Škoda TechWeb
https://www.skoda-techweb.cz/forum/

škoda fábia 1.4 16V 74 kw
https://www.skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=35757
Stránka 1 z 1

Autor:  suresd [ 20.11.21, 12:21 ]
Předmět příspěvku:  škoda fábia 1.4 16V 74 kw

Ahoj, mám problém s fábii 1.4. 16V 74KW začali mi kolísat otáčky vždy po zahřátí kolísání se mi projevuje jak při volnoběhu tak za jízdy. rosvítila se mi kontrolka motoru a EPC . :arrow: Dělal jsem si diagnostiku a vypisuje mi pokaždé tyto chyby.
- 18020
-17961
- 17564
snímač tlaku vzduchu jsem vyměnil ale nepomohlo :x

Autor:  CROWACK [ 20.11.21, 19:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda fábia 1.4 16V 74 kw

Svazek kabelaze kde do nej zatika mas rozkuchanej aby se tam nedrzela voda?

Autor:  suresd [ 20.11.21, 21:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda fábia 1.4 16V 74 kw

Dole ano nahoře u jednotky ne myslíš že to bude uhntý kabel někde

Autor:  CROWACK [ 20.11.21, 23:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda fábia 1.4 16V 74 kw

možné to je, typická bolest, zkus s tím pohejbat jestli se něco změní...
Ještě bych ale zkusil obstříkat sání a podtlakový hadičky okolo čističem brzd. Jestli se zvednou otáčky, saje to faleš. Ty hadičky se rády rozpadají, hlavně u konců a zespoda, kde na to není vidět...

Autor:  slovacek.milos [ 21.11.21, 11:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda fábia 1.4 16V 74 kw

pokud se nic nezmění elektrikou tak sdělat celé sání udělat revizi, problém může být třebas v trubce k posilovači nebo je tem kus hadice která styří a praskne, dobrá diagnostika je eter nebo čistič brzd jak kolísají otáčk tak ostříkat celé sání jak to někde přidá už víš, ale je vakt dobré kartáč na demižon aceton a včistit sání acetonem, klapku, egr a trubku pod klapkou

Autor:  suresd [ 22.3.22, 06:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda fábia 1.4 16V 74 kw

Ahoj, tak problém byl v kabeláži nakonec. To se vyřešilo nic méně teď týden před STK se mi objevil nový problém :sick: začal mi svítit ten check motoru diagnostika mi ukazuje tyto chyby:
- 17513 rada válcu 1 - sonda 2 : obvod vyhřívání: zkrat na plus.
- 16522 řada válců 1 - sonda 2 :signál příliš velký
takže z toho usuzuju že je problém s lambdou za katalyzátorem :?:
před rokem jsem ji ale měnil a dával jsem tam bosh myslíte že mohla odejít tak rychle?
když tak ji vyměním ale potřeboval bych poradit jakou tam dát našel jsem jich hodně ale každá má trošku jiný popis
nejlépe tady z toho eshopu https://www.autodily-pema.cz/autodily/skoda/fabia-i-combi/1.4-16v-55kw/vyfukovy-system/lambda-sonda
Děkuji každému kdo poradí dost nato spěchám kvůli STK a hlavně Emisi

Autor:  fatal [ 22.3.22, 09:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda fábia 1.4 16V 74 kw

Mi nová lambda Bosch odešla po cca 20km. Takže bych se moc nedivil.
Pokud se neccheš drbat s konektorama, neber univerzální.
Neber Magneti Marelli, s tou mám taky blbé zkušenosti.
Zjisti si jaký typ sondy tam má být, zda skoková nebo plynulá, vyber podle toho.
Kabeláž máš OK?

Autor:  suresd [ 22.3.22, 09:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda fábia 1.4 16V 74 kw

Kabeláž jsem koukal podle dílenské příručky jak je to zapojené a zatím jsem na autě nic neobjevil ještě se chci podívat důkladně ze spod ale musím někam na nájezdy na tom zvedáku to je nanic.. magneti mareli jsou italové ne tam se moc nedivím :lol:.. jak mám zjistit tu sondu?

Autor:  varok [ 23.3.22, 17:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda fábia 1.4 16V 74 kw

Nejsou konektory taky pod autem v té krabičce jako to mají Golfy a myslím i Octavie I?

Autor:  suresd [ 23.3.22, 19:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda fábia 1.4 16V 74 kw

Jsou pod autem pod krytím ale v krabičce nejsou jedny jsou naprosto v držáku pod motorem a druhý dole pod plastama

Autor:  varok [ 1.4.22, 17:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: škoda fábia 1.4 16V 74 kw

Aha, tak Fabky to mají jinak.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/