Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.3.24, 13:16



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Milošův servisní koutek - záhady X 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Milošův servisní koutek - záhady X
Tak sem muzete psat ruzne postrehy ktere ste nabyli pri opravach aut. OT budou mazany :!: :idea: :arrow:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


Naposledy upravil Matthes dne 17.1.08, 23:39, celkově upraveno 3



9.11.07, 17:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek X Files - Akta X
slovacek.milos píše:
přistála mi tu 1.3 BMM že má vadnou lambádu že mu to ve škodovce zjistili jestli bych mu ji nepřehodil, s těma lambádama se snad roztrhl pytel, výfuk hulil na černo, měnili tam kde co svíčky, kabely, palec, VN kabely, snímač otáček, celý karbec, gufírka ventilů,pamět závad O hodil jsem druhou lambádu a ani se nehla 1.00, mrknu na svíčky volná, 1 2 3 4 černá očistím dotáhnu a dokouřeno, blbě namontovane nedotažené svíčky a málem dělali go motoru miloš



slovacek.milos píše:
bylo tu téma co spůsobuje střílení do výfuku při jízdě z kopce nebo při ubrání plynu, nebyl jsem si jistý ale dělá to chudá směs, měl jsem tu fáčko na LPG motot 80.000 km stav 1 A na benál to nedělalo, škrtící ventil na LPG byl rozdvojený na každém jsem přidal asi 10 minut a bylo dostříleno, mělo to někdy při přidání vynechávku na LPG i toto se ztratilo jede nestřílí, závada chudá směs miloš



slovacek.milos píše:
forman na LPG nechytl ani omylem ani přepnutím na benál no sem tam vyjímka a na roztlačení chytl na drc baterky měřena zátěžákem v plné zátěži OK starter OK zkuste hádat co tomu bylo miloš
viz http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=


slovacek.milos píše:
občas se tu řeší naftová felda že si žhaví jak chce, v mém případě na mé feldě to už přede mnou někdo několikrát řešil a vyřešil to tak že tam dal tlačítko u volantu a když to nežhavilo nažhavil jsem ručně, proměřil jsem kde co, vyměnil relátko pojistky, řídící jednotku proměřoval kostry a někonec jsme se dohodli s pavlem VOPAJE že to bude asi dveřní spinač, ale nedostal se se k němu, včera jsem vyměnoval žhavič a na hlavě pod čidlem tlaku oleje je hnědá kostra z řj a ta byla volná matička M6 jakoby zarezlá dal jsem tam podložku přítáhl to očko kostry a poezie žhaví a žhaví tak taková blbost a pamět závad 0 miloš



slovacek.milos píše:
všichni kdo máte MPi tak si vyčistěte klapky!!!, tak čirou náhodou jsem projížděl jedno auto s palubním počítačem spotřeba tam skákala 5,6-7,5 s lehkou nohou, na vagu byla klapka na volnoběh otevřena na 12 stupnů což víc jak dvakrát tolik, motor i chcípal po startu v klapce byl bumus který jsem škrabal doslovně šroubovákem, takovy mrdajs jsem ještě neviděl, pak to bylo OK, úhel na volnoběh pět stupnů, ale co mě teda překvapilo tak spotřeba bezproblému s lehkou nohou do 4 litrů po té samé trase 3-3,8, škoda že jsem si nezapamatoval čas a vstřikované množství před a po vyčistění klapky to příště miloš



slovacek.milos píše:
tak jsem hledal příčinu třepání volantu na feldě, mrtvicový stav rozdělal jsem i tlumiče a čepy zkoušel ve vytaženém stavu, vyváení pneu na gram OO a pořád třepal volant, nakonec pravé zadní kolo, sice vyvážené ale rozjetý kord do osmice a nepravidelně sjetý běhoun pneu zn.debica, celý den v pr a nakonec pravé zadní :shock: mechanikům zdar třesům znar :D miloš

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


9.11.07, 17:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27197
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
seat toledo 1.9td klepala ja sv.... , výkon žádnej výsledek o zub přeskočený rozvody

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


13.11.07, 19:14
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Panove tohle tema neni pro podavani otazek Milošovi, nybrz pro to aby se sem davaly tzv Akta X zavady ... a uz vyreseny :!:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.11.07, 13:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
záhada na motoru 1,6 SR octavia vyřešena, problém byl v tom, že něchtěla občas nastartovat za tepla, sem tam blbl výkon na benzín, neměla žádné závady v řj a LPG, tak si to přehazovali opraváři jako horký brambor že závada je v LPG a naopak, nakonec jsem porovnával růsty teplot na míště v řídící jednotce přístrojovky byla teplota 60 a v řídící jednotce motoru 62 při 70 stupních v řídící jednotce přístrojovky, bylo v motoru 99 a dál to rostlo, vyměnil jsem čidlo teploty tuším G62, motor po startu škubal jak ve smrtelné křeči a pak se to chytlo a OK, oktávka i v minulosti prodělala diagnostiku snad za desítku a přišli na zadní lambádu že asi není sto pro, po výměně se to časem zhoršovalo s tou elektronikou si užijeme miloš


15.11.07, 20:00
Profil

Příspěvky: 15096
Bydliště: Praha
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
tak jsem se zařadil mezi opraváře kteří už vyměnili na koktávce silentbloky zvané puky, no žádná legrace to nebyla urval jsem dva šrouby, no měnit to na rameni to nechápu udělal jsem kompletní demontáž a puky jsem vylisoval, lis si máknul ven se tomu moc nechtělo a tam vůbec, nakonec jsem je lehce naklepl a pootáčením ve svěráku po milimetříku nalisoval druhý puk jsem vymlátil tupým majzlem přes ložisko z fáčka předního kola a nalisoval svěrákem, no orgazmus, miloš

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.11.07, 19:24
Profil

Příspěvky: 104
Příspěvek závada žádná záhada
fabia 1.2 honem to prodej-htp rozvod přeskočí na každé!!!hlava podfukuje!!(projeví se to olejem v chladíc. kapalině.
taky na fabii jsem uplně nečekaně našel upe moc oholené zuby na rozvodu!!(řetěz)
takové drobnosti jako potkan v motoře to asi nemusím psát!!


27.11.07, 17:01
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek výměna rozvodů
nedávno jsem měnil na koktávce 1.6 rozvody a osvědčil se mi můj systém barvou si označit kola a řemen a pak podle toho si označit nový řemen a dát to na to samé místo, já to ještě přitáhnu drátkem jakože řemen ke kolu aby mi nepřeskočil než ho napnu a pak drátek sdělám, tak jsem to udělal a když jsem nasadil řemenici na klice byla ryska mimo tak o zub a už mě všichni vyklali máš to blbě dej to o zub dozadu no jistý jsem si nebyl pak jsem na povoli ty šrouby co drží řemenici a zjistil jsem že je tam vůle jak kráva pomalu centák tak věřte nějakým ryskám, nedávno borec, který umí snad všechno nasvětě kolem aut taky dal na rysky mondeo a potkalo se mu to a před startem protáčel motorem a bylo to v pohodě miloš


1.12.07, 18:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: výměna rozvodů
bosator píše:
Tak jsem včera rozebral svůj zánovní karburátor (má za sebou celkem nějakých 27000 km). Vše dobré a těsné, těsnění, gumičky ok. Odpojovač volnoběhu byl také dobře utažen, zdál se že i funguje tak jak má. Ale pro jistotu a díky Milošově radě jsem zkusil ještě jiný odpojovač se zajišťovací podložku. A tímto se to opravdu vyřešilo, nejspíš to tudy někde opravdu přisávalo. Takže velmi děkuji Milošovi za radu, bez ní by mi to dalo určitě zabrat mnohem víc, protože se tohle zdálo na pohled vpořádku.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


3.12.07, 09:19
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek felicia
jenom perlička přivezli mi auto se zadřeným motorem přišli na to tak že motor nechce chytit a při startu pořád svítí kontrolka mazání /no nechali svítit světla před supermarketem a baterka byla KO/ no pokud vám svítí kontrolka mazání a motor točí a nechytá je zadřený/ to mi řekl borec asi 19 let který jak říkal tomu rozumí/ miloš


8.12.07, 17:15
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek termostat 1,9
problémy s teplotou u 1,9 vyřešeny, dlouhodobě jsem řešil u naftové feldy problémy s teplotou, topila, ale budík neukazoval nic, měřili jsme odpor v čidle, /asi pěkně blbě nebo jsme měli špatné data/ vyměnili jsme teploměr, čidlo, termostat těsnil, a když jsem ho vytáhl, tak mi fridex čváchl přimo do náprsní kapse a mobil KO, termostat jsme vařili s teploměrem otevřel se OK, asi před týdnem jsem tam dal nový termostat a je po záhadě teplota je 85, výsledky našeho měření byly správné, ale člověk někdy nesmí věřit ani vlastním očím miloš


9.12.07, 10:20
Profil

Příspěvky: 15096
Bydliště: Praha
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
je to možná shoda náhod ale fakt je takový dvě služební felicie najeto 207 a 230 tisíc, v prvním případě svíčky brisk vydržely 2000 km a auto šlo s velkýma potížema nastartovat, cukání při přidání, děs běs, v druhém případě svíčky 10000 km cukání problémy se startem v řj závady O VN napětí, palec víčko OK cívky správný odpor, po výměně svíček za NGK je po problému svíčky jsem ještě posuzoval podle autodat a svíčky brisk na obou autech byly vhodné, svíčky NGK dávam skoro rok zatím žádný problém ani na LPG miloš

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


12.12.07, 19:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 436
Bydliště: Praha-západ
Příspěvek 
myslím,že toto počteníčko se sem velice hodí http://www.hetcl.cz/index.php?id1=3&id2=1

_________________
Felicia 1999 50kw
NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY


23.12.07, 19:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
VŠICHNI SI PROMAŽTE A ZKONTROLUJTE ZÁMKY KAPOT...

včera přijel chlapík s fildou 1998, že mu nejde otevřít zámek, no a jelikož to auto bylo utopený po kapotu, tak nám to bylo hned jasný...3 hodiny zkoušení, laborování, tahání...nakonec se fotřik NASRAL, roztáh žebra u masky, povytáh ten plast kolem chladiče, vzal si na nástavek torx a zámek odšrouboval....

kapota se otevřela, zámek se hoooodně velkema sikovkama podařilo odemknout, umyl se (v mycím stole, ne vodou), rozhejbal, pořádně, ale fakt pořádně namazal hooodně kvalitním grafitovým mazadlem, zadělal se na kapotu a může se v klidu otvírat :D
takže prevence....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.12.07, 18:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
k tomu rádoby zadření motoru, já jsem tenkráte koupil svýho rapida za 1000,- protože udajně měl vymlácený ojnice na klice a čepu (bylo to řečeno majiteli ve Škoda servisu) jezdil jsem s tím ještě týden než jsem dostavěl fávomotor, při výměně motoru jsem letmo okouknul onen "vymlácený" původní motor, ještě že jsem ho nezačal rozebírat, ale hledal mlácení ručním otáčením, závada odstraněna během 5ti minut, stačilo dotáhnout 4 šrouby na setrváku v klice a zajistit je tím plechem :lol: :lol: :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


30.12.07, 19:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz