se nad tim zamyslete /vy, kteri chcete koupit nejakou tu ojetinu/ a dejte si fakt pozor!!!


RE: Bazary
Datum: 22.01.2002, 12:03
Od: Beaver

Proste obecne - koupite auto v bazaru, at je jaky je, nebudou vam za nej rucit a vysmejou se vam do oci s tim, ze jste podepsali prohlaseni o technickem stavu. V mem pripade v nem bylo napsany prakticky o vsem - vyzdauje kontrolu popripade opravu. Tj. byl jsem debil ze jsem to koupil. Tvrdili mi napriklad, ze v levnejsim aute bych mel nohy na zemi, jenze kdyz se pak odelal koberec, bylo to shnily taky. No proste opravy staly vic nez auto (kauf za 35k, opravy za cca 70) :( AUTOBAZAR CENTRUM - Hradec Kralove stejny kurvy jako AAA, a v jinych bazarech to nebude o nic lepsi.


Bazary
Datum: 22.01.2002, 11:37
Od: Petr Slepička

ja si myslim ze asi ve vsech bazarech je to stejne (mozna se mylim). V breznu minuleho roku jsem koupil v bazaru ve Slanem Opel Vectra 89 1.6i (jinak jsem z Prahy). Podle prodejce v bezvadnem stavu, vuz sem projel a zakoupil za 65tis. Doma jsem zjistil za nefunguje kontrolka tlaku oleje. Dalsi cesta do Slanýho ale k memu prekvapeni domluvili opravu v mistnim autoservisu na sve náklady jeste ten den. Byl jsem prekvapen jejich ochotou. po 150km sem z motoroveno prostoru zacal citit kours, zjistil sem ze kape olej pod hlavou motoru a to primo na svod výfuku, proto ten strasny smrad. Odvezl sem auto do servisu opel a tam mi po prohlidce bylo receno a ukazano zte hlava je zkroucena, vyfukove potrubi z jineho vozu a napevno priverene ke spodku vozidla a na poloosach chybely mazety. Celkova oprava asi za 25tis (upozornuji ze ve znackovem servisu opel) a to jeste se po delsi jizde zacala rozvecovat kontrolka cekcontrol. Dalsi vec co mi v servisu rekli bylo ze auto nema posilovac rizeni ktery byl deklarovan v kupni smlouve. Dalsi cesta do Slanyho. Tentokrat uz tak ochotny nebyly a po precteni zavad se mi vysmali. rekli za kdybych prisel nes dali tomu kdo to prodaval penize tak by to vzali spet.( byl sem tam treti dem po podepsani kupni smlouvy) akdyz sem na tom trval rekli at se obratim na soud a vyhodili mne. Pomoci pravnika se mi podarilo dostat penize alespon za posilovac rizeni a to smesnych 3000kč. Nakonec sem auto prodal na nahradni dily za 35tis a na soud se vysral. Stratu si nezete spocitat sami.


Kupovat auto z bazaru je _vzdycky_ odvaha
Datum: 22.01.2002, 10:24
Od: Dave

Acka jsou s nejvetsi pravdepodobnosti fakt smejdi. Ale zas na druhou stranu, kdyz jdu neco kupovat, tak si nejdriv zjistim informace - o AAA se to vi uz pomerne dlouho. Z jejich pohledu je to jasny - neobchodujou s autama, ale s lidskou neznalosti (a blbosti), mozna nekdy "trochu" za hranici zakonu (soudit bych se s nima ale nechtel, to teda ne). Koneckoncu nejsou to zdaleka praktiky jen Acek. Sam jsem si takhle koupil auto a nebejt to malej bazar a nebejt toho, ze auto odjelo ani ne 1000km a pak kleklo, nevysoudilo se s nima nic. Ja bych to videl tak, ze vsichni prekupnici jsou minimalne podezdreli z toho, ze vas chtej obrat a proto takovy argumenty, jako "nemeli jsme cas vsechno cist" (take jsem tuhle chybu udelal) jsou bohuzel otazkou vlastni blbosti. Moje zkusenost zni - neverte prodejcum v bazaru (ale ani kdyz kupujete na inzerat) ani nos mezi ocima a co nejvic veci si nejak nezavisle overte. A nikdy nekupujte auto bez toho, aby vam ho nekdo, kdo tomu rozumi a je na bazaru nezavislej, nezkontroloval na stolici. Me bylo tehdy lito dat 500,-Kc za kontrolu v servisu a soud stal daleko vic (i vyhranej soud....). Navic jsem vypadal jak debil :-)))


Moje skoro zkušenost
Datum: 22.01.2002, 8:55
Od: Karel Petr
WWW: skoda110r.hyperlinx.cz

Byl jsem se švagrovou podívat v AAA Auto Praha, chtěla koupit levně nějakou škodovku 120 na ježdění. Už po vstupu do AAA se kolem nás začali "vznášet" supové (prodejci-kravaťáci). Byla tam jenom jedna 120ca, vypadala nic-moc (spíš nic než moc), cena taky hodně vysoká, na tachu nějakých 35 000 km. Ten prodejce začal tvrdit, že to auto má opravdu najeto jenom 35 000 km, první majitel a podobné kecy, auto udržované... Už od pohledu ta cena byla docela vyšší než odpovídalo stáří a stavu a taky, že by někdo najel 35 000 km za 14 let??? Pak se mojí švagrovou snažil vtlačit do Favorita (na leasing apodobně). Naštěstí jsme včas odešli než jí stačil zpracovat na koupi něčeho co nepotřebovala a nechtěla. Je fakt, že prodejci jsou opravdu dobře školeni, nebýt toho, že jsem byl na podobně jednání připraven asi bych se taky chytil... Prostě všechna jejich auta jsou super a lepší nenajdete atd. Kdo tam nebyl, je potřeba jejich jednání zažít, je to opravdu zážitek na celý život... Nikdy více AAA!!! Nakonec auto koupila jinde za stejnou cenu, ale v daleko lepším stavu (a navíc s LPG...)


Reflex vs. AAA
Datum: 22.01.2002, 7:42
Od: Jelda

Moc do tohohle pruseru nevidim, ale jednani ze strany AAA se mi moc ferovy nezda...uz jen to,ze tvrdili, ze to cislo Reflexu nezkoupili...Kamarad je tam na brigade a videl prej plnej sklad techto Reflexu...snad to nekdo i nafotil. Kazdopadne bych si u nich nekoupil ani kolo...Zdar Jelda


Mé zkušenosti
Datum: 21.01.2002, 23:29
Od: honza

Abych řekl pravdu v roce 1998 jsem prodal auto do AAA (vrak) kastle hnutá .... nebylo schopné dojezdu, bylo dovezené na odtahovce!!! Nebudu psát co to bylo za značku ani další podrobnosti jen se havárka stala ne přímo mojí vinou (koupil jsem auto od člověka kterej tahal auto z vrakáče a dal ho do kupy za jednu noc ale vypadalo dobře v době koupě¨nic mě nanapadlo že s nima kšeftuje řikal že nemá prachy atd...) Po havárce když se mi auto podařilo dostat prič z místa (díky traktoru kterej mě vytáhl a odtáhl do nejbližší vesnice na soukromej pozemek)pak jsem zavolal odtahovku. Frajer z odtahovky mi řekl tohle vemou jedině v AAA dřív jsem pro ně jezdil!!!!! V té době jsem mu byl vděčnej dnes bychtam to auto nedal!!! Auto odemě vzali bez problémů ovšem cena auta byla hodně malá!!! To je má zkušenost! Abych řekl pravdu druhej den ráno to auto na bazaru nebylo ani nebylo tam kde ho složila odtahovky táta se tam byl podivat chtěl vidět jak auto dopadlo! Pár let na to tam chtěl otec prodat auto kterému odešel motor oprava cca za 100 000,- Naštěstí ho tam nedal na protiúčet mu nabídli víc než v AAA za pojízdné! Musíme si uvědomit že AAA Auto PRAHA nabízejí peníze na ruku! Abych řekl pravdu auto které odjezim dám tam kde mi hned daj prachy na ruku a kde nebudu muset čekat až se auto (vrak) prodá!!! Další věc je že AAA maj velice nízkou cenu vozů ale oni vykoupí vůz za cenu o 30% nižší než jinde a prodejní cena je o 10% nižší než jinde! Ale co kvalita??? Všechny auta tam nesjou špatná určitě se tam najde něco co je v pohodě ale kupovat tam auto a bát se jestli náhodou netrefim vrak tvářící se jako auto nechci pokoušet! Je to velký risk!! Ale to je přece každého věc kde kupuje! Znám ještě jeden případ byl jsem v servisu s autem a mechanici se bavili "1.mechanik můžu odjet s tim GOlfem je to hotový? 2. mechanik jo můžeš to auto je úplně hotový je z Aček!


Lži a lži a lži
Datum: 21.01.2002, 22:54
Od: xxxxxxx

Pravda je v tom že 60% aut jsou tak nějak pošolichaný VRAKY, a když to nejsou vraky tak čorky. Vetšinou se stavěj bouračky, třeba ze dvou aut jedno. Mužete mi věřit, vim o čem mluvim!!!!!


Acka jsou smecka...
Datum: 21.01.2002, 21:35
Od: Jacobo

delal jsem tam brigadu a je to humus!!!!!!!!!


RE: Krasa!
Datum: 21.01.2002, 16:32
Od: bleys

Takze tomuto se rika slusne posilat lidi do prd*** a priptom se na ne usmivat a prat jim pekny den a hlavne spokojenost.Zijeme v zasr*** " BANANOVY REPUBLICE" kde je vse mozne takze se neni cemu divit. Tohle je jeden z velke hromady pripadu. Tento clanek samozdrejme nic nevyresi, ale dava moznost premyslet a proto takovychto clanku by melo byt vice!!!


Krasa!
Datum: 21.01.2002, 13:56
Od: Vici
WWW: http://www.vici.wz.cz

Taky jsem ten clanek cetl. Zijeme ve "svobodne" zemi, v ceskem podani to vypada asi tak, ze si kazdy muze svobodne okradat koho chce, a zodpovidat se z toho muze jen do te vyse, kolik si nakradl - tzn. pokud si nakradl tolik, ze si muze dovolit uplacet ty spravne lidi na spravnych mistech tak je v klidu a bude krast dal a smat se jak je skvely podnikatel. Obeti se nezastane nikdo, hlavne pak ne instituce za to odpovedne - urady=stat, nebot statni urednici jsou tak dobre placeni ze se prece nebudou rozcilovat volovinama, a proc vubec by se rozcilovali s nekym kdo za nimi na ten urad leze, kdyz nemusi protoze vyplatu dostanou, k tomu sem tam nejaka pozornost za privrene oko..... Verte me trpke osobni zkusenosti, pokud se vam cokoliv stane, nekdo vas okrade, prepadne.... a ja nevim co hrozneho jeste, tak posledni kdo vam pomuze je policie. Nicmene pokud spatne zaparkujete mate je tam hned. Nicmene to je trosku mimo tema. Takze, shrnme to, kdo v dnesni dobe v tehle nadherne republice nekrade, okrada vlastni rodinu a tudiz je vlastne kradez uplne legitimni....... Ponekud zamotana definice ale zamyslete se kazdy sam...



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů