|
1. listopadu 1999Rozšíření podvozkuvozidel Škoda 120 z užovky na eMkoNejnutnějším speciálním nástrojem je zde zřejmě stahovák pružin, který
se špatně shání….
Možnosti rozšíření podvozku vpředu jsou dvě:
První možnost je to trochu složitější, pokud ji koupíte jako celek novou
(či zánovní) stačí ji pouze vyměnit, dát tam delší brzdové hadičky, zachovat
původní řízení (náprava rozchod M řízení maticové), a nebo koupit ještě
sloupek řízení (hřeben) a POZOR řízení maticové i hřebenové prochází podlahou
jinde, takže pokud si tam chcete dát hřeben, nezapomeňte se kouknout jestli
tam máte záslepku, pokud ne tak tam musíte vyvrtat díru, a tu starou nějak
zaslepit (krytka se nedostane). Další věc je že nápravnice pro obě řízení
se samozřejmně liší takže pozdejší záměna není možná ! A poslední věc když
budete kupovat zánovní nápravu, pozor dělaly se s brzdami dvoupístovými
a čtyřpístovými, pokud tam chcete dát čtyřpístové brzdy musel by se měnit
celý systém brzd (posilovač , trubky vpředu navíc, držáky přidělat, hlavní
brzdovej válec atd., záleží podle původní konfigurace).Dále pokud tedy
budete měnit původní maticové řízení za hřebenové je nutno také vyměnit
konzolu pedálů, ta se liší zahnutím brzdového pedálu, často se tato záležítost
dá vhodně skloubit s vestavbou podtlakového posilovače brzd.
Na obrázku je vidět druhá
díra, zaslepená, pro maticové řízení a zahnutý pedál brzdy pro jiné vedení
hřídele hřebenového řízení.
Pokud chcete zvolit druhou variantu tady je: stačí vám koupit delší
ramena (2+2ks) a delší tyče řízení (l+p) a prohodit to na staré nápravě.
Autor článku: Chipmen (Petr Váňa)
|
|
|||||||||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|