Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.3.24, 15:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Ladenie Lekr 28-30 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6225
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Ladenie Lekr 28-30
Hej zaujímavé, no teraz na také vynálezy nemám nejak času :)

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
http://www.sptech.sk/


23.7.20, 12:10
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Ladenie Lekr 28-30
Trvá to 20 minút poskladať :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.7.20, 13:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6225
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Ladenie Lekr 28-30
keby bolo kedy... :)

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
http://www.sptech.sk/


23.7.20, 19:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6225
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Ladenie Lekr 28-30
Tak dnes mi nedalo, vymenil som emulznú trubicu pre voľnobeh z 45/136 za 45/135- na voľnobeh som ubral zo zmesi a mohol pripojiť nazad hadičku na sacie zozadu. Dal som silnejšiu (originál) pružinku pod obohacovač, a nakoniec som ešte trysku na 1.stupeň (95 od motor excel) vymenil za prevrtanú na 100. Zmizlo cukanie motora za jazdy pri minimálne stlačenom plyne, zmes sa touto výmenou drží na pomere 15 až 12 (ideál je 14,7, takže je to miernejšie bohatšie- čo si myslím, že nieje na závadu). Na 2. stupeň sa to síce drží na pomere od 14 do 17, čo je tiež relatívne v norme (resp chudobnejšie), a otváranie druhej komory sa posunulo na cca 3200ot/min (pôvodne bolo na cca 3000)
Ináč to už pekne zaberá od cca 2200ot. Po výmene trysky klesla aj aktuálna spotreba na palubáku, úsek kde mi pri 60km/hod na trojke ukazovalo cca 8-9l/100km, tak mi teraz ukazuje 5-7l/100km...
Ešte ten voľnobeh je taký hopsajúci, ale predpokladám že je to nezabehnutým motorom (nabehané ani nie 500km).

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
http://www.sptech.sk/


24.7.20, 15:45
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6225
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Ladenie Lekr 28-30
Ešte som skúšal napojiť TCIP-4 (programovateľné zapaľovanie) ale som z toho nejak zmätený... Pri prvom štarte (teplý motor) naskončilo na šupu, pobežalo asi minútu, dva a potom to zdochlo. Následné štarty neskutočne ťažké, a ak to naskočí, po pustení spojky to zdochne znovu, ak to ako tak bežalo, tak to šlo na 400-500 otáčok, po pridaní plynu sem tam strelí do sania... neviem či to je vadnou lištou, alebo čím, nepomohlo ani pridanie či ubratie predstihu, vyhadzuje to stále hlášku, budenie mimo určených hodnôt. Nastavenie a soft je pre 1.3 motor s MPI lištou, snímanie od zotrvačníka MPI cez hall snímač, a aj približná tabuľka predstihu priamo od firmy IGNITECH (výrobca). Ak zapojím nazad káble od indučky a napájanie na el. spínač, naskočí na brnk a voľnobežné otáčky cca 830. Nenapadá niekoho, čím to môže byť? Díky za info.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
http://www.sptech.sk/


24.7.20, 21:10
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14651
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Ladenie Lekr 28-30
Aha, ten boční šroubek na karbecu je jen na volnoběh? jsem myslel celková bohatost směsi.

Deekay: Když to budeš zkoušet, zkus mrknout, jestli po sešlápnutí a povolení plyn. pedálu u studeného motoru se ti i pootočí ta st. vačka a ten přední šroubek se opře o nejvyšší stupínek. Ty otáčky sytiče jdou zvýšit právě tím šroubkem. Ono jsou 2 možnosti. Buď se nezavírá ta přívěra nahoře jak psal Lamač, nebo se naopak zavře, ale nepootevře se a motor se uchlastá. To hliníkové víčko na boku karbecu kde je bimetal by měly být rysky u sebe. Taky jsem se tím kdysi u starého fáčka dlouho trápil než jsem to dal trošku dokupy.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.7.20, 00:02
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Ladenie Lekr 28-30
Lamač píše:
Najprv skontroluj, či ti zatvára tú klapku. Keď hej, nechaj ju zatvorenú.Odpojíš z ufa hadičky, a pichneš tam druhé, vývod čo šiel do toho elektrického ventilu nechaj teraz voľný , a tú čo ti zostala, proste podcucneš ústami, tá klapka sa ti musí pootvoriť. A keď zaslepíš tú druhú hadičku, tak sa ti klapka musí pootvoriť ešte viac. Pokiaľ sa ani klapka pri cucaní ani nepohne a cucáš donekonečna, vymeň ufo.
Každopádne odsleduj najprv či ti zatvára tú hornú príveru (klapku).


Tak som mal cas sa na to kuknut konecne a su tam dva problemy:

prvy ze je zlomena jedna pruzinka a tym padom tam ten vackovy mechanizmus chodi uplne hore dole totalne volne 360 stupnov okolo celej osi.
druhy problem je pravdepodobne sposobeny prvym - ufo nema absolutne ziadne vakuum, ide to skrz von. Na zvysnych dvoch karbecoch co som skusal ufo tak tam je podtlak, jeden trochu unika, jeden je ok ale ani jeden z nich nehybe klapkou.

Cize ako vymenim pruzinku? Musim dat dole cely syticovy mechanizmus - ako?

Je mozne, ze mam 3 neufnkcne ufa alebo je to ok takto? :D

Dik dopredu za help

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.8.20, 14:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6225
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Ladenie Lekr 28-30
Ten sytičovy mechanizmus rovno vymeň z druhého... Pokiaľ chceš skúšať ufo podtlakom, musíš vývod b zaslepiť.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
http://www.sptech.sk/


23.8.20, 14:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Ladenie Lekr 28-30
Aj ked som ho zaslepil tak sa klapka nehybala... inak to mam akoze vytlkat ten čap ked je karbec na aute? :D
Mam inak druhy zrepasovany karbec kde to vyzera byt ok tak to je asi jednoduchsie riesenie to cele prehodit. Len je nedela a nekupim novu podlozku...

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.8.20, 14:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6225
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Ladenie Lekr 28-30
Ano, čap treba vyraziť...

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
http://www.sptech.sk/


23.8.20, 18:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Ladenie Lekr 28-30
ok, pulldown ufo co bolo na repasovanom karburatore nema vobec vakuum
ufo co bolo kedysi na starom karbeci dake vakuum ma ale ked z celej sily cucam, tak sa to pohne tak 2-3 mm co je zrejme malo - nakolko to ma zaliezt dnu? Ak je zly, ktory objednat? cital som na VW forach ze bezne je ze zo 6 novych kusov je az jeden funkcny...

pruzinka vyskakovala lebo plynove lanko bolo moc nasponovane a tahalo to moc
anyway, je tam teraz druhy system sytica s pruzinkami, na tom sa zase ohyba tycka a deje sa to iste, tak som povolil segerku na plyne nech je volnejsi (teraz je to na kkt, skoro 1 cm od dotyku plynu sa nic nedeje ale zatial to necham tak).

Dnes uz ho**o skusim lebo je motor uz zohriaty a klapka otvorena...

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.8.20, 19:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6225
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Ladenie Lekr 28-30
Nastavenie lanka plynu nemá nič spoločné s pružinkami na automatickom sýtiči, takže to máš zle poskladané (áno aj to sa dá).
Pohyb tiahla toho ufa sa dá nastavovať tým plastovým inbusom zozadu, odskrutkovávaním sa zväčšuje zasunutie tiahla na tzv. malú medzeru.Každopádne 2-3mm je málo, musí to chodiť (odmontované) cca centimeter. Takže v membráne je dierka.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
http://www.sptech.sk/


23.8.20, 19:58
Profil Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Ladenie Lekr 28-30
Ok, cize hocijak potrebujem minimalne na test jedno urcite funkcne nove ufo. Nejaky tip kde to kupit? Idealne link do konkretneho eshopu na konkretne ufo? Dik dopredu :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.8.20, 20:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6225
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Ladenie Lekr 28-30
Najlepšie kupovať v kamennej predajni, kde to môžeš rovno vyskúšať. AKo si písal, z 5 vyložených kusov sa mi podarilo nájsť 2 funkčné (z toho jeden origo pierburg za cenu číny :) )

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
http://www.sptech.sk/


23.8.20, 21:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Ladenie Lekr 28-30
Heh, skoda ze je takato situacia. Uvidim ci vobec este dake zozenem, :)

Inak co to znamena ze funkcny - cucnes a ide asi 1 cm? teda z jedneho konca na druhy? A nefunkcne boli ze to vobec nedrzalo vakuum ci ako si to testoval?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.8.20, 23:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz