ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Výbava automobilu
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Výbava automobilu

RE: Rezerva
Datum: 30.08.2004, 12:26
Od: Meridan

Čau! Náhradní kolo musíš mít i pokud máš místo rezervy nádrž na plyn. Kola zvláštní konstrukce jsou ty, které mají plastovou obruč, používají se hlavně na obrněných dodávkách, které převážejí prachy, po prostřelení, nebo defektu je s nimi možno jet až 50 km rychlostí 60 km/hod. Dalším typem spešl kol jsou vojenské speciály, které mají dohušťování během jízdy a proto rezervu v případě lehkého defektu nepotřebují (ale vozí ji).


RE: Rezerva
Datum: 25.09.2001, 17:40
Od: impact

To jsou takove ty pneumatiky, ktere i bez vzduchu uvnitr drzi tvar, protoze maji vyztuzene boky a tak se na nich v pripade poruchy jeste ujet par desitek kilometru. V pripade ze je jimi vuz vybaven tak opravdu neni nutne vozit rezervu. Nevyhodou je vysoka cena. Pokud vim tak se standartne montuji treba na vozy Chevrolet Corvette.


Rezerva
Datum: 16.07.2001, 15:14
Od: Pavla

Prosim o radu týkající se povinné výbavy. Koupili jsme si teď "nového Favorita" a chceme ho přestavět na LPG. Váháme ale, jsetli nádrž "do kufru" nebo toroid místo rezervy. Líbí se nám spíš varianta toroid, ale pokud by zas člověk musel vozit rezervu v kufru, tak si nepomůže. Někdo ale říká, že v tomto případě se rezerva vozit nemusí. Tak jsem začla pátrat, a ve vyhlýšce jsem se dočetla:"Povinnos vozit rezervu se nevztahuje na vozidla, která mají kola opatřena pneumatikami zvláštní konstrukce umožňující nouzové dojetí po defektu". Tak, a tomu nerozumím tak docela. Prosím, nevíte někdo, jak to je? Děkuju


RE: Roztahnout
Datum: 17.02.2001, 12:54
Od: Viktor Sosenka

Katalizator bere vykon akorat u turbovejch motoru... Klidne ho do felicie vrat at chudinky zviratka deychaji cisty vzduch. Jestli ti jde jen o zvuk, tak radsi vyndej prostredni tlumic vejfuku - ten udela mnohem vic.


RE: RE: RE: JAK TEDA?!
Datum: 24.05.2000, 18:11
Od: Miros

K tomu dieslu: přeskočit rozvody můžou.... důkazem je kámoš s naftovou Regatou...teď už se nenechá roztahovat :o))


Roztahnout
Datum: 23.05.2000, 14:05
Od: Speed

Kašlu na katalizátor,akorát snižuje výkon motoru.Mám trochu upravenou feldu,vyndal jsem vlozku katalizatoru a uvnitř nastavil vejfuk trubkou.na STK nic nepoznaj a zvuk s jinym koncovým tlumičem je super.Prace ale pakárna.


RE: RE: JAK TEDA?!
Datum: 23.05.2000, 11:56
Od: Johny_R

Diesel by se taky nemel roztahovat. My mame staryho diesela (AUDI r.v.85"), motor jak v traktoru a parkrat jsme ho roztahovaly (nekdy i dost brutalne) a nic se nestalo. Ale spousta lidi tvrdi - ZASADNE A NIKDY NEROZTAHOVAT. A to asi z toho duvodu ze by mohli preskocit rozvody, ale to nevim jiste jestli je tohle pravym duvodem. U noveho auto bych mel asi strach a asi bych to neroztahoval. To radsi ty startovaci kabely, nebo to jen nekam odtahnout na opravu.


RE: JAK TEDA?!
Datum: 23.05.2000, 11:05
Od: Kamil Horák

Ještě k tomu roztahování, diesel by se snad měl nechat roztáhnout? Možná to chytne i když dobře nežhaví. Tam snad není co zničit, jako u benzínu.


RE: JAK TEDA?!
Datum: 23.05.2000, 9:10
Od: Zabakus

:-))) Nijak... teda pokud se ti doma nevali nahradni katalyzator a ty fakt nevis, co s nim... Pochopitelne je rozdil nezi TAHNOUT a ROZTAHNOUT. Tahnout ji smis, ale pokud to nejde nastartovat (mas treba vyflakanou baterku), tak roztahovat nebo roztlacovat ne


RE: JAK TEDA?!
Datum: 23.05.2000, 9:08
Od: Kamil Horák

Auto s katalyzátorem a řídícím počítačem se vůbec roztahovat nemůže. Táhnout, to jo. Ono by to asi stejně nechytlo a první, co by zařvalo, by byl katalyzátor, zalitý benzínem. Jedině startovací kabely a pokud je problém jen ve vybitém akumulátoru, tak nastartovat z jiného.


JAK TEDA?!
Datum: 22.05.2000, 23:12
Od: Viktor Sosenka

Jak teda se ma roztahovat felicie, kdyz ne taznym lanem?!



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů