Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.3.24, 18:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 131  Další
 gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11844
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Tak už došlo i na mě a představím vám své přemisťovadlo.
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Někdy v říjnu roku 1992 (taky mohli počkat dva měsíce...) se v Mladé Boleslavi zrodil můj vůz. Jakožto vývozní artikl do SRN dostal výbavu skrývající se pod označením L, příplatkovou barvu červená Apollo 8302, neřízený katalyzátor "S2" (ten bych nejradši vyhodil), dále pak stírač zadního skla, otáčkoměr, rozpěrnou tyč tlumičů, přední lízátko, přední zástěrky a dělená zadní sedadla. Možná že některé doplňky jí byly dány darem a nebo možná to byla zvláštní výbava, nevím netuším.

Bohužel (nebo naštěstí) pan němec neodhadl nástrahy československé výroby a otloukl auto z levého předního rohu. Z této nešťastné události mi zbyly boule na střeše. Majitel se asi zalekl a vůz putoval zpět do své vlasti. Po celní prohlídce byl svěřen do péče novému majiteli, který s ním dlouho nepobyl - 16. listopad 1995 - 4. prosinec 1995 (tipoval bych, že se zde podrobil opravě a bohužel měněný blatník už shnil, maska začíná a i kus přestříkávané kapoty) no a čtvrtého prosince se schoval do garáže mého dědečka.

Tmavěčervený krasavec dostal do kufru nádrž na proan-butan 60l! (do kufru se nic moc nevlezlo a rezerva šla vytáhnout stěží) a s ní samozřejmě i zařízení na provoz alternativního pohonu LPG Lovato.

Obrázek

Dále pak vkusné digitální hodiny, které nebyly umístěny do stropního panelu kam patří, nýbrž do přihrádky na peněženku. Zbývající asi 2cm zaplnil panelek se 4 LE diodami (falešný alarm, kontrolka dobíjení, tlumená světla a směrová světla - již odstraněno). Interiér doplnil ještě tajný vypínač, imobilizér (již odstraněn), zamykání řadící páky, hlídač rozsvícených světel (ten bych snad nejradši rozflákal :D), plastový středový tunel do nějž je nalepen digitální teploměr, centrální zamykání na DO a třetí brzdové světlo. Motorový prostor je odhlučněn a výfuk zdobí chromovaná koncovka.
Dravou vizáž umocňují přední světla do mlhy s mřížkou Wessem. Ty již vzaly za své a nahradil jsem je Diamondkama (až bude někdy peníz, snad koupím PALky)

to je snad všechno, jestli ještě na něco příjdu, dám vědět :D

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

24. února 1999 bylo auto prodáno a svěřeno do péče mému otci a jeho capartovi (tedy mě). Fanouš se dočkal GO brzd, nových tlumičů a řízení. Kromě neustálého umývání, leštění a měnění provozních náplní a filtrů se mu jinak nedostávalo větší péče. Jen před STK léta páně 2003 jsem natřel celý spodek a podběhy Tlumexem. (to už jsem capart nebyl :D )

Bohužel děda ani otec neznali slova jako "nástřik dutin" nebo "vyvářka" a tak auto pod tlumexem hnilo dál a dál.

V srpnu roku 2006 po návratu z brigády, kde jsem si byl vydělat na vlastního Favorita mi na nádraží otec oznámil, že si koupil VW Passat '92 (v provedení malý náklaďák) a že tudíž Favorit spadá do mé péče.

4. září 2006 se vůz stal mým majetkem a již se mu dostává veliké zadostiučinění a snad se i zbavím koroze.

Po optické stránce jsem Ladyně spravil vizáž kytováním a novým blatníkem. Druhý blatník dopadl opravdu stejně hezky :D. Bohužel levý kytovaný lem dostal nejdříve Vapkou (na starší auto už nikdy!) a následně byl doražen pro mě úzkými vraty (už nebudu pít ani kofolu a řídit :evil: ). Po první zimě bylo vidět, že kytování - zvlášť na tak kritických místech - nemá cenu a tak jsem nakoupil plechařinu i lak, bohužel jsem nesehnal nikoho s CO...tedy sehnal, ale Favority už nechtějí dělat, a nebo jsou moc drazí a nebo to nechcou půjčit (mám šikovného bratrance - bez CO) :roll: . Takže nové prahy a lemy si lebedí v garáži a barva už mi ve sklepě zaschla. :(

Další co se neobešlo bez oprav bylo potrubí přívodu a odvodu paliva nádrž/motor. Dlouho jsem si říkal co mi to v garáži smrdí benzínem a až po několika dnech jsem zjistil, že pod autem je loužička :D. Následovala nutná výměna tlakové nádoby...nyní již na rozumných 45l. Ještě mě čekají nové membrány.
ObrázekObrázek

Výměny se dočkala i přístrojová deska. (zvlášť mi vadila prasklina na překrytu). Nová je z Black Line. :wink: (počet km na nové přístrojovce jsem pěkně stočil přesně na odpovídající údaje)
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Nové vzpěry pátých dveří byly nutností, taky oprava jednoho lůžka čepu. Na Vánoce 2007 dostal Fanouš pod stromeček repro Roadstar 80W a tudíž už si můžu i pustit nahlas rádio :D
ObrázekObrázek

Ještě jsem si udělal světlo v zavazadlovém prostoru, jehož funkčnost si můžete ověřit zde a zde.
ObrázekObrázekObrázek
Btw. Za dveřní spínač i s těsněním 61,- to je krádež :evil:

Na mé lásce mě ještě čeká spousta práce...v létě po brigádě už snad dojde na vyvářku těch prahů a lemů....jestli si opravdu máknu, dojde i na nový lak. Ohledně barvy jsem ještě hodně nerozhodný ale vede u mě ta Červená Rallye nebo opravím stávající lak. Taky na mě čekají u strýce ve sklepě opískovaná hliníková sportovní kola, jejichž vzhled představím až ve finální podobě na Ladyně i s novými pneumatikami (odhadem podzim 2009).

Předem děkuju za vaše komentáře (ať již kladné či nikoliv) a připomínky k mému přemisťovadlu.

Ještě pár ukázek hrabání, smýkání, test zrychlení a další test zrychlení

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


Naposledy upravil gokralik dne 27.9.08, 00:09, celkově upraveno 19



12.2.08, 22:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27197
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
pěkný at slouží bez vánějších poruch

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


12.2.08, 22:57
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
ale jo, nevypadá špatně, je to jeden z těch lepších kusů.. až na to LPG teda, proti tomu já jsem zaujatej


12.2.08, 23:01
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10495
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
pekny favo s levnym provozem, parada..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


13.2.08, 09:08
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
pekné autíčko, myslím že bude o neho dobre postarané...

tá vzpera medzi šálkami tlmočov nie je naopak? nemá byť takto? Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.2.08, 09:19
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
michalkatka píše:
pekné autíčko, myslím že bude o neho dobre postarané...

tá vzpera medzi šálkami tlmočov nie je naopak? nemá byť takto? Obrázek


to je jedno jak se tam dá


13.2.08, 09:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Vít píše:
to je jedno jak se tam dá


tak áno, ale ako to má lepší efekt, a nie len estetický :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.2.08, 09:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
Příspěvek 
No já myslim že to jedno neni. Když se tam dá správně, tak se ta tyč zaklesne mezi tlumiče a nemuže pružit (zejména v tom ohybu). Když je tam opačně, tak to podle mě nemá témeř žádný váznam... kromě parády

_________________
Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302


13.2.08, 10:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11844
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek Vzpěra tlumičů
Už jsem si všiml, že to tady řešíte kde se dá...já teda nevím, takhle tam byla dána už jak se to auto dostalo do naší rodiny a dokud nebudu bourat, tak se o ni nebudu zajímat.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.2.08, 11:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
To je rozpěra pro BMM a ta je takhle správně. Pro karburátor je dolu.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


13.2.08, 12:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Nepér píše:
To je rozpěra pro BMM a ta je takhle správně. Pro karburátor je dolu.


nemám to 100% overené, ale táto moja ide aj na BMM, a smerom dole, tak ako to mám ja, myslím že tam je dosť miesta...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.2.08, 14:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11844
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Dnes proběhlo velké mytí :D a ti, kdo chválili pěkné fáčko ať se zastydí :cry:
Obrázek
Moje drahá se taky činila :)
Obrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek

A teď věci, které mě netěší :cry:
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek

A ještě fotky z dneška 8)
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


30.3.08, 19:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11844
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Dnes dokončen upgrade interiéru na ten VW - bohužel i bohudík :) Práce jako na kostele ale výsledek stojí za to.

Interiér jsem vyloupil z jednoho auta co šlo do šrotu za 1000,-
Táhla do dveří 225,-
Plastové příchytky 102,-

Práce na 4 dny pro 1,5 člověka (s dveřmi hodně pomáhal děda)

Zde dokumentace:
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Tento díl byl u černého špinavý, měl porvané přichytávací packy a díru po spínači a taky se mi nechtělo dělat světýlko znova, tak jsem stříknul svůj hnědý sprejem na podvozky ; Domky zadních tlumičů už dostávají zabrat :roll: ale překvapilo mě, že podlaha je ve stavu, v jakém opustila továrnu.
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Všechen spojovací materiál popsaný a roztříděný :D ; krabička Dálkového ovládání k centrálu následně uschována pod přihrádku spolujezdce ; já při práci:
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Vymontované Imo ; moje přístrojovky:
ObrázekObrázekObrázek
Zasekl se mi zámek zadních dveří...takže po hodinách páčení jsem odmontil panty a vytřískal omezovač...a pak malým šroubováčkem zatáhl za ten pimprlíček a bylo otevřeno :roll: ještě že mě to napadlo, protože děda už to chtěl rozřezat autogenem...
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Já v pracovním a hotovo 8)
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Ještě je to hodně špinavé...nacucané prachem...jen jsem to umyl vodou s jarem a povysával, ale až někdy budu dělat velký úklid, tak to umyju spešl přípravkama ať je to jak nové.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.5.08, 21:21
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek Re: Škoda 781.135 "Lady"
gokralik píše:
Obrázek


zaujaly mě ty nájezdy, nemá to snahu vytlacovat je a sjíždět? kamarád má ještě udělanou vodorovnou plochu, na kterou najede... ale to je jedno

co se chci zeptat, ta izolace na kapotě, to je co prosím ?


13.5.08, 21:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11844
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek Re: Škoda 781.135 "Lady"
Vít píše:
gokralik píše:
Obrázek


zaujaly mě ty nájezdy, nemá to snahu vytlacovat je a sjíždět? kamarád má ještě udělanou vodorovnou plochu, na kterou najede... ale to je jedno

co se chci zeptat, ta izolace na kapotě, to je co prosím ?


Tak k žádnému sjíždění nedochází, když necháš zařazeno a máš dobrou ručku....trochu je problém s tím, že jsou celkem úzké a s širšími pneu už bych se tam nedostal.

K té izolaci ti toho moc nepovím...asi před 10 lety jsme to koupili jako sadu na odhlučnění motoru a musím říct že to tlumí celkem dobře, je to i na příčce mezi motorem a kabinou. Je ze skelných vláken a tak při práci bez rukavic pak týden nespíš jak to svědí :D

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.5.08, 22:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 131  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz