Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.6.21, 05:24



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
 Zapojení budíků alá š120 
Autor Zpráva

Příspěvky: 13163
Bydliště: Havířov
Příspěvek Zapojení budíků alá š120
Chlapi prosím vás, jak jsou zapojené budíky u škody řady 742, tedy 105-130? Už je to spoustu let co jsem měl 105ku. Není to přímo na tohle auto, ale v práci máme VZV, myslím přímo Desta a má to ty samé budíky. Prý vozík po GO a polovina věcí tam nefunguje! :evil:
Takže jen +12V červený, kostra bílý káblík a uprostřed dva káblíky jsou osvětlení? Když ten střep přivezli z jedné firmy, tak jsme mysleli že nefunguje jen palivoměr, ale nefunguje ani teplota. U palivoměru funguje jen tzv. hladové oko a budík motohodin.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť


10.6.21, 18:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10047
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Zapojení budíků alá š120
nerozumim řeči Tvého kmene.. zástrčka je očíslovaná, každý budík má svoje dráty, společný mají jen + palivoměr, otáčkoměr a teploměr a pak kostru. do teploměru kablíček z čidla a do palivoměru kablíček z nádrže. některé typy budíků měly i barevné tečky na sobě co kam patří.. Bílý kablík bych zrovna tipoval na hodnotu z tepločidla nebo nádrže..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


13.6.21, 21:07
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 13163
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Zapojení budíků alá š120
Aha, jsem to asi špatně popsal. Není tam celá přístrojovka, ale jen samotné kulaté budíky. Tachometr tam samozřejmě není(u VZV na co, že :) ), ale je tam palivoměr, ten neukazuje, jen kontrolka rezervy. Potom tam jsou dva budíky teploty, jeden asi chl. kapalina a druhý teplota oleje. Žádné konektory tam nejsou. Z pojistkové krabičky jdou káblíky přímo Fastonem do budíků. Na každém je žárovka asi osvětlení, ta má dva černé káblíky. Potom tam je červený káblík, bílý káblík a žlutozelený. Všechny jsou spojeny paralelně, tedy všechny +12V, kostry atd. V pátek jsem to zkoušel a šťáva do všech budíků jde, ale budíky nefungují, to je zajímavé. Tak buď blbá kostra, někde, nebo nevím.

_________________
Vůbec autům nerozumím, ale pořád se v nich hrabu

Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť


14.6.21, 15:30
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz