Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.7.24, 00:10



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků 
Autor Zpráva
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4124
Bydliště: Havirov
Příspěvek Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Hoši jak je to prosím se zaměnitelností setrváků u OHV 1.4 fabia motorů?
Bylo víc kódů ( aqw, ame a další), jsou mezi těmito setrváky všechny stejné záměnné, nebo je tam nějaký výdup jako nepříklad felda jednobod/vícebod :?:

Potřebuju vyměnit setrvák na fabce..a mám jeden krásnej v garáži, akorát už nevim z jakého kódu motoru byl..blok už je dost roků ve sběrně.. vizuálně jsou oba stejné...

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


11.4.23, 09:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6272
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Mali by byť rovnaké. Kvôli čomu to chceš vlastne meniť? Zuby?

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
http://www.sptech.sk/


11.4.23, 10:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4124
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Ne, je nerovnomerne vydrenej a tohle vidim poprve v zivote.. :shock:

Na pritlacaku byl povolenej jeden sroub, coz pritlacak zdeformovalo. Pritlacak je opotrebenej tak nesoumerne, ze na dvou tretinach obvodu ma jeste viditelne drazky z vyroby od soustruzeni a posledni tretina je rozpraskana, vyhrata do modrofialova a ma o milimetr mensi tlousku, nez zbytek kotouce..
Pritlacak byl tak pokroucenej, ze jsem ho ze setrvaku musel pacit briglou...

No a setrvacnik bohuzel tohle opotrebeni kopiruje, byt neni v tak hroznem stavu jako pritlacak.. nicmene uz v neho nemam duveru...

Projevovalo se to tak, ze klouzala spojka a pri rozjezdu to skubalo..

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


11.4.23, 10:49
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27212
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
měli by být stejný
https://prnt.sc/b3vDw6bjc-gI

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


11.4.23, 11:01
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10536
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Ohv se lisily jen 44 a 50 kw budou stejne..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


11.4.23, 11:44
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18174
Příspěvek Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Domnívám se, že jednotlivé verze se lišily jen verzí jednotky a počtem katů a lambd, mechanicky snad byly téměř stejné (včetně 1.0MPI).


11.4.23, 12:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4124
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Ok, zkusím ho tam dát..
Jak to pak nechytne, půjdu si to hodit na prodlužovačce :lol:

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


11.4.23, 13:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6272
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Fatal, ano a hlavne softvérom.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
http://www.sptech.sk/


11.4.23, 13:56
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14711
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
škodovka: To škubání při rozjezdech jsem měl u starého Golfa, ale tam je motor 1,6 8V jako se dával do Octávií I. Nakonec se rozsypala převodovka, tak jsem ji měnil a při jednom jsem dal i novou spojku a byl klid. Žádné škubání. Ale neprokluzovala. Lamela už ale byla sjetá skoro až na nýty, takže jsem ji měnil v pravý čas.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.4.23, 16:25
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4124
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
Konečně jsem se k tomu dostal a dneska to jakž takž složil. Setrvák je teda stejnej a funkční a startuje to. :)

Takže děkuju všem za rady :wink:

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


29.4.23, 21:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6272
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
No vidíš, pekne.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
http://www.sptech.sk/


29.4.23, 22:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz