Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.3.24, 12:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 demontaz piestov 1.2 40kw 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
[quote="lukasko26"]dobry den, ospravedlnujem sa

varován jsi byl HTP hromada technických problémů :oops:


10.1.17, 19:02
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 4
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
a to s tym katom to je vazne az take alarmujuce???? myslite ze tolko prachu z toho katu vyslo zeby to pobrusilo valce??? jaaaj... luto mi je ho vykuchat. ked proste vyzera naoko dobre... a co sa tyka emisii problem nebol nikdy aspon si myslim.. urcite vsetky katalizatory boli vadne do toho 2004roku???? ja by som ho aj skusil pod vrchom rozrezat ci su tam vyzrate miesta...
s tym motorom idem do toho... dam dole hlavu ze ako tie valce vyzeraju. ovalnost skusim pomerat. a ohonujem ich...
pasuju katy aj z 12v? robil som aj okolo tych 12v ale niesom si isty ci su identicke.... uzivane po 2004 budu v poho??? oplati sa uzivany? a co nejaka replika nahtrada a prevarit?


10.1.17, 19:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6224
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
Ano je to take blbe.Ak ti je tvojeho katu ľúto,zožeň z frakáča a vypitvaj ten.Pokiaľ začneš špekulovať,tak za pol roka ti to spraví výbrus a si tu zas.Daj si povedať.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
http://www.sptech.sk/


10.1.17, 19:30
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6508
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
ako ked chce silou mocou usetrit, tak nech setri. aspon spravi v autodieloch obrat a podpori ekonomiku.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.1.17, 19:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10210
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
lukasko26 píše:
urcite vsetky katalizatory boli vadne do toho 2004roku????

Nebyly vadné, byly špatně umístěné. Kat je příliš blízko spalovacímu prostoru, aby se rychle zahřál a začal fungovat (dle škodovky). V praxi se z něj vytrhávaj částečky a cestujou zpět do spalováku, kde dělají výbrus. Vyměnit za 2004+ nelze, jsou jiný příruby. Jedině ze staré příruby a novyho katu posvářet mutanta. A doufat že to nepraskne. Jednodušší je ho vymlátit pryč, plášť zustane, emisema prondeš a ten bordel co z teho vymlátiš eště dobře prodáš, protože je to plny platiny.
BTW ten kat vypadá takto, tak co si o tom chceš myslet jako... Taková felda ho má až za parohama, metr po potrubí za motorem... proč asi :roll:
Obrázek

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


10.1.17, 20:14
Profil

Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
Dost pochybuju, že bez katu dnes projdeš legálně emise. Navíc druhá lambda ti rozsvítí kontrolku, takže na měření emisí vlastně ani nedojde..... (rovnou poletíš... :D )

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


10.1.17, 21:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6224
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
Oblbovak na druhu lambdu ti vyrobi každý garážový sústružník za fľašku.A funguje.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
http://www.sptech.sk/


10.1.17, 22:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4110
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
A nebo mít prázdnej a plnej kat a před technickou přehazovat..
Těch pár šroubků co dva roky není zas taková dřina..lepší, než dělat co dva roky generálku :lol:

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 424tk
OctaviaII 1,9tdi 452tk


10.1.17, 22:47
Profil

Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
Lamač píše:
Oblbovak na druhu lambdu ti vyrobi každý garážový sústružník za fľašku.A funguje.

Můžeš sem (nebo do sz) prosím hodit nákres toho oblbováku?

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


11.1.17, 16:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10210
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
dá se to aji koupit...
tohle není na fábku, ale máš představu jak to vypadá a funguje

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


11.1.17, 19:35
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4110
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
Klasická fixírka na vzduch..
S tím se sem vozí valná část čínských čtyřkolek :lol:

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 424tk
OctaviaII 1,9tdi 452tk


11.1.17, 19:41
Profil

Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
Zajímavý :D , je vidět, že člověk si vždy nějak poradí když je třeba něco ochcat... :D Bohužel na měření emisí je to k ničemu. Minulý týden jsem byl na STK s polem a pochybuju, že půjde něco ojebat.
Auto je napojený na diag. během měření a sledují se současně hodnoty CO i hodnoty lambda a technici se bojí...

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


11.1.17, 20:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
njn, jenže jakmile pod to vleze na stk, tak ho vyhodí.... Já když jsem koupil sysla, tak někdo svařil 1 díl + kat + 2 díl výfuku na jeden celek, jenže to bylo shnilé a byly vánoce, bylo třeba jezdit, tak jsem krom zbytku výfuku zakoupil normální 1 díl na obyč karburátora, namontoval to tam, aby šlo jezdit, dokud nějak nevyřeším dojebaný kat. Jenže jsem na to pak zapoměl, přišlo jaro a já vyrazil na stk - mno absence katu byl dost problém, musel jsem na opakovanou s katem.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


11.1.17, 20:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6224
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
Asi tak,pre predstavu,akurat stredovú dierku by som dal tak 3mm ,pak na počítač,a jamkárom priemer dierky zmenšovať (jamky po obvode).Na pc kontrolovať hodnotu lambda.Chce to trošku hrania,ale ani na emisnej to nepoznajú.Čisto teoreticky a iba na študijné účely samozrejme .

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
http://www.sptech.sk/


11.1.17, 22:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: demontaz piestov 1.2 40kw
[quote="lukasko26"]a to s tym katom to je vazne az take alarmujuce???? myslite ze tolko prachu z toho katu vyslo zeby to pobrusilo valce??? jaaaj..

ten kat de vidět odpojíš výfuk od katu na zvedáku a díváš se, jssou tam vypálené díry,

do oravy bereme jen!! motor který běží nepravidelně a hlísí čidlo vačky nebo synchronizace vačky kliky, to jsou skočené rozvody,

už se nám stalo že jsme zjistili problém, rozvrtali motor a auto se odváželo do jiného servisu kde ho měli spravit mávnutím proutku, majitélé HTP je sorta lidí která má vesměs hluboko do kapsy a vydojit nějakou korunu je další problém, nevěří tomu že auto normálně přijede a ráno má kompresní tlaky 1 3 2 a motor KO, nebo ujedeš s naprosto bezproblémovým motorem 200 km a je zněj dýmovnice,
ve vedlejším servisu jsem viděl stejný problém, motor venku a majitel vymýšlel cypoviny, z toho důvodu motor htp nikdy


lukasko26 opravy tohoto problému co popisuješ se hýbou v autorizáku padesát tisíc +, nejlepší řešení které tě vyjde pomalu dvacku je odmontovat předek de v pohodě celý, odšroubovat motor a zavézt do nových zámků hubertovi ten je na tyto motory specialista, pak motor našroubuješ a jezdíš

jinak objevuješ a doptáváš se na věci dávno známé, sám si toho svědkem něco poladíš a kničemu to nevedlo situace se může ještě zhoršit, bohužel nikdo z majitelú HTP nechce tuto pravdu ani slyšet . :wink:

nechápe ani běžný automechanik vyučený JZD chvojkovice brod :oops:


13.1.17, 08:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz