Autor |
Zpráva |
Milanco
Příspěvky: 12
|
Š-Favorit - vyhrienanie interiéru
Poradte, nemôžem vyhriať interiér vozidla Š-Fravorit. Mám naplno kúrenie, ventiláciu a klapky. Všetko funguje, radiátor sa otvorí, vantilátor točí, klapky sa otvárajú. Iba jedno mám podozrenie-pocit stále málo ohriatého motora. Fúka iba málo ohriatý vzduch. Ručička teploty motora je vždy v spodnej časti. Čo som robil?
Jedine si spomínam, že na jeseň som dolieval nezriedenú chladiacu zmes do nadržky. V čom je problém?
|
6.1.07, 10:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Pokud se ti ručička teploměru pohybuje v dolní části tak máš málo ohřátý motor. Ručička by se měla držet ve vrchní části. Vyměň termostat a měl bys mít klid.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
6.1.07, 10:17 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Ja tiež typujem termostat. A keď ti to nebude stačiť, tak si daj kúrenie z feldy.
BTW.: prečo si dal tento problém do sekcie Audio??
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
6.1.07, 12:06 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Přesunuto
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
6.1.07, 14:23 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Nevím sice jak je velký rozdíl (topný) mezi feldou a faťanem, ale můj forman jak má zahřátej motor fouká jak v pekle.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
6.1.07, 14:27 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Nová verze Fa má možná lepší kohout, ale ta stará verze topí jen průměrně, felda to je peklo
Taky mě napadlo, jestli ti dovírají obtokové klapky nad a pod radiátorem...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
6.1.07, 14:46 |
|
|
Milanco
Příspěvky: 12
|
Kikan píše: Pokud se ti ručička teploměru pohybuje v dolní části tak máš málo ohřátý motor. Ručička by se měla držet ve vrchní části. Vyměň termostat a měl bys mít klid.
Minulý rok v zime mi slabo topilo, tak som čiastočne prekryl chladič, zlepilo termostat chladiča a ten som vymenil za nový s nižšou teplotou spínania. Jedná sa o tento termostat, alebo iný?
|
7.1.07, 11:05 |
|
|
Milanco
Příspěvky: 12
|
elegant píše: Ja tiež typujem termostat. A keď ti to nebude stačiť, tak si daj kúrenie z feldy.
BTW.: prečo si dal tento problém do sekcie Audio??
Aj ja som prekvapený čo tam robí, kto to presunul? Čo s tým?
|
7.1.07, 11:16 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Přesunul to náš admin Nepér. Ty máš asi na mysli termospínač co je přišroubovaný do chladiče a spíná ventilátor. Tím to nebude. Nejspíš máš špatný - pořád otevřený termostat co pouští vodu z motoru do chlazení. Je na straně hlavy v takový hliníkový "baňce" a vede od toho tlustá hadice do chladiče. Drží to 3 šrouby M6 klíč 10. Tak to odšroubuj a termostat vyměň.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
7.1.07, 11:24 |
|
|
Milanco
Příspěvky: 12
|
Martin píše: Přesunul to náš admin Nepér. Ty máš asi na mysli termospínač co je přišroubovaný do chladiče a spíná ventilátor. Tím to nebude. Nejspíš máš špatný - pořád otevřený termostat co pouští vodu z motoru do chlazení. Je na straně hlavy v takový hliníkový "baňce" a vede od toho tlustá hadice do chladiče. Drží to 3 šrouby M6 klíč 10. Tak to odšroubuj a termostat vyměň.
Ďakujem za radu. Kúpim a vymenim. Nevieš náhodou čo to stojí?
Milanco
|
7.1.07, 11:45 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Milanco píše: Martin píše: Přesunul to náš admin Nepér. Ty máš asi na mysli termospínač co je přišroubovaný do chladiče a spíná ventilátor. Tím to nebude. Nejspíš máš špatný - pořád otevřený termostat co pouští vodu z motoru do chlazení. Je na straně hlavy v takový hliníkový "baňce" a vede od toho tlustá hadice do chladiče. Drží to 3 šrouby M6 klíč 10. Tak to odšroubuj a termostat vyměň. Ďakujem za radu. Kúpim a vymenim. Nevieš náhodou čo to stojí? Milanco
Okolo 80 - 100 Kč, jen nekupuj polský
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
7.1.07, 12:02 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
A kup si i těsnění a nový šroubky, nejlíp pevnostní 8.8, když jsem to dělal já, jeden se mi utrhnul a musel jsem ho odvrtat.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
7.1.07, 13:25 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Keď som z otcom vymieňali na mojom termostat, tak na dvoch sa urhli hlavičky a jeden sa zlomil v polke. tie dva šli ešte odtočiť, ale ten zlomený v polke trebalo odvŕtať.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
7.1.07, 13:50 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
asi tak, jen doufám, že to nepoteče, nezbylo tam už moc styčné plochy, jak se to blbě odvrtávalo
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
7.1.07, 14:14 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
No mne to tieklo,tak sme to niečim zalepili a neteče to.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
7.1.07, 14:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|