Autor |
Zpráva |
škodovka
karosář
Příspěvky: 4149 Bydliště: Havirov
|
 Re: Prahy Octavie I
To asi ne..to by ten ovál neměl odhadem 10mm šířku a nezapadal do něho 2mn tlustý plíšek.. To bude na to aby se dveře při nárazu co nejpozději prolomily dovnitř a deformovaly co nejvíce, tudíž zachytily co nejvíce energie. Akorát nevim kolik tomu ten plíšek na dvou bodících pomůže..
Jo, mám ji už skoro rok, z toho ¾ stojí bo nemá technickou, bo neměla prahy a já čas..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
30.9.22, 09:37 |
|
 |
Reklama
|
 Reklama
|
|
|
 |
varok
Příspěvky: 14841 Bydliště: Havířov
|
 Re: Prahy Octavie I
Aha, takže jak ses tady kdysi ptal, že o jedné uvažuješ, tak si ji nakonec koupil?  No já zatím celé prahy na OII nedělal. Jen u jedné konce a na jedné dalo by se říci povrchové opravy. Na O I jsem měnil už několikrát, ale OII bych do toho asi nešel. Ty měníš celé prahy?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
30.9.22, 11:00 |
|
 |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
 Re: Prahy Octavie I
varok
prahy odvrtáš, hezky si všechno nachystáš, prahy pak dveře, spasuješ naboduješ, a taky jak píšeš už bych do toho asi nešel, pro jednoho je to spíš dřina, jsem sám a raději dám jen ty konce, boční opravné plechy tuším nejsou žádné všechno vyrobit
varok
prosímtě nevíš kde koupit, nevím jak to pojměnovat jsou takové spárové měrky plastové když spasováváš třeba blatník s kapotou, už jsem to někde viděl ale nekoupil, já dávám pořád takové podložky když montuješ tlastová okna do baráku, měrka s číslem by byla určitě lepší
|
1.10.22, 11:57 |
|
 |
varok
Příspěvky: 14841 Bydliště: Havířov
|
 Re: Prahy Octavie I
Milošu, problém je v tom, že ty Octavie II na ty prahy hodně trpí, stejně jsko třeba Golf V. Prostě to mají nějak špatně vymyšlené a hoodně to rezne. Ty přední a zadní kousky jedině když to podchytíš včas. Opravoval jsem to tak jedné paní, ale bylo vidět že už jsou chytnuté celé prahy. Jestli chceš jen látat, tak ti ušetřím dost času. Obrus si předem celé prahy od toho "Bodyčka" a zjistíš na čem jsi. Už jsem viděl pár Octávií II, kde je pár teček po celém prahu a když brousíš barvu a to Bodyčko nebo co to je, tak leze jedna díra po druhé, až je to jak cedník. V to případě se to už nevyplatí to látat. Nové prahy koupíš už kolem 1500 kus, samozřejmě čína.
Ty měrky nevím, taky jsem je někde na netu viděl, ale už nevzpomínám kde. Já osobně nějaké měrky neřeším. Spáry dělám od oka a když už to chci mít jó pěkné, tak vemu kousek nějaké lišty s odpovídající tloušťkou. Ale nejsem profík, tak stejně nemám spáry tip ťop, a s čínskými výlisky to podle mě ani moc nejde.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.10.22, 13:29 |
|
 |
Lamač
Příspěvky: 6352 Bydliště: Snina
|
 Re: Prahy Octavie I
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
1.10.22, 13:35 |
|
 |
varok
Příspěvky: 14841 Bydliště: Havířov
|
 Re: Prahy Octavie I
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.10.22, 15:04 |
|
 |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
 Re: Prahy Octavie I
varok píše: Milošu, problém je v tom, že ty Octavie II na ty prahy hodně trpí, stejně jsko třeba Golf V. Prostě to mají nějak špatně vymyšlené a hoodně to rezne. Ty přední a zadní kousky jedině když to podchytíš včas. Opravoval jsem to tak jedné paní, ale bylo vidět že už jsou chytnuté celé prahy. Jestli chceš jen látat, tak ti ušetřím dost času. Obrus si předem celé prahy od toho "Bodyčka" a zjistíš na čem jsi. Už jsem viděl pár Octávií II, kde je pár teček po celém prahu a když brousíš barvu a to Bodyčko nebo co to je, tak leze jedna díra po druhé, až je to jak cedník. V to případě se to už nevyplatí to látat. Nové prahy koupíš už kolem 1500 kus, samozřejmě čína.
Ty měrky nevím, taky jsem je někde na netu viděl, ale už nevzpomínám kde. Já osobně nějaké měrky neřeším. Spáry dělám od oka a když už to chci mít jó pěkné, tak vemu kousek nějaké lišty s odpovídající tloušťkou. Ale nejsem profík, tak stejně nemám spáry tip ťop, a s čínskými výlisky to podle mě ani moc nejde. ty prahy dou tak že je omeleš flexoukartáčem a dáš vláknový tmel, na tom asi vydrží ten tvůj nápad epoxy, do dutin cokoliv s přídavkem konkord oil na zbraně, nemám to vyzkoušené u O II ale u jiných, "Bodyčka" toho ti klidně půl metru upadne 
|
1.10.22, 16:07 |
|
 |
varok
Příspěvky: 14841 Bydliště: Havířov
|
 Re: Prahy Octavie I
Však já taky používám kartáč do flexy na prvotní obroušení. Samozřejmě tmell s vlákny je taky řešení, ale jestli jsou prahy samá díra a plánuješ si ji nechat delší dobu, tak bych ty prahy vyměnil. Pod chlupatým tmelem to rezne dál a jednoho dne ti spadne krusta tmelu se zbytky prahu a třeba už to ani nebude kde navařit. Jestli je vrch dobrý, tak to fikni pod dveřmi. Sice já to tak nerad dělám, ale asi před rokem jsem to tak dělal u jednoho Golfa V a ani to nebylo poznat. Sice je potom hodně práce s broušením, ale pokud máš excentr nebo alespoň vibrační brusku.......
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.10.22, 22:36 |
|
 |
Reklama
|
 Reklama
|
|
|
 |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|