Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.3.24, 10:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
 URU - Š120L - beruška 
Autor Zpráva
Online
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6508
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
na otvaranie kufra s prehladom staci magnet zo startera. treba akurat nastavit dobre kludovu polohu, pretoze magnet nema nijako zavratny zdvih, a ak sa da vola mala, nezopne vobec a ak velka, tak neuvolni kapotu.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


3.10.12, 08:22
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
Já už mám připravený motorek, teda jeden, tak uvidim. Mě to stejně kapotu u prvního zámku nevytáhne (je křivá) a budu muset po odjištění přizvednout rukou.

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


3.10.12, 08:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
novomi: to modrý je ten silnější motorek, proto je na zadnim zámku :)
na jeden vodič by to jaksi nefungovalo, jenom +12V nebo kostra nestačí, musí bejt obojí :D
zapojený je to tak že výstup z jednotky alarmu ukostřuje cívku relé který spíná +12V pro motůrky

ventyl:
magnet ze startéru sice stačí, ale mě se nezdá že by to bylo to nejideálnější řešení. ani to moje nejni super, ale je funkční a nebudou mi doma překážet 2 motůrky z centrálu. navíc jsou namontovaný v prostoru kde prakticky nepřekážej a po demontáži nikdo nepozná že to tam kdy bylo namontovaný :)
http://skoda-virt.cz/cz/clanky/elektrik ... skoda-120/

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


3.10.12, 15:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
takže nádrž opravena a těsní, odhalen a odstraněn únik chladící kapaliny, auto opět připraveno k zapojení se do provozu :D

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


6.10.12, 21:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
stk OK :D

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


31.10.12, 15:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
tak jsem se konečně dokopal k tomu vyměnit olej, už měl najeto přes 13000km...
vypustil jsem 3.5L, v průběhu jsem dolil 1L -> spotřeba oleje 0.115L/1000km

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


2.11.12, 20:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
v pátek v 05:15 ráno auto překonalo 150000 najetejch km :D
nic zvláštního se v tu chvíli nestalo, počkam co se stane při dosažení 200000km :)

motor si za těch 150000 km nevyžádal žádnou extra péči, až na 2x výměnu tešnění pod hlavou :)

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


11.11.12, 10:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
dotaz/námět k diskusi:
motor je dost necitlivej na nastavení předstihu. dost myslim že to se základnim předstihem 20° bez problémů startuje a jede, stejně jako se zákl. předstihem 4°. prostě od 4° do 20° jsou v chodu minimální rozdíly. detonační hoření negativní, rozdíly ve výkonu minimální.

má někdo tip čim by to mohlo bejt?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


23.11.12, 18:55
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12049
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
Nema kompresi. Pak je vsechno jedno, furt to jede.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


23.11.12, 23:45
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
tak, dneškem u mě definitivně skončil Sencor 5605MR a pujde ven z auta... můžete hádat proč :D

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


31.12.12, 10:42
Profil ICQ
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9399
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
nenastartoval si ?

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


31.12.12, 15:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
jojo :)
ale dlouho fungoval relativně vpohodě... teda až na to že po 3 letech přestal hrát některý MP3 z USB/SD, potom přestaly jít CD, potom přestalo jít všechno z USB/SD, potom se přestal vypínat po vypnutí zapalování (udržel zapalování zapnutý a motor běžel i bez klíčku) a tejden na to vybitá baterka :)

jinak k 31.12.2012 stav tacho 151695km, tzn. za tok 2012 se najelo 9775km

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


1.1.13, 13:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
už mě to nebaví...
nedobijí to. nebo teda dobijí, ale blbě a mě docházej nápady.
napětí na volnoběh, bez zátěže 13.1V, kontrolka dobijení slabě svítí
volnoběh se zátěží, 11.2V, kontroka dobijení svítí stejně jako bez zátěže
zvýšené otáčky (cca 2500) bez zátěže 14.2V, kontrolka nesvítí
zvýšené otáčky se zátěží 11.65V, kontrolka nesvítí
po vypnutí motoru bylo na baterce 12.1V a postupně stouplo na 12.2V (poslední test byl v otáčkách se zátěží)
zátěž = dálkový, přední molhovky, ventilátor topení
přechodové odpory nenalezeny, altík před čtvrt rokem výměna ložisek a uhlíků (obojí bylo silně opotřebované), přeměření diodovýho můstku (nenalezena chyba)
vyzkoušeny 2 jiné regulátory a asi 4 jiný altíky, chová se pořád stejně.
Tak a teď kde hledat chybu?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


26.10.13, 10:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 947
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
oxidace kontaktů, přechoďák.

_________________
Škoda 105GL r.v. 1981( nabouráno jedním magorem chystá se náhrada)
Škoda 136GL r.v.1989 Oranžák, po částečné rekonstrukci
Škoda forman PLUS r.v.1994 135B
Škoda Fabia 1.4MPI r.v. 2001
Ford Transit 2.2 TDCI r.v. 2008


26.10.13, 11:02
Profil
rejpal

Příspěvky: 18132
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
Zkusils jiný měřák? Kde měříš napětí?


26.10.13, 11:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz