Re: Auto nestartuje na benzín a na neutrál chcípne
CROWACK píše:
1.) problémy jsou s tím, že moc nový auta začnou řvat, že nemaj tlak paliva, řj se šprajcuje, vyhodí chybu. Pokud už ten pokojstr má monitoring tlaku paliva, pak je třeba patřičný emulátor na jeho čidlo. O ničem jiným to není, pokud nemáš tu krpatou soustavu od poláků, co se při plným výkonu chladí přívstřikem benzínu...
2.) VIF je potřeba proto, že ti benzín dlouho koluje soustavou aniž by se spálil - vysrážijou se z něho takovy zeleny sople a zežere tě to všecky těsněni, hlavně to u čerpadla v nádrži. True story. VIF ty sračky stabilizuje a maže čerpadlo.
3.) tankuj pokud možno bez ekosraček. To je jádro zla.
Tak a máme to tu zase. Necelý rok a čerpadlo je zase v prdeli. Počítám každejch cca 30 tis.km
1. nevim jestli můj roomster má monitoring tlaku paliva, zeptám se na to až bude na servisu
2. VIF od té doby používám podle tvého doporučení
3. nevim jak se pozná, jestli tankuju ekosračky nebo ne, beru povětšinou u stejné benzínky. Známej co mi servisuje Roomstra ve značkovém škoda-servisu tam bere benzín taky celej život na Fabii a přes rok i na citigo a bez problémů, manželka do diesla to samý
4. ty 2 kila měsíčně projedu na benzín; v létě jsem dokonce udělal vír v nádrži, když jsem jel cca 130km/h plně naloženej a ještě s rakví z Maďarska
5. až na výjimečné případy udržuju 1/4 až 1/2 nádrže benzínu (nedojíždim na rezervu)
Nechápu, že někomu neodejde čerpadlo za celou životnost vozu a já budu dávat už čtvrtý!!! Mám najeto poctivých 147tis.
A vůbec, kdybych se měl smířit s tim, že bude čerpadlo odcházet co 30 tis. km, dalo by se nějak repasovat? Myslim vyměnit gumičky nebo tak něco?