Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.3.24, 11:16



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Felda po starte dusi 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3
Příspěvek Felda po starte dusi
ahojte.mam feliciu 1,3mpi benz.+LPG(BRC).Na plyn ide v poho. ,ale mam trochu problem pri starte a zohrievani motora na benzin.po nastartovani cca po 30sekundach zacnu klesat otacky az chce uplne chcipnut, ked brnknem na pedal tak sa prebere ale v zapeti zas klesaju otacky az na nulu.ked takto popridavam 3-4x tak sa to ustali na normalnch volnobeznych otackach a uz ide v pohode.niekedy ked klesaju otacky a slapnem na plyn aby to nezdochlo tak streli do sania.robi to pri studenom motore ked sa dlhsie postoji.(vymeneny pal.filter,pal.cerpadlo,sviecky OK,klapka vycistena sprejom CARB MEDIK).Poradte prosim co by sa dalo robit. Dakujem.


26.9.18, 07:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12049
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Felda po starte dusi
Zkus jezdit chvili na benzin, jestli se to po case spravi, mas spatny adaptacni hodnoty, chce to seřídit LPG (nebo nejak hacknout ECU).

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


26.9.18, 09:54
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 3
Příspěvek Re: Felda po starte dusi
na plyne jazdi dobre a posledne na diagnostike ukazovala lambda zle hodnoty ale to je vraj pri LPG normalne.zena na tom jazdi kazdy den do prace ,tak to necham prepnute len na benzin a uvidime.ozvem sa. Dik.


26.9.18, 10:55
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12049
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Felda po starte dusi
Ono to na LPG muze jezdit dobře, ale jak si ECU porad mysli ze to ridi, tak totalne zblbne. U BMM stacilo na 10 minut odpojit baterku, ale nevim jak to je u MPi.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


26.9.18, 11:01
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 14649
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Felda po starte dusi
Zkusil bych vyměnit čidlo teploty chl. kapaliny. Třeba při studeném motoru ukazuje nesmysly, nebo hodnotu pro teplý motor. Ten potřebuje bohatší směs a tím pádem to chcípá. Při zahřátí motoru je vše jak má být. Už jsem se s něčím podobným setkal u fábie.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.9.18, 15:23
Profil

Příspěvky: 3
Příspěvek Re: Felda po starte dusi
Teplotne cidlo som menil asi pred rokom.no neda sa nejako zmerat napr. multimetrom ci je v poriadku?


27.9.18, 06:38
Profil

Příspěvky: 14649
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Felda po starte dusi
Teoreticky ano, ale musel by jste vědět hodnoty čidla při určitých teplotách.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


27.9.18, 14:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6508
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Felda po starte dusi
To nie je tak uplne celkom pravda. Neda sa sice spolahlivo zistit, ci je tam uplne to spravne cidlo, ale da sa zistit, ci je cidlo uplne mrtve, alebo nie. Typicky su to premenne odpory, takze po najdeni schemy zapojenia toho cidla (ak je dvojpinove, tak je to jednoduche, ak stvorpinove, tak su to najskor dve cidla v jednom puzdre, ale oplati sa overit) ide zmerat odpor na studenom a teplom motore.

Ako vseobecne pravidlo plati, ze na studenom motore cidlo ukazuje odpor radovo v jednotkach kiloohm. Typicky je to niekde od 2 do 4 kOhm pri teplote okolia tak 15 stupnov a studenom motore. Po ohriati motora na prevadzkovu teplotu odpor cidla *klesne* na zhruba 1/10 povodnej hodnoty. Teda sa bude pohybovat niekde okolo 200 - 400 ohm. Klesanie nie je linearne, najprv odpor pada strmo a potom je klesanie dost pozvolne. Je to dane tym, ze je vacsi rozdiel v pristupe RJ k motoru 20 a 30 stupnov teplemu nez 80 a 90 stupnov teplemu.

Akekolvek ine pozorovane chovanie cidla moze v pripade spravne vykonaneho merania znamenat vadne cidlo.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


27.9.18, 19:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Felda po starte dusi
měřit čidlo teploty je nesmysl, tam naměříš třeba správné hodnoty a v řj budeš mít u studeného startu třeba 8O stupnů, musíš mít vag a ráno se podívat na teplotu motoru, a teplotu nasávaného vzduchu, pokud neodpovídá okolní teplotě tam máš problém,

pokud je ráno venku 15 a teplota motoru i nasávanéhbo vzduchu je podobná, tak máš zasranou vstřikovací lištu, málo jezdíš na benzín téměř na to kašleš, aditiva vif taky nedáváš a ona se ti ucpává zaschlým palivem, lištu musíš odšroubovat a dát na ultrazvuk kde ti ji vyčistí, poté nebudeš mít problém s ranním startem a volnoběhem při provozu na benzin :oops: :wink:


29.9.18, 14:07
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek Re: Felda po starte dusi
ahoj ,mám feldu 1,6 LPG BRC , má toho už dost za sebou...po nastartování po nějakém čase začne se v dusit a chcípne, vyčistil jsem škrtící klapku , zkontoloval výfuky...po nastartování při rozpojeném výfuku při přidání plynu střelila hadice od sání ( vzduchového filtru ).Nevíte co by to mohlo být?


2.12.18, 16:29
Profil

Příspěvky: 14649
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Felda po starte dusi
Že by moc chudá směs? jaké jsou svíčky, a co ostatní zapalování, palec, víčko rozdělovače, kabely ke svíčkám?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.12.18, 16:58
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Felda po starte dusi
namor píše:
ahoj ,mám feldu 1,6 LPG BRC , má toho už dost za sebou...po nastartování po nějakém čase začne se v dusit a chcípne, vyčistil jsem škrtící klapku , zkontoloval výfuky...po nastartování při rozpojeném výfuku při přidání plynu střelila hadice od sání ( vzduchového filtru ).Nevíte co by to mohlo být?


toti dělána benál nebo na plyn


3.12.18, 16:58
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek Re: Felda po starte dusi
na obojí na benzín i na plyn


4.12.18, 16:26
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek Re: Felda po starte dusi
varok píše:
Že by moc chudá směs? jaké jsou svíčky, a co ostatní zapalování, palec, víčko rozdělovače, kabely ke svíčkám?

vše se zdá ok , jede cca 2 - 5min najednou zhasne...


4.12.18, 17:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10210
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Felda po starte dusi
možná bys mohl zkusit očistit/vyměnit hall...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


4.12.18, 18:41
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz