Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu (hydrostel?)
Autor |
Zpráva |
Lamač
Příspěvky: 6224 Bydliště: Snina
|
Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Ano je tam vyšší mazací tlak,ale presnú hodnotu ti nepoviem z hlavy.K ventilom,resp. ich predpätiu,stačí že niekto menil tesnenie pod hlavou a už je to ináč.Riešil som to už párkrát.Tie hydroštely totiž potrebujú byť mierne stlačené,k ich správnej funkcii.Nastavuje sa to najprv na dotyk skrutky vahadla so zdvíhacou tyčkou, a pak dotiahnuť o predpisanu otáčku skrutky,viď DP.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ http://www.sptech.sk/
|
23.12.18, 21:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Hej niečo sa mi marí zo servisného manuálu, ale to by zas podľa mňa logicky nemala byť sporadická závada asi... Plus od výmeny tesnenia pod hlavou to jazdí už 6 rokov a nikto si nič doteraz nešimol
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.12.18, 21:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15096 Bydliště: Praha
|
Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Závisí od toho, kolik bordelu a v jaké formě se v jednotlivých hydroštelech nachází. Dovedu si představit, že to chvíli chodit může a pak zase ne. Základní nastavení udělat můžeš, je to postup alá Favorit. Pokud vystřelil filtr, musel se snad zablokovat redukční ventil v koši, to si nedovedu vysvětlit jinak. Měnila v tom olej nebo jezdila long life dokud to jede? Pokud tam něco museli soustružit/vyrábět dost bych zpozorněl co tam vlastně kdo kurvil, ND jistě byly na tento typ vozu dostupné i před šesti lety. Pomalu začínám nabývat přesvědčení, že to může skončit leda tak celkovou GO tohoto agregátu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.12.18, 02:53 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Veď to, preto to riešim štýlom: kým to ide, tak to ide Fakt to vidím najprv na ten Liqui Moly sajrajt a potom a uvidí... Fakt netuším čo sa tam dialo, ale autom jazdili v princípe dve ženy, čo myslím že celkom vysvetľuje mieru starostlivosti o toto vozidlo A GO motora v aute za 700 eur sa neoplatí, to si zoženiem radšej ďalší polomotor... prípadne tam dám vačku a sanie z 50 kW (nech sa s tým dá aj po diaľnici aspoň trochu)
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
24.12.18, 03:27 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
dej ten sajrajt, samého by mě to zajímalo, neříkal mi to žádný blb je to zdaleka uznávaný odborník na elektriku a elektroniku, vyměníš olej naleješ sajrajt pojezdíš a nech to klápat třeba půl hodinu i víc na volnoběh aby se olej prohřál nesmíš topit,
|
24.12.18, 19:44 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6224 Bydliště: Snina
|
Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Miloši,to či po čas,alebo po jazde topíš,alebo nie,je úplne jedno,pak si to už ošefúvava termostat.Po poriadnej jazde ten olej bude teplý až až. Je to ale iba placebo,chcel by som vidieť,ako to doplní vydratý materiál niekde na zdvihátkach,a zase také ojničné,alebo kľukové pánvy na nejaké dalšie tuhšie prvky v oleji budú reagovať.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ http://www.sptech.sk/
|
24.12.18, 20:15 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Na youtube máš videá, kde ukázali rozdiel v rámuse ventilov pred a po naliatí a je to počuť. Dokonca si to dakto aj odmeral decibelometrom a vraj 4dB rozdiel, čo je sakra veľa
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
24.12.18, 21:25 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6224 Bydliště: Snina
|
Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
No to že to na pár desiatok hodín stíchne je síce fajn,to isté by urobilo aj s hustým olejom,otázka je ale,ako na túto aplikáciu zareagujú trecie plochy s minimálnym opotrebením.A ako som už spomínal,nerieši to príčinu,ale dôsledok.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ http://www.sptech.sk/
|
24.12.18, 22:55 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Lamač píše: Miloši,to či po čas,alebo po jazde topíš,alebo nie,je úplne jedno,pak si to už ošefúvava termostat.Po poriadnej jazde ten olej bude teplý až až. Je to ale iba placebo,chcel by som vidieť,ako to doplní vydratý materiál niekde na zdvihátkach,a zase také ojničné,alebo kľukové pánvy na nejaké dalšie tuhšie prvky v oleji budú reagovať. pokud si protisajrajtový tak nemá cenu se o tom bavit, není problém si dát auto do škoda servisu a za deset tisíc si vyměnit hydroštely to je správnaá cesta a najde se vůl který naleje sajrajt za dvě kila a pořeší problém, když sleduju moje sdi tak cvakání hydra spravila hodina volnoběhu a servo AC G032 to mluvím jen sám za sebe ne o stovkách případů co zmizli v dáli
|
25.12.18, 10:33 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Asi tak, za pokus to stojí, prinajhoršom vymením zas olej a ku koncu to rozoberiem. Ale keď to bude fungovať, aj len chvíľu, tak som si ušetril možno veľmi veľa času. Lebo nie každý má chuť sa v aute hrabať donekonečna lebo do neho liať stovky eur I keď fabia MPI je nesmrteľné auto
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
25.12.18, 10:38 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
Tak hoši, kúpil som ten Liqui Molly HydroStößel a s veľkou mierou skepticizmu som to tam nalial. Prešiel som hneď na to 100 kilometrov mimo mesto a čo som dnes stál v meste na križovatkách a semaforoch, tak to už ani raz nespravilo! Plus štartovanie je o dosť tichšie. Čiže v mojom prípade to zatiaľ funguje, resp. to zrejme prešistilo hydroštely a zatiaľ mám pokoj. Ešte by som ale rád vedel, či to treba liať pri každej výmene oleja, alebo to len raz prečistí a potom je pokoj. A teda dík moc za radu, Miloš EDIT: mám to potom celé aj na videu, keď to uploadnem, pridám to sem
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
3.2.19, 21:44 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: [VYRIEŠENÉ] Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu
jestli to musíš dávat při každé výměně to nevím, podle mě ne,
já to ted chtěl dávat do koktávky akl ale tam už nic nepomůže asi po 6 ti minutách přestane mazat a rachotí celý motor zkusil jsem superturbo a motordoktor tak deset minut a je domazáno, žádná chyba druhý motor
ted vím že LM ho stále mají v mototechně ve strážnici,
co jsem se ještě dověděl za zajímavost tak kdo máte novjejší pežoty a citróny tak tam nelijte žádné 5W30 ale oleje speciálně koncipovány s ohledem na požadavky automobilek Peugeot a Citroen.
|
6.2.19, 18:46 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu (hydrostel?)
Tak a klepanie je naspat zas to robi skoro to iste na volnobeh...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
7.2.19, 17:36 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6224 Bydliště: Snina
|
Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu (hydrostel?)
Aha,potvrdilo sa čo som celý čas tvrdil,takže kuzlo z fľaštičky nejak nepomohlo,hejže Miloši
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ http://www.sptech.sk/
|
7.2.19, 17:44 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10210 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Fabia mpi - Nahodne cvakanie ventilu (hydrostel?)
Ale jistě, tyto opičí vodičky fungujou, ale DK se trochu popletl v smyslu jejich existence. Tyhle vodičky jsou určeny k tomu, abys to tam nalil, a rychle prodal... takhle mi to připomělo Izera a Policejní akademii - pamatujete toho Demetera, jak nemohl prodat žigulíka, že měl moc najeto? Ing. Prouza mu poradil, aby upnul náhon tachometru do vrtačky, a stočil to o nějaký ten tisíc níž... No a když se ho potom ptal, jestli se mu ho už podařilo prodat, tak mu Demeter odvětil něco v tom smyslu jako "Co bych to prodával, když to má najeto jenom 12 tisíc, to bych musel byt blbej!" ... Takže si se DK vlastně tak trochu střelil do vlastní nohy Pokud máš to auto rád, sežeň jinej polomotor, pokud ne, tak ohul rádio a dojezdi to dokud to neumře, pak to pošli do hutě...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
7.2.19, 19:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|