Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.3.24, 09:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Ruční brzda a kouř v kabině 
Autor Zpráva

Příspěvky: 38
Příspěvek Ruční brzda a kouř v kabině
Ahoj mám felicii combi 1,3 MPI 1996.
Přítelkyně jela se zataženou ručkou cca 2km (nebyla dotažena na krev) a všimla si toho až se začlo v interiéru kouřit z oblasti ruční brzdy...
Auto vypla ručku spustila a vyfoukala kouř. Pak ujela cca 1km a začlo se kouřit znovu. Pak odjela a už se nekouřilo vůbec. Nicméně smrad jde během jízdy cítit někdy více někdy méně intenzivně. Jde to cítit jak kdyby se pálily plasty. Odkrytoval sem ručku a ten tepich co je kolem ručky a je tam jakási izolace, něco jak asfalt a je rozpraskaná. Drát k čidlu ruční brzdy byl propadlý do té izolace... Přijde mi jako kdyby se ta izolace tavila. Na dotek je izolace teplá, ne vyloženě horká.
Může to být od výfuku? Nemá být mezi výfukem a spodkem nějaká ochrana třeba? Nechápu proč se to stalo poprvé, když byla zatažena ta ručka... Od té doby to jde ale cítit ten smrad.
Díky za rady a podněty


20.6.15, 06:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Ruční brzda a kouř v kabině
řemen a řezat na ručku tam má navíc kontrolku :!:

MPi se vyrábělo od poloviny roku 1997 je to fakt rok výroby 1996?

až ti pujde smrad do kabiny mrkni pod auto tam kde je asi ručka uvidíš tam takovou bouli jmenuje se katalizátor jestli ti náhodou nesvítí jak lampion :?: :?:


20.6.15, 11:37
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9399
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Ruční brzda a kouř v kabině
felda prece kontrolku rucni brzy MA
takze ty slecne auto uz do ruk nikdy nedavat

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


20.6.15, 11:46
Profil

Příspěvky: 38
Příspěvek Re: Ruční brzda a kouř v kabině
No nevím přesně tedy ten rok, to tak odhaduji, možná to tak bylo ale je to MPI nabeton.
Katalyzátor je ok. Ale jak říkám od té doby kouř nebyl. Kontrolku samozřejmě mám, ale na palubovce byla peněženka takže kontrolky niet vidno...
Analyzoval jsem odkuď jde smrad. Na 99% to leze z místa, kde vylézají bovdeny. Když otevřu okno podtlakem to ten smrad nasává do kabiny. Takže předpokládám, že něco se bude dít na bubnech... Teď nemám čas to sundávat, ale budu na to muset mrknout..
Jen chci vyloučit elektriku. Tam nic nevede ne??? Kromě teda toho snímača...


20.6.15, 16:03
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9399
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Ruční brzda a kouř v kabině
vubec nic
nad vyfukem zespod kastle ma byt hlinikovy susplech
ale pokud to hnala katit se rozehral natolik ze zacal tavit spodni gumovy nater a cestou nejmensiho odporu to jde do kabiny

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


20.6.15, 16:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Ruční brzda a kouř v kabině
pokud auto normálně jede a brzdí tak se neděje nic, smrad z brzd a spojky kolikrát větrá ještě měsíc :-D

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


21.6.15, 08:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6224
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Ruční brzda a kouř v kabině
No žeby paliace sa obloženie posielalo smrad cez bowdeny,taku hluposť som už davno nepočul.Jedina vec,ktora tam mohla žhaviť,je už spomínaný katalizátor.Teraz už nežhaví preto,lebo v ňom vyhorelo všetko nazbierané palivo,alebo olej.Skontroluj lambdu,lištu,sviečky,ventily,a či ti pália všetky štyri valce.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
http://www.sptech.sk/


21.6.15, 10:40
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 38
Příspěvek Re: Ruční brzda a kouř v kabině
Čoveče vidíš, a přesto to asi fakt bylo přes bovdeny. Nedalo mi to a lehl sem pod auto. Tam to vypadalo normálně. Než sem lehl nešlo nic cítit ale naschvál jsem auto projel a měl na chvili zatáhlou ručku. Čuchnul sem k bovdenů a smrad jak prase. Tak sem zvedl zadní kola a zhodil buben a ten smrad z toho obložení byl přesně ten samý. No kompletně sem vyčistil oba bubny a vše okolo a budu doufat, že už se to nedostane do kabiny. Jakmile to nepomůže měním lanka a bovdeny...
Nicménně nevylučuju že ten kritický den se nedělo ještě něco navíc...

Nyní sem projel cca 10 km a zatím sem nic necítil. Budu to nadále pozorovat...


21.6.15, 12:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz