Škoda TechWeb
https://www.skoda-techweb.cz/forum/

Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků
https://www.skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=35891
Stránka 1 z 1

Autor:  škodovka [ 11.4.23, 09:13 ]
Předmět příspěvku:  Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků

Hoši jak je to prosím se zaměnitelností setrváků u OHV 1.4 fabia motorů?
Bylo víc kódů ( aqw, ame a další), jsou mezi těmito setrváky všechny stejné záměnné, nebo je tam nějaký výdup jako nepříklad felda jednobod/vícebod :?:

Potřebuju vyměnit setrvák na fabce..a mám jeden krásnej v garáži, akorát už nevim z jakého kódu motoru byl..blok už je dost roků ve sběrně.. vizuálně jsou oba stejné...

Autor:  Lamač [ 11.4.23, 10:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků

Mali by byť rovnaké. Kvôli čomu to chceš vlastne meniť? Zuby?

Autor:  škodovka [ 11.4.23, 10:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků

Ne, je nerovnomerne vydrenej a tohle vidim poprve v zivote.. :shock:

Na pritlacaku byl povolenej jeden sroub, coz pritlacak zdeformovalo. Pritlacak je opotrebenej tak nesoumerne, ze na dvou tretinach obvodu ma jeste viditelne drazky z vyroby od soustruzeni a posledni tretina je rozpraskana, vyhrata do modrofialova a ma o milimetr mensi tlousku, nez zbytek kotouce..
Pritlacak byl tak pokroucenej, ze jsem ho ze setrvaku musel pacit briglou...

No a setrvacnik bohuzel tohle opotrebeni kopiruje, byt neni v tak hroznem stavu jako pritlacak.. nicmene uz v neho nemam duveru...

Projevovalo se to tak, ze klouzala spojka a pri rozjezdu to skubalo..

Autor:  Jarda S. [ 11.4.23, 11:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků

měli by být stejný
https://prnt.sc/b3vDw6bjc-gI

Autor:  Kachnis [ 11.4.23, 11:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků

Ohv se lisily jen 44 a 50 kw budou stejne..

Autor:  fatal [ 11.4.23, 12:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků

Domnívám se, že jednotlivé verze se lišily jen verzí jednotky a počtem katů a lambd, mechanicky snad byly téměř stejné (včetně 1.0MPI).

Autor:  škodovka [ 11.4.23, 13:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků

Ok, zkusím ho tam dát..
Jak to pak nechytne, půjdu si to hodit na prodlužovačce :lol:

Autor:  Lamač [ 11.4.23, 13:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků

Fatal, ano a hlavne softvérom.

Autor:  varok [ 14.4.23, 16:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků

škodovka: To škubání při rozjezdech jsem měl u starého Golfa, ale tam je motor 1,6 8V jako se dával do Octávií I. Nakonec se rozsypala převodovka, tak jsem ji měnil a při jednom jsem dal i novou spojku a byl klid. Žádné škubání. Ale neprokluzovala. Lamela už ale byla sjetá skoro až na nýty, takže jsem ji měnil v pravý čas.

Autor:  škodovka [ 29.4.23, 21:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků

Konečně jsem se k tomu dostal a dneska to jakž takž složil. Setrvák je teda stejnej a funkční a startuje to. :)

Takže děkuju všem za rady :wink:

Autor:  Lamač [ 29.4.23, 22:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků

No vidíš, pekne.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/