Autor |
Zpráva |
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Re: Honzasl - Š 120 - 1980
šrouby mám už na více jak polovině výfuků v mém vozovém parku a vliv to nemá na nic.. sna jen na to, že se to líp povoluje
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
23.7.13, 21:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
honzasl
Příspěvky: 29
|
Re: Honzasl - Š 120 - 1980
Story pokračuje.
Škodovka s novu cívkou opět zklamala za jízdy, prostě se rozhodla nejet. Přímo na silnici jsem vyměnil tedy i ten modul zapalování, nic nepomohlo. Ze zoufalství jsem začal zkoušet přece jenom palivovou soustavu. Provedl jsem rozborku odkalovací nádržky, propumpoval čerpadlo, utáhl sponky na hadících a jel jsem!
Tak si říkám, jsem to vůl, bůhví čím to bylo. Podezdření padlo na palivové čerpadlo. Doma jsem komplet rozebral čerpadlo, membrána dobrá, vyčistil jsem ho, vrátil zpátky a škodovka zase chvíli jezdila jako ďábel.
Pár dní na to, v největším letním horku a žáru mě opět zklamala, nepomohlo nic. Potupně jsem ji odtlačil k baráku, nechal odležet čtyři dny - za chladného nedělního rána chytla (i s baterkou vytočenou od minula) na první škrtnutí. Tak jsem zase ujel pár kilometrů, žádný problém se neprojevil. Preventivně jsem vyměnil svíčky.
Jedu se škodárnou z práce, nechám ji stát na parkovišti, vše OK. Druhý den (dnes) přijdu, točím a nic, nic, nic. Nechávám ji být, na nic nesahám, skáču do pežota, klíčky od škodárny nechávám manželce. Ta odpoledne opět nastartovala na první pokus a odfrčela se škodárnou z práce domů.
Takže, babo raď. Prostě to někdy jede a někdy nejede a absolutně to nezáleží na žádné pozorovatelné veličině.
Může nekde (v zapalování) kondenzovat voda? Pomůže vyčištění karburátoru? Uvidíme v další části nekonečného seriálu.....
_________________ Škoda 120, r.v. 1980, fotogalerie
|
14.8.13, 17:30 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: Honzasl - Š 120 - 1980
vyčisti karburátor.... ony platí dvě otázky když to nestartuje. 1, je co zapálit? 2 je čím zapálit?
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
14.8.13, 17:52 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15096 Bydliště: Praha
|
Re: Honzasl - Š 120 - 1980
Když je problém v palivové soustavě, většinou vůz před zdechnutím škube jak dochází palivo v plovákové komoře. Pokud chcípne z ničeho nic, je to téměř jistě zapalování. Z praktické zkušenosti mohu říci, že palivový systém Š742 je velmi spolehlivý a není příčinou 99.9% případů absolutní nepojízdnosti auta Zapalování bývá na vině nejčastěji. Nečetl jsem to celé, ale pokud máš ETZ z favorita jako první bych při tomhle problému vyměnil cívku v rozdělovači (jestli je vůz vybaven otáčkoměrem, jak se chová?)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.8.13, 16:59 |
|
|
honzasl
Příspěvky: 29
|
Re: Honzasl - Š 120 - 1980
Po měsíci marného stání na ulici se škodověnka přesunula k místnímu panu doktorovi, už je prý opravená, takže uvidíme, co s ní bylo, jen co si ji vyzvednu.
_________________ Škoda 120, r.v. 1980, fotogalerie
|
20.11.13, 05:58 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10210 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Honzasl - Š 120 - 1980
Tuhle závadu jsem měl na obou škodovkách (1000MB i 120) a pokaždé to bylo něco jiného. U 1000MB se zasekával jehlový ventil karburátoru, typicky jsem nastartoval, ujel 200m a stál jsem. U 120 jsem měl zteřelou hadici mezi nádrží a AC pumpou - trhlinami si přisávala vzduch a AC nemohlo někdy nasát benzín - to se projevovalo hlavně tak, že jsem dlouho točil a nic, pak se najednou probrala. Zajímavý bylo, že jak se jednou hadice zalila benzínem, tak už vzduch nebrala a když se mi podařilo nastartoval, tak jsem vždy dojel. Jsou to banality, ale je třeba mít oči otevřené
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
20.11.13, 18:57 |
|
|
honzasl
Příspěvky: 29
|
Re: Honzasl - Š 120 - 1980
a) Koupil jsem novou cívečku do rozdělovače, nic se nezměnilo.
b) Opravář konstatoval, že jsem si ji asi zničil při montáži, bo ta nová dávala jiskru sem a tam - a dosadil celý jiný rozdělovač, škodovka zas jezdí. Uvidíme jak dlouho.
_________________ Škoda 120, r.v. 1980, fotogalerie
|
22.11.13, 13:03 |
|
|
honzasl
Příspěvky: 29
|
Re: Honzasl - Š 120 - 1980
Všechno hezké jednou končí, končí i škůdka.
Stav viz obrázky: Kromě zranění, které jí způsobila veselá jízda na sněhu směrem do škarpy, ji skoro nic není. Akorát díry v prazích, díry v kufru, trochu papá olej a hodně papá benzín. STK do 5/2017, k dispozici jsou letní pneu Mabor 155/14 a zimní Vraník 75% 168-80/13. Jezdí jako ďábel, spolehlivá, za poslední tři roky mě nenechala ve štychu. Jezdil jsem jen na BA95 bez. Minulou STK prošla napoprvé, dostala tenkrát nové přední brzdy. Najeto má poctivých 113 tis.
Je možno si uloupnout cokoli, nebo je možný i prodej, je stále psaná na prvního majitele s osmi křížky na krku, nutno zaplatit eko-výpalné. Na dvoře bude do konce března, pak mi končí pojištění a jde do hutí. Lokalita Žamberk, Letohrad.
Čest její památce.
_________________ Škoda 120, r.v. 1980, fotogalerie
|
7.3.17, 14:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|