autokelly je uz aspon v Koline elit talze maji novou znacku LKQ a jde to od desiti k peti objednal sem original dil - prislo uplne neco jineho - vratit to nejde objednal sem jiny original dil - na strankach 2 dny - ve skutecnosti tak tyden ale radsi 2 nez dorazi
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže - 7.1.25 posledni cesta
15.1.21, 12:12
Reklama
Reklama
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
Re: Jak vyvařit auto bez ND?
lucas napiš číslo dílu který v kel nelze vrátit to by mě zajímalo
15.1.21, 14:54
varok
Příspěvky: 14841 Bydliště: Havířov
Re: Jak vyvařit auto bez ND?
Viky píše:
To je byznys kamo. Zrejme vic vydelaji na vyssich cenach, nez na objemu prodeje za levno. Dokud tohle bude fungovat, jejich misto na trhu je jasny.
Však já to nikomu neberu. Berou u nich hodně servisy jako třeba Miloš za velké peníze, né jako třeba já tam někdo zajde pro jednu věc za 600,- kč, kterou v jiném obchodě stejně seženu za plásnu 380,- kč. Je to jeich politika. Vím jak skončilo u nás třeba Tesco. Sice ještě funguje, ale za chvíli podle mě zavřou. Před pár lety to ale nebylo v Auto Kelly zase tak zlé. Jejich Starline bylo cenově na úrovni jiných obchodů a jiné díly asi o polovinu dražší. Teď už i ten jejich Starline, nebo po novému LKQ asi o polovinu dražší než jinde a ostatní díly o 100% dražší. Kdysi i kvalita karosářských dílů na docela dobré kvalitě, dnes slušný povl. Jak jsem psal, za mě je to škoda. U nás na dost dobrém místě a mají docela velký výběr dílů.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Mě na těch vracích fascinuje, že jsou odshora až dolů bez laku a relativně rovnoměrně orezlé. Moje auta reznou tak, že někde chybí všechno (tj. díra) a o kousek vedle je zdravý kov a krásný lak. V čem je rozdíl?
19.3.21, 08:22
ventYl
Příspěvky: 6596 Bydliště: Kosice
Re: Jak vyvařit auto bez ND?
bol som okradnuty o 10 minut zivota.
fatal: toto je vietnam, tam je to asi o tenkych azijskych lakoch a vlhkom slanom vzduchu?
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
19.3.21, 09:22
gokralik
Příspěvky: 11909 Bydliště: Český Těšín
Tak tak... u nás auta žere teoreticky jen sůl a vlhkost v dutinách. Při moři slaný vzduch žere vše. V americe ve vnitrozemí zase lak brousí prach unášený větrem (proto ty "krásně" orezlé vraky). V Kalifornii jsem viděl hromadu aut, co měly prorezlé díry nebo totálně obroušený lak na střeše a kapotě. Jinde ne. Vliv bude mít i tamní slunce, protože i relativně nové bouráky měly přední světla ve stavu 20leté fábie.
milosi - byl to dil pro citroen ktery autokelly objednaval primo z citroenu to samy je s original dily na jakoukoliv znacku
ty jejich LKQ a starline neni problem vratit - to samy bosch - delphi atd - ale specificke dily urcene na specifickou operaci proste nevrati
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže - 7.1.25 posledni cesta
19.3.21, 13:51
varok
Příspěvky: 14841 Bydliště: Havířov
Re: Jak vyvařit auto bez ND?
To video to je hnus. Mě se hrozně líbí videa, kde MISTŘI KAROSÁŘI opravují zrezlé nebo jinak poškozené auta vlastními silami. Kdysi jsem docela žral típka Arthur Tussik, ale ten v podstatě jen sundá poškozený díl, připasuje jiný asi z vrakoviště a opravené. Více se mi líbí když to sám vyrobí z plechu na ohýbačce, různé přípravky apod. Třeba teď žeru jednoho pšonka. Sice takový potetovaný , ale hrozně šikovný. https://www.youtube.com/watch?v=MPLw9wbkju4 Koukněte na dveře jak je opravuje a jaký je výsledek. Nádhera.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
19.3.21, 16:04
CROWACK
Příspěvky: 10238 Bydliště: kósek vod Jevička
Re:
gokralik píše:
V Kalifornii jsem viděl hromadu aut, co měly prorezlé díry nebo totálně obroušený lak na střeše a kapotě. Jinde ne.
Ne nadarmo se jeden z klimatestů v automotive jmenuje kalifornie. Další s vysokou vlhkostí navíc je florida
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
19.3.21, 20:54
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
Re: Jak vyvařit auto bez ND?
21lucas píše:
milosi - byl to dil pro citroen ktery autokelly objednaval primo z citroenu to samy je s original dily na jakoukoliv znacku
ty jejich LKQ a starline neni problem vratit - to samy bosch - delphi atd - ale specificke dily urcene na specifickou operaci proste nevrati
nevím nerozumím, objednávám v esošpu a mám tam značku díl je nevratný neobjednám a je to
19.3.21, 22:40
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
Re: Jak vyvařit auto bez ND?
[quote="21lucas"]
ty jejich LKQ a starline neni problem vratit
můj pocit jak nastoupilo lkq chvilku fakt na pič. trošku měnili marketing, i náhradní díly jsou zajímavé vysoká kvalita značka a stejný díl v starline za půlku, zatím to neřeším, mi to kelly furt vyhovuje
19.3.21, 22:46
varok
Příspěvky: 14841 Bydliště: Havířov
Re: Jak vyvařit auto bez ND?
Občas vidím v nějakém videu, že někdo opravuje auto a asi nejsou části dílů jak jsem psal, tak vyřeže jen část a zbytek asi vyhodí. Taky hodně ekonomické řešení. Příklad: je shnilý nebo poškozený třeba lem zadního blatníku. Výsek lemu se neprodává, který by stál třeba 1000,- kč. Tak típek vezme celý blatník v ceně řekněme 10000,- kč a z něho vyřízne jen lem. A to se fakt vyplatí. Jak si potom takový karosář účtuje náklady na opravu? To jako dá na auto jen část dílu v hodnotě řekněme 1500,- kč ale zaúčtuje si těch řekněme 10000,- kč?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
27.3.21, 14:39
gokralik
Příspěvky: 11909 Bydliště: Český Těšín
Napuosto noumáuní... proč by měl odřezávat originální zdravý plech? Ničit si tím origo spáry a vystavit se riziku, že to po pár letech bude reznout všude kde svařoval?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru