Autor |
Zpráva |
škodovka
karosář
Příspěvky: 4110 Bydliště: Havirov
|
Re: Přehřívání brzd
Když jsme u toho, tak nejlepší byla stará komunistická Indulona (v bílomodré tubě) byla na bázi glycerinu a to pak byly věčné brzdy..bohužel dnes se v induloně už namísto glycerinu používá něco jiného..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 424tk OctaviaII 1,9tdi 452tk
|
2.11.16, 16:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6227 Bydliště: Snina
|
Re: Přehřívání brzd
Indulona je dobrá aj na iné veci
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ http://www.sptech.sk/
|
2.11.16, 16:40 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Přehřívání brzd
škodovka píše: Když jsme u toho, tak nejlepší byla stará komunistická Indulona (v bílomodré tubě) byla na bázi glycerinu a to pak byly věčné brzdy..bohužel dnes se v induloně už namísto glycerinu používá něco jiného.. no to bys tomu dal glycerin, to je kurna svinstvo to je mydlo ne odpočinek, na klid je lanolin, parafín, indulona Petrolatum, Aqua, Lanolin, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Cholesterol, Parfum, Amyl Cinnamal, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Isoeugenol, alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, d-Limonene, Musk Ketone, Acetyl Hexamethyl Tetralin.
|
2.11.16, 22:06 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10210 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Přehřívání brzd
Indulonu si mužeš dát leda na prdel Kdo si ju nasere do brzd, ať si pak nese následky... je to, a vždycky byla, ze 40% voda.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
2.11.16, 22:25 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Přehřívání brzd
venca.m píše: Já teda moc nechápu o čem tady spekulujete. Na pryžové části brzd se používá jak bylo řečeno silikonová vazelína.
Grafitová/měděná vazelína je libovolná vazelína (každý výrobce může mít jinou, ale předpokládám, že obyvykle na ropné bázi - nevhodná) s částicemi grafitu/mědi, což taky pro tyto účely není vhodné.
Silikonová vazelína je přece běžně dostupná, tak v čem je problém? No rieši sa to,ze to tekuté potrebujes dostať pod prachovku a malo by to kus vzlinat,aby to vniklo medzi piest a valec
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.11.16, 22:32 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Přehřívání brzd
Mam na to z prace primo takovy specialni olej,jmenuje se VP olej a myslim,ze jsem se jednou podelil se Skodovkou,jestli me pamet neklame.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
3.11.16, 00:02 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4110 Bydliště: Havirov
|
Re: Přehřívání brzd
Neklame, je perfektní, i zatuhlé pístky se s ním dají bez demontáže rozhýbat
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 424tk OctaviaII 1,9tdi 452tk
|
3.11.16, 00:05 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4110 Bydliště: Havirov
|
Re: Přehřívání brzd
CROWACK píše: Indulonu si mužeš dát leda na prdel Kdo si ju nasere do brzd, ať si pak nese následky... je to, a vždycky byla, ze 40% voda. Na prdel leda lubrikační gel https://www.youtube.com/watch?v=_lHFlXtRPgc
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 424tk OctaviaII 1,9tdi 452tk
|
3.11.16, 00:19 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18132
|
Re: Přehřívání brzd
ferrari píše: No rieši sa to,ze to tekuté potrebujes dostať pod prachovku a malo by to kus vzlinat,aby to vniklo medzi piest a valec Tak mezi pístem a válcem má být jen brzdovka, za kroužkem by nemělo k dotyku pístu a válce dojít.
|
3.11.16, 07:57 |
|
|
venca.m
Příspěvky: 459 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
Re: Přehřívání brzd
Přesně tak...
Pokud chceš jen něco stříknout pod prachovku tak asi silikonový olej, teplotně odolný a pryži neublíží...
_________________ Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost
|
3.11.16, 08:43 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10210 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Přehřívání brzd
Moje oblíbená píseň "Tady přece nejde o sex, ale o kulturu!" Škoda že Ice-B zdechnul, "Naložit do toho materiálu, uzavřít důkladně kvůli smradu, Nebýt toho fetu, tak bylo by to v klidu, ale teď ty jsi prostitutka v igelitu." a hotovka
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
3.11.16, 19:40 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Přehřívání brzd
škodovka píše: Neklame, je perfektní, i zatuhlé pístky se s ním dají bez demontáže rozhýbat Ještě doma nějaký litránek mám , když tak se zase ozvi....
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
4.11.16, 05:56 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Přehřívání brzd
fatal píše: Tak mezi pístem a válcem má být jen brzdovka, za kroužkem by nemělo k dotyku pístu a válce dojít. Aha, čiže by mal mať valec za drážkou na gumový krúžok smerom von z valca väčší priemer. Mno, malo by to logiku...len, niekedy to kus zahrdzavie azrazu to v kontakte je. Viem, malo by sa to riešiť tak, že piestik von, plochu valca jemne prebehnúť jrmnúčkym šmirglíkom, potom nový piestik, nový krúžok a pri montáži to jemne namazať silikonovym olejom...a potom new manžeta...len potom treba odvzdušňovať, to zahorí odvzdušňovák a potom niekedy aj HBV... Tak pekne, ako sa to má, som robil kedysi na mojej 742ke, nové piestiky, gumové krúžky, manžety, nové piestiky dozadu. Inak na Megana som tentokrát aplikoval Konkor, som zvedavý...ale vzhľadom na to, že ako som písal, kamarátov sused to používa nežne na takéto aplikácie a viem, že keď kamarát (dosť skúsený, pedant a robí aj prijímacieho technika v servise) povie, že ten eho sused je veľmi zbehlý, tak j eozaj zbehlý; tak som sa toh onejak nebál...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.11.16, 23:14 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10210 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Přehřívání brzd
jo dělá v servise a je zběhlý... co sem se po takovejch mantákách nakurvoval...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
7.11.16, 23:30 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Přehřívání brzd
Tan moj kamarat urcite mantak nie je. A ked povie, že tej jeho sused je solídny pá a je ozaj zbehlý, tak mu verím na 100%, že je zbehlý a nejaké to auto iuž spravil. Nerobé v servise, si si spojil dve informácie dokopy...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
9.11.16, 00:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|