Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 5.10.24, 18:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 Přehřívání motoru Felicia 1.3 MPi 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1
Příspěvek Přehřívání motoru Felicia 1.3 MPi
Při nízké rychlosti či při stání ve frontě se mi neustále přehřívá motor, vyměnil jsem termostat i čidlo spouštěče ventilátoru, pro sichr bylo vyměněno i těsnění pod hlavou, ale problém přetrvává. Voda neubývá. Ale stačí zastavit na dvou třech semaforech a motor je na 110 a více. Podle budíků spíná termostat správně, ale zdá se mi, že ventilátoru to trvá dlouho. Podle infa na čidle by měl spínat při 95 stupních, ale dle budíku se zdá, že je to až téměř při těch 110. Vím, že rozdíl teplot mezi chladičem dole, kde je spínač umístěn, a čidlem teploty, které je nahoře na hlavě určitě nějaký bude, ale zdá se mi to hodně. Máte někdo obdobnou zkušenost. Díky za radu.


23.5.07, 09:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Tim prehrivanim myslis jako ze ti to vari nebo to poznas ejn podle budiku na pristrojovce?? - nemuze byt spatny jen ten nebo cidlo pro ten budik?? Myslim to jako ze motor ma normalni provozni teplotu ale podle budiku by se jako uz prehrival.


23.5.07, 15:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Přehřívání motoru Felicia 1.3 MPi
breca píše:
Při nízké rychlosti či při stání ve frontě se mi neustále přehřívá motor, vyměnil jsem termostat i čidlo spouštěče ventilátoru, pro sichr bylo vyměněno i těsnění pod hlavou, ale problém přetrvává. Voda neubývá. Ale stačí zastavit na dvou třech semaforech a motor je na 110 a více. Podle budíků spíná termostat správně, ale zdá se mi, že ventilátoru to trvá dlouho. Podle infa na čidle by měl spínat při 95 stupních, ale dle budíku se zdá, že je to až téměř při těch 110. Vím, že rozdíl teplot mezi chladičem dole, kde je spínač umístěn, a čidlem teploty, které je nahoře na hlavě určitě nějaký bude, ale zdá se mi to hodně. Máte někdo obdobnou zkušenost. Díky za radu.


Favorit a Felda 1,3 z 90% spínají ventilátor v podstatě ve chvíli kdy už auto skoro vaří takže s tím nejspíš nic nemáš.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


23.5.07, 15:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
no, mě to spíná, zhruba když se to začne dotýkat červeného pole...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


23.5.07, 17:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
Nepér píše:
no, mě to spíná, zhruba když se to začne dotýkat červeného pole...
Přesně takhle mi to spíná taky ale na formanu na feldě nevim

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


23.5.07, 19:26
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 761
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Tak to mě to spíná docela všas jak tak koukám kousek před červeným polem a jsem spokojen


23.5.07, 19:28
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Přehřívání motoru Felicia 1.3 MPi
breca píše:
Při nízké rychlosti či při stání ve frontě se mi neustále přehřívá motor, vyměnil jsem termostat i čidlo spouštěče ventilátoru, pro sichr bylo vyměněno i těsnění pod hlavou, ale problém přetrvává. Voda neubývá. Ale stačí zastavit na dvou třech semaforech a motor je na 110 a více. Podle budíků spíná termostat správně, ale zdá se mi, že ventilátoru to trvá dlouho. Podle infa na čidle by měl spínat při 95 stupních, ale dle budíku se zdá, že je to až téměř při těch 110. Vím, že rozdíl teplot mezi chladičem dole, kde je spínač umístěn, a čidlem teploty, které je nahoře na hlavě určitě nějaký bude, ale zdá se mi to hodně. Máte někdo obdobnou zkušenost. Díky za radu.


a co bějaký diagnostika na VAG, porovnat teplotu motoru a teplotu co ti ukazuje teploměr, to čidlo teploty hlásí dva údaje jeden pro řj a druhý pro teploměr a pak teploměr, zda je přesný, pokud nemáš udělanou diagnostiku tak to můžeš jen zkoušet miloš


23.5.07, 19:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Pokial to zopne este v bielom poli, je to OK. Od 110 k cervenej je na felicii este dost velky kus cesty. On spina pri 95 ale meria vlastne uz ochladenu vodu na vystupe z chladica. Ak ta to znervoznuje, daj tam spinac na nizsiu teplotu napriklad zo starsej skodovky. Dalsia moznost je poistit to paralelnym vypinacom - idealne pouzit rele.


23.5.07, 21:59
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Já tam mám čidlo které spíná při 97 stupních a na budíku už je ručička cca 1mm v červeném. To čidlo je origo na fava a feldy 1.3.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


23.5.07, 22:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3197
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
Na tatikove felde se ventilator zapina tak pri tech 95° Ale to bylo jeste pred tim nez vymenili termostat ktery pri normalni jizde bez zastavovani drzel teplotu tak na 50° Ted nevim jak to je ale melo by to zustat stejne.

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


24.5.07, 09:46
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
50st je hodně málo, to je motor studenej, optimální teplota je mezi 85-95st

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


24.5.07, 11:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3197
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
Drak píše:
50st je hodně málo, to je motor studenej, optimální teplota je mezi 85-95st

vim...a tatik to taky vedel takze to bylo v pondeli v servise a vsechno je ok.

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


24.5.07, 11:16
Profil ICQ

Příspěvky: 330
Bydliště: kutnohorsko
Příspěvek Re: Přehřívání motoru Felicia 1.3 MPi
Omlouvam se predem, pokud to tu jiz zaznelo, mel jsem na felicii 1.3 40kw mpi potize s ubyvanim fridexu a jeho spinenim do hneda.
Vymenili mi vodni pumpu (vika aaaaaach) a tesneni pod hlavou.
Od te doby se mizda ze se to rychle horsi a felda cim dal driv zacina varit a to i v zime, jak uberu pod 1000 otacek neudrzi ani v mrazu s topenim naplno a vyleze to do 3 minut az do cerveneho a sepne vetrak.
Je mozny ze ta vodni pumpa nestaci cirkulovat, kdyz vetrak schladi a vypne a opatrnr otevru vicko je videt ze cisty fridex caka tou malou hadickou zpet do expanzky.
Chladic dole mirne vlazny, udrzim tam ruku.
Fridex i s vyplachem menn loni.
Remen novy a nasponovany.
Celkem najeto 82 000km
Predem vsem dekuji za rady


9.7.24, 15:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6321
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Přehřívání motoru Felicia 1.3 MPi
Vodná pumpa Vika je úplne v pohode. Pokiaľ netečie cez ten otvor za hriadeľkou, nemá dôvod ako nefungovať.S termostatom bolo niečo robené?
Pokiaľ fridex mizne (a netečie niekde, napríklad na chladiči, kde sa zároveň aj odparuje), a farbí ho do hneda, tak nebola správne vykonaná výmena tesnenia pod hlavou. Stačí, že neboli zrovnané presahy vložiek (na čo dnes servisáci serú) a už ti to tlačí do vody, plus si ju nenápadne prisáva. Takže dať to tesnenie a motor urobiť niekomu, kto sa aj vyzná a vie, čo všetko tam treba urobiť.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


10.7.24, 12:30
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 330
Bydliště: kutnohorsko
Příspěvek Re: Přehřívání motoru Felicia 1.3 MPi
Toho jsem se trochu bal, ale dekuji

Termostat jsem mel vyndany a zkousel doma v hrnci, kdyz jsem si nebyl jisty zda mi nekeca teplotni cidlo (kecalo)
Kdyz jsem toauto kupoval, 8let bylo odstavene s novym 100procentnim cervenym fridexem nenaredenym.
Tenkrat jsem to projel a vypustil ho a to byla hneda kase....
Pak jednoho dne prestala topit a dostala tesneni pod hlavou.
Pak za ala tect pumpa, tak je tam ta vika....


11.7.24, 12:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz