Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.3.24, 13:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 zdvihátka ventilů favorit X fabia 
Autor Zpráva
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12395
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Sem to pochopil dobře, ale nepůjde to si myslím. Všichni kdo o tom uvažovali toho nechali a nevím o nikom komu by to makalo. To je opravdu jednodušši tam dát celej motor z fabky a máš klid, ticho a o starost méně. :P

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


14.8.10, 10:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27197
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
:lol: já to snad zkusim ať je jasno :lol:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


14.8.10, 11:05
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12049
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
to neni spatny ne? navrtat blok, udelat zavity, naohybat brzdovy trubicky, udelat privode nekde za vystupem filtru... olejovy cerpadlo jaky muze bejt... sirsi zuby? to by melo jit napasovat...

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


14.8.10, 14:16
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
vsechny motory co jsem mel rozdelane maji tlakovy privod oleje pro hydrostely to znamena ze za chodu motoru je u otvoru pro privod oleje do hydrstelu pracovni tlak oleje dirka pro privod oleje ma prumer zhruba 1..2mm ...mozna 3mm nekde dle tipu a velikosti zdvihatka a zdvihatko je odlehceno po dobu uzavreni toho konkretniho ventilu coz je vzdy tak jeden a pul otacky kliky tedy tri ctvrte otacky vacky ktera uz pri volnobehu ma otacky kolem 300za minutu zdvihatko ma tedy stejny pocet zdvihu za minutu, tak malo dirkou si nema sanci olej za tak kratkou dobu nasat tlak oleje je tam skutecne potreba, treba rano kdyz je studeny motor a husty olej by se tam nejakym sani vubec nic nedostalo, zdvihatko si ten olej treba saje...to ano...podle potreba aby se vyplnilo...ale ne z atmosferickeho tlaku ale z pretlaku ktere vytvari olejove cerpadlo


napad s trubickama asi neni spatnej jde o to..jestli to bude mit nejakej extra prinos pro ten motor, ono je to prace i tak..musis motor rozdelat navrtat, nejake rozboceni udelat pro vsech 8zdvihatek.....bude to i tak dost pracne....kdyz seridim ventil a utahnu tak vim ze je serizenej a mam klid

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


14.8.10, 19:29
Profil ICQ

Příspěvky: 55
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
původní zdvihátka jsou nějak mazaná, ale myslím si, že jen olejem, který steče po tyčkách. Ale přesto se zeptám, opravdu tam nevede olejový kanál už i u fa/fel motorů? Pokud ne, tak sháním motor z Fabie 1,4 MPI 8ventil.

_________________
Favorit Silverline 40kW, r.v. 1993
Audi A6 2,5TDi Avant 103kW, r.v. 1996


15.8.10, 03:50
Profil ICQ

Příspěvky: 15096
Bydliště: Praha
Příspěvek 
U 1.3 tam skutečně není, a osobně bych se myšlenkou úpravy bloku nijak nezabýval - je to ohromný objem práce s nejistým výsledkem.

1.4 8V jako komplet je skvělá volba, já ti ho můžu jen a pouze doporučit :) Výborně se s ním pracuje, jak je nový nejsou zarostlé vložky do bloku, pasují prsa s rozdělovačem, vcelku i vana... Já s ním jsem spokojen, je to o dost lepší než 1.3

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


15.8.10, 05:08
Profil

Příspěvky: 924
Bydliště: PN
Příspěvek Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
zdarec. trocha to oživím. ja mám opačnú otázku. skúšal niekto a je možné vyhodiť z Fábie 1,4MPi hydroštely a nasákať tam pevné zdvihátka z Feldy ( fávo, š120) + samozrejme zdvíhacie tyčky ? a zdvíhacie tyčky Fe+Al alebo radšej zohnať čisto Fe ? dík za info :D

_________________
Felícia 1.9D
Golf IV 1.9TDi - ALH
Leon MK1 1.9TDi - ASV


1.5.18, 09:18
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6011
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
Jo jde přeházet Fabku 1.4 8V na klasické tyčky.
Já bych dal raději AL+FE, ale to je na chuti každého soudruha

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


2.5.18, 05:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 924
Bydliště: PN
Příspěvek Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
Dakujem :) tušil som na 99% že to pôjde. no takže napríklad komplet z feldy MPi. nepočul som že by sa dakomu vyklepali Al tyčky, no nieko dáva len Fe ak stavia motor na závody a tak :D ale na bežnú prevádzku je to podla mna asi fuk. ale ak by boli komplet z Fe tak potom aj vôla by bola všade 0,20mm. Al sa dáva 0,25mm zakial ma pamäť neklame.

_________________
Felícia 1.9D
Golf IV 1.9TDi - ALH
Leon MK1 1.9TDi - ASV


2.5.18, 21:55
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6011
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
Na ocel dáváš 0,15 na sací, 0,20 na výfuk
hliník 0,25

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


3.5.18, 05:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 924
Bydliště: PN
Příspěvek Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
Vďaka. zrejme tam pôjdu komplet z feldy, teda AL+FE. takže klasika...

_________________
Felícia 1.9D
Golf IV 1.9TDi - ALH
Leon MK1 1.9TDi - ASV


3.5.18, 17:17
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4110
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
Veteranista píše:
Na ocel dáváš 0,15 na sací, 0,20 na výfuk
hliník 0,25


Nemáš tak uplně pravdu..
0,15 sací a 0,2O výfuk se dává jen na 1000, 100/110L a 105/120

Na 110R/LS, 12OLS, 130 a favoriit s ocelovýma tyčkama se dává 0,20 na všechno ;)

Pro hliníkový tyčky na sacích ventilech samozřejmě platí 0,25.

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 424tk
OctaviaII 1,9tdi 452tk


3.5.18, 17:21
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10493
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
jen k tem zdvihatkum, u FA/FE se to zdvihatko necha navrtat a pak se olej ze zdvihátka lip dostava na stenu bloku.. zadny kanal k tomu není. někdo do toho frezuje i drazky, ale to uz je extrem

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


16.5.18, 22:40
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 530
Příspěvek Re: zdvihátka ventilů favorit X fabia
Ano, jde to. Musí se potom použít Al+Fe tyčky.


29.9.18, 14:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz